Pazartesi, Aralık 18, 2006

Bu da sana kapak olsun Mehmedali !!

Cumadan beri doğru düzgün nete giremedim bu hafta..Cumartesi günü aynen size yazdığım gibi üst katı serfloor döşettik..Bir güzel oldu sormayın :) ama öyle yorulduk ki anlatamam.. Pazar günü de Portakal Bahçesine gittik portakal toplamaya..Çalış pazarına çıktık Uzunbeyle..Uzun süre önce yazmıştım portakallar olduğunda huzurevine götüreceğim diye..Uzunbeyle beraber Şükran Teyzeye portakal götürdük..Onlar bu portakallardan reçel yapıp huzurevi yararına satıyorlar..Bizde oradan elma marmeladı aldık..Şükran Teyze taş hediye etti bize boyadıklarından :))
Biz bunları yaparken sevgili oğlumuz Çağıl evde son model bilgisayarında keyif ve biraz da iş yapmaktaydı..Nasıl desem yüksek programlı bir bilgisayar aldık kendilerine ..Yani işlemcisi hızlı bi şi :)) Ne portakalları ne de gezmeyi gördü gözü hafta sonu..Bizde kıyamadık..Doğduğundan beri evde bilgisayar var ama ilk defa makine onun için alındı..Yani bu kadar gelişmişi :))
Sonra onu da alıp pazara gittik ve gözleme yedik hep beraber..Sabah kahvaltısı için gideriz genelde ama dünden yorgun olunca kahvaltıyı evde , öğle yemeğini de pazarda yedik..
Akşamüstü huzurevinden döndüğümüzde de yan komşum olan Hatice Teyzeme uğradım..Genelde fotoğraflarda görülen yuvarlak duvarlı evin sahibesidir kendileri..Komşularıma da portakal götürdükten sonra eve girip yemek yaptım..Akşam da gazete okudum tv. seyrettim..
Bu arada biraz dedikodu faslı yapmak istiyorum..Akşam haberlerinde genelde haftasonu özetleri geçilir ya..Bende yorgun olduğum için erkenden uyumuştum ve Okan Bayülgenin programını seyretmedim..Özet gösterirken MehmetAli Erbil' in bir kadın izleyici tarafından dumur edilmesi olayını gösterdi..Olay şu : Bir kadın izleyici Okan'ın programına bağlanır..Okan herzaman ki gibi konuğa yönlendirir izleyiciyi..
Konuk yani burda Mehmedali devreye giriyor ve soruyor;
-Üstünüzde ne var?
Kadın izleyici doğal olarak 1- 2 saniye susuyor..Bende olsam konservatuar mezunu bir tiyatrocudan böyle zırtapoz bir şey beklemezdim açıkçası..Bu kişi sulu bir sunucu bile olsa ..
Sonra canım aslanım, kınalı kuzum toparlanıp hemen haddini bildiriyor bu haddini bilmeze..
-Sizin eşinizin üzerinde ne varrr ?
Vallahi genç kadın izleyici seni yanaklarından öpüyorum ve içimin yağları eridi sevinçten diyorum..Ben bu tiyatrocu olan ama işini medya maymunluğu kıvamında götüren beyi izlemem..Çıktığında kanal değiştiririm..Ekran karşısında ki ite kopuğa espri yapacağım diye evden programa katılan bir kıza ve ya kadına bu şekilde yaklaşan yurdum medya maymunlarına bu da kapak olsun.. Hiç bu kadar keyiflenmemiştim uzun zamandır..Yeni nesil geliyor hem de gümbürdeye gümbürdeye..Bir daha sulu zırtlak şakaları yurdum kızına yapmaya kalkışan bunu hatırlasın..Ey bu cümleyi Mehmedaliye söyleyen genç arkadaşım..Böyle yaşlı ve kendini hala 25 lik delikanlı gibi gören tüm çöplük horozlarına ağzının payını verdin ya..Sağolasın :))
Bugün cumartesiden kalan işlerimizi yarı toparladık..Bilgisayarları yeniden elden geçirdik ve bağladık..Öğleden sonra 3 'e kadar oturamadım aslında bilgisayara çünkü internetimiz yoktu..Gelen giden de fazla olunca toparlanmak akşamı buldu..Yarın mutfak, teras ve ortalıkta kalan son eşyalar yerine yerleşecek ..Umarım bu işleri yapıp derlenip toparlanırız artık..Çünkü benim pilim bitti.

Resim : Şovalye Adası Fethiye.. Ben resmin üst sol tarafındaki yeşil kısma doğru bir yerde oturuyorum :))

15 yorum:

Adsız dedi ki...

asortikcim,mehmet ali denilen sahsiyeti de ben de hic sevmem.kendi gibi yaptigi programlar da cok gereksiz.
uzaktan

Punto dedi ki...

Mehmetali yıllardır bu tarz programlardan para kazanıyor ve bu parayı seyredildiği için kazanıyor. Tabii seyredilme oranlarını belirli ailelerin evlerine konan aletlerden ölçerseniz, televizyoncuları böyle kandırırsınız. Yazık çok yazık.

