Pazartesi, Aralık 25, 2006

X mas


Yeni yılı bu gece Almanlar kutluyor sanırım yarın gece de İngilizler..Burdaki bar ve restaurantlarda yabancılar için yapılan eğlenceler var ve gündüzden başlıyorlