Pazartesi, Kasım 20, 2006


Fıkra Aysetundan..Sağolsun bazen çok güzel şeyler gönderir bana..
....
Profesör konferans salonuna gelmiş.Ön sırada oturan bir seyis dışında baska kimse yokmuş. Sunuşunu aktarma konusunda bocalamış ve seyise sormuş:

-Buradaki tek kişi sizsiniz. Size gore konuşmalı mı, yoksa konuşmamalımıyım?"

Seyis cevap vermiş:

-"Hocam ben basit bir insanim, bu konulardan cok fazla anlamam.

Fakat ahira gelseydim ve bütün atlarin kaçıp bir tanesinin kaldiğını görseydim, yine de onu beslerdim."

Bu sözlerden pek etkilenen Profesör konferansa baslamış. iki saatin uzerinde konusmus durmus. Konferanstan sonra kendini mutlu hissetmis.
Dinleyicisinin de konferansın çok iyi olduğunu onaylayacağını düşünerek:

-"Konuşmayi nasıl buldun?" diye sormuş.
Seyis cevap vermis: "Hocam sana daha once basit bir adam oldugumu ve bu konulardan pek anlamadigimi soylemiştim. Gene de eger ahıra gelip biri dışında tüm atların kaçtığını görseydim, onu beslerdim, ama elimdeki tüm yemi ona verip hayvanı çatlatmazdım."
...

5 yorum:

böğürtlengözün annesi dedi ki...

2 gündür giremiyordum internete. Pazartesi sabah işe geldiğim gibi girdim,iyikide önce senin sayfana uğramışım. Okuduğum fıkra ile pazartesi sendromundan hafif sıyrıldım :)

renkler dedi ki...

Süper valla:-)

ERDIL dedi ki...

Düsüncenin tam tebessüme dönüstügü an.Olmak deseydim.Iki secenek.Profesör ve Seyis;
Yok yok.Ben ahirda tek basina kalan at olmayi tercih ederdim.Hic olmazsa düsünceyi tebessüme ceviren bir bakicim oldugu icin.
Saygilar.

Adsız dedi ki...

Ha ha hay Allahım ya süper :)

Adsız dedi ki...

Kapadokya gezimizde biz de Turasan 2003 öküzgözü almıştık, ben de daha açmaya kıyamadım :)Afiyet olsun.