Pazartesi, Nisan 03, 2006
























Age 35 beni sobelemiş..
En beğendiğiniz huyunuz...İnat (kolay vazgeçmem)
En beğenmediğiniz huyunuz..Kibir (kolay beğenmem)
En beğendiğiniz yeriniz...Saçlarım ve burnum ..(gören ameliyatlımı diye soruyor..)
Hiç beğenmediğiniz yeriniz..Hıımm..Düşünmem lazım..Genelde her yerimi beğenirim kilomu beğenmem.
Çantada mutlak olmalı..Makyaj çantam ve güneş gözlüğüm.
Çantada asla bulunmaz..Sigara
Arabanızın markası..Citroen Berlingo, Land Rover.
Hayalinizdeki araba..Jeep
En sevdiğiniz yemek..Kapama
Hiç sevmediğiniz yemek..Keşkek (hayatta yemem.)
En sevdiğiniz hayvan..Dost olarak köpek, sevimlilik özelliğiyle kedi, biçim olarak at, burcum boğa, kendim bir leoparım..
En korktuğunuz hayvan..Timsah ve köpek balığı..
Kullandığınız parfüm..Naomi Campbell
Kullandığınız cilt bakım ürünleri..Kesinlikle Avon..Hem ekonomik hem de kaliteli :)
Hergün mutlaka yaparsınız..Mutlaka telefonla konuşurum..Çay içerim..
Yapmayı ihmal edersiniz..Bankalara gitmem..
Karanlıktan korkarmısınız..Hayır
Korkutmayı severmisiniz..Hayır
Giyim tarzınız..Eskiden spor ve şık, karışık bir stilim ve tarzım vardı..Şimdi genelde hep spor.Botlarım ve kotlarım vazgeçilmezlerim..Dekolte severim ve giyerim de..Zaten genelde yabancı sanıyorlar çünkü kilolular iddialı giyinmezler ya..
Asla giymem..Birbirine uygun olmayan hiçbirşey giymem ..Desenliyle çizgili aynı anda asla giymem..Sadece kombinse giyerim.
Cep telefonum..İş için motorola..Özel olan nokia.
Bilgisayarım..Casper diyelim.
Karşı cinste aradığın özellikler...Saygılı ve karizmatik olması..Zeki..
Hoşlandığınız tip..Uzunboylu..Geniş omuzlu..Güzel gözlü..
En beğendiğiniz oyuncu..George Cooleney
Benzetildiğiniz bir oyuncu..Maalesef..Kendine has bir tipim var benim :)
Film çevirmek istediğiniz bir ünlü...Yok..üzgünüm.
Başka bir şey yapmak istediğiniz bir ünlü..O da yok..
Tuttuğunuz takım..Eskiden Fenerbahçe şimdi Çağıldan dolayı GS.
Hangi dalda sporcu olmak isterdiniz..Basketbol
En büyük hayaliniz..Üzüm yetiştirip organik şarap yapmak ve Trakya ile ilgili kitap yazmak :)
Gerçekleştirdiğiniz hayaliniz..Birden fazla hayalimi gerçekleştirdim ben.Şimdiki mesleğim, eşimle evli olmak, ondan çocuk yapmak, okumak, akdenize yerleşmek..Yapılmamış bir iş yapmak :)
Asla yapmam dediğiniz..Babadağ' dan paraşütle atlamak
Yapabilirim dediğiniz bir çılgınlık..Herşeyi geride bırakıp hayata yeniden başlamak..Bir kere yaptım yine yaparım..
Sobelediklerim...Mutfakcamı Burcu, Elmaşekeri,uzaktaki :) Yanıtlamak isterse bir de Çağıl.

1 yorum:

Gamzeli dedi ki...

bende geldim..seni sobeledim ve kaçtım :)