Adsız dedi ki...

ayyyy Asotik okuyunca benimde icimi bir keyif kapladi ki:) guluyorum hala.. surat ifadesini cok merak ettim ben!!?

Adsız dedi ki...

Fotoğraf çook güzel, ofisinizde de güle güle oturun canım.. Ama bende Mehmet Ali'nin tepkisini çook merak ettim doğrusu, haha! Çok güzel olmuş, ohh canıma değsin:))

Dost dedi ki...

Yazin tek kelime ile harika.Programin
en dorukta ki noktasi idi.
Kutlarim.

Asortik Krep dedi ki...

Uzaktan, katılıyorum..

Punto, bence bu işte de unutulan birşeyler olmalı..Yani her olayda olduğu gibi yüzeysel biçimde dağıttıklarını sanıyorum bu aletleri..Ya da etkileyebildikleri bir kesime mi bırakıyorlar bilmiyorum..Yani bu kadar gizli ve saklı olduğuna göre doğal olarak şüpheleniyorum şu rating ölçüm aletlerinden..Yok mu bunun bir bileni acaba ?

Elma, bence tekrar göstermeli :)
en yaşanmayacak halleri yaşayıpta hala bu işten para kazanan biri de ancak bizde olur !
Daha ne olabilir ki? Adam ağzında mikrofon seyirciye küfür etti, başkası dediler.Başka birinin en mahrem yerlerini gösterdi, şov uğruna , yanlışlıkla oldu dediler..Daha da büyük saygısızlık daha ne olur seyirciye bilmiyorum..

Cadı, söyleyecek bir şey bulamadı zaten :)) Sonra toparlamaya çalıştı ama geç oldu.

Dost, teşekkür ederim..

cenebaz dedi ki...

Kim demişse ağzına sağlık. Haketmişti çoktan.

yalnızlar kraliçesi dedi ki...

ben de merak ediyordum asortik neden yazmıyor diye.

memedali konusunda yazdıklarına tamamen katılıyorum. ben proğ. ı izledim, bayanın o sorusu üzerine memedalinin yüzündeki ifadeyi görmeni isterdim, pek güzel benzetti. hiç sevmem onun proğ. rını, aslında ilahi adalet ona gereken dersi verdi ama hala o akıllanmadı.babam izler onun proğ. mını, kızarım babama neden izliyorsun bu adamı diye.hala Allahın akıl verip de fikir vermediği insanlarla varolmayı sürdürüyor proğramlarında..

burcu-mutfak camı dedi ki...

Mehmet Ali'yi uzun süredir izlemiyorum ve gördüğümde kanal değiştiriyorum ben de. Hak ettiğini bulmuş.
Resmin altında yazınca yeşilli yerdeyim diye yeşil ışıklar aradım ben evi bulabilmek için sonra düşündüm yeşil alan olduğunu ve zaten sizin evin yerini bildiğimi.ama yine de resimde tam yerini bulamadım. sevgiler...

ASLI'NIN ANNESi dedi ki...

Portakallar kimbilir ne güzeldir orada Asortik'cim, reçeli mis gibi kokar herhalde :)

Asortik Krep dedi ki...

Çenebaz, evet gerçekten de :))

Yalnızlar Kraliçesi, canım özette gördüm ben..Programı izleyemedim..Şahaneydi :)

Burcum, gel göstereyim..

Aslı'nın Annesi, çok güzel gerçekten ve reçel yapmaya daha fırsat bulamadım ama bol bol yapacağım kısmetse :))

nilly dedi ki...

Bende M.Ali'yi cok sulu buluyorum. Hababam sinifini cok sevmeme ragmen onun oynamasindan dolayi seyretmek icimden gelmiyor. Cunku baska bir karakteri degil cogunlukla kendini oynayip duruyor. Kendini tekrar eden nasil sinema sanatcisi olabiliyor ki? Rol yapmaya gerek yoksa o zaman bende olurum.

Asortik Krep dedi ki...

Nilly, aslında bu yazıya şu rol yapma yeteneğini de yazacaktım ama fazla takmış gibi olucağım diye yazmadım..Aynen senin gibi düşünüyorum ve onun oynadığı bir filme gitmem ben özel olarak..Hatta şu şarkı söyleme gayretine de uyuz oluyorum iyi ki sesi çok kötü yoksa karşımızda Hülya Avşar'ın erkeğini görmek zorunda kalacaktık..
Birde aklıma geldi..Babasını hatırlarmısınız eski filmlerden..Aynı tarz oyunculuk,davranışlar falan..Nedense mehmedaliyi seyrederken aklıma babası geliyor..O zamanda şimdiki insanlar olsa belki o da çok meşhur olacaktı..Çağıl bazen şu cümleyi çok sorar benim göremediğim ve sizin gördüğünüz ne bu durumda ? Aynen bende soruyorum benim göremediğim ve bu insanların onda gördüğü ne çok merak ediyorum..

Adsız dedi ki...

sansliymisiniz cok guzel bir doganin icinde yasiyorsunuz...

Asortik Krep dedi ki...

Mert, burası gerçekten Dünyanın en güzel yerlerinden biri..ve hala bakir koyları var..ve carettaları :)