Cumartesi, Nisan 15, 2006

Truva Atı..

Dali Truva atını yorumlamış..Daha önce rastlamamışım..Yeni keşfettim..Neyse bu hafta Reis' in alçısı çıktı..Hala tuvalete kucağımızda götürüyoruz çünkü merdivenlerden aşağı iniyor ama korkudan ve beceremediğinden çıkamıyor..Dikişleri iyileşmek üzere, kasları da kullandıkça gelişecekmiş..Sağ arka ayağı 2-3 cm kısa kaldı ama sadece yürürken biraz aksayacakmış..

Geçtiğimiz hafta çok güzel bir elsanatları sergisi gezdim F.K.M de..Yani bizim kültür merkezimizde..Kadıköy Halkeğitimden bir öğretmen sergi açmıştı..Büyülendik tam anlamıyla..Sanırım satıldı da..Uzun süredir böyle güzel bir sergi gezmemiştim..Kırkyama ve kurdele nakışı sergisiydi..

Uzun bir festival toplantısı ve derneğin yeni kampanyasının açılışını da yaptık bu arada..Kampanya her ay bankaya vereceğiniz 5 ytl. otomatik ödemeden oluşuyor..Burs için diyorsunuz ve otomatik ödeme açıyorsunuz hangi bankayla çalışıyorsanız..Bu 5 ytl. ler çoğalıyor ve bir sürü öğrenciye kaynak oluyor..

Perşembe evdeydim..Yoğun günlerin acısını çıkardım..Dinlendim..Cuma günü yeni bir görüşmem vardı..Onu hallettim ve oradan yani 4 ten sonra çatıya gidip H. ile seramik çalıştık..Sonra sahilde ve şehrin içinde çiseleyen yağmur altında yürüdük..Tam minübüs beklerken iç mimar bir arkadaşım var..Kendi evi bizim mahalleye yakın, duraktan beni eve kadar bıraktı..

Bu arada Uzunbey motor ehliyet sınavlarına giriyor bu ay..Motoru da aldı ama çok sıkı kontroller olduğu için kullanamıyor..Nisan sonu-mayıs başı rahatım artık :)

Bugün Çağıl' ın dershanesi de yok..Bende bu saate kaldım yatmadan..Yarın kimse uyandırmazsa saat 11' e kadar yatarız artık..

5 yorum:

Mert dedi ki...

Bende gormemistim bu resmini dalinin daha once, bu arada Reis'e gecmis olsun, bizimkinin de ayagi biraz aksiyor araba carptigindan beri

KUGUU dedi ki...

Bu guzel bahar yagmurlarinda bu buyuk sehirlerde bile ben mest olmusken, olabilmisken, cami acip toprak kokusu bulmus icime cekmissem, simdi sizin oralarda kimbilir nasildir ahhhh, toprak kokusu yesil kokusu ve denizimin de ustunde tıptıplari ile belki kiyiya kisin vurmus birikmis yosunlarin kokusu...

Ahhh sakin anlatma Asortik.
Gordugun gibi bana bu kadari bile yetti... Butun yazidan, Truvadan, benden, bizden, Reis den bunu mu aldin dersen eger, kızma bu sefer ruhum cok kacislarda galiba :))

Kuguboynu:)

Asortik Krep dedi ki...

Mert, zamanla azalır belki aksaklığı..
Kuğuu, yosun kokusu demişken hiç yosun kokusu gelmiyor bu Akdenizden yoksa bana mı öyle geliyor bilmem..İstanbul' da duymadığın an yoktur..ama burda doğru dürüst yosun bile görmedim ben..

aqua / ~~denizbahcesi~~ dedi ki...

marmarıse dogru yosun artıyor bızızm burda pek yokttur yuzerken daha ıyı bence

Asortik Krep dedi ki...

Sadece kokusunu özledim :)