Pazartesi, Ekim 16, 2006


Yine aynı konu çünkü beni rahatsız eden bir şeyler var!..ve Cem'in bloğunu okurken buldum..Ben neden Orhan Pamuk sevmem diye..İşte benim o zamanlar okuduğum ve üstünden bayağı bir zaman geçmesine rağmen beynimin pembe loblarının bir köşesinde kalan ve zor hatırlayabildiğim şeyler.. Mümkünse önce alttaki yazıyı yani Ahmet Taner Kışlalı yazısını (BALO MASKESİZ OLSUN LÜTFEN )okuyun sonra üsttekini (ELEŞTİRİLERE CEVABI)..Kolay gelsin.En üstündeki yazının anlatmak istediğimle bir ilgisi yoktur :)
Resim :Hikmet Onat

3 yorum:

renkler dedi ki...

Bir mankenin durup dururken bir başka ünlüye laf atarak gündeme gelme isteği ile onun Reşad Ekrem Koçu'nun eşcinselliğini ortaya koyarak -üstelik durup dururken- gündeme gelmek istemesi aynı şey değil midir? Reşad Ekrem bizim mimarlık tarihi kürsüsünde mutlaka okuyun diye kitaplarını önerdikleri bir yazardır. Eşçinsel olsa da olmasa da onun değeri aynı olacaktır. İnsanların cinsel tercihi sadece ve sadece onları ilgilendirir. Kimse kimseyi karalamasın. Herkes kendi yaptığı "şeyler" ile gündeme gelsin. Başarılı olan zaten taktir edilecektir. Bu bir manken için de, bir şarkıcı için de, bir sanatçı için de, bir yazar için de, bir mimar için de, bir öğrenci için de geçerlidir.

Asortik Krep dedi ki...

Renkler, yorumunu okuyunca ne anlatmak istediğini anlamadım önce..Tahminen yorumlar karıştı diye düşündüm..Bir bakıma da öyle..Bu yorumun Cem 'in son yazısına yapılmış bir yorumdur ..Benim link verdiğim ve arkasında durduğum yazılar Ahmet Taner Kışlalı yazılarıdır..Yanlışlık var gerçekten :)) Üzgünüm..
"Balo Maskesiz Olsun" ve "Eleştirilere Cevabı" yazılarına bakınız lütfen..

Asortik Krep dedi ki...

Renkler, sayende düzelttim..Sağol.Ben yazdığımda dünkü yazılar olduğu için bugünkü yazısını farketmedim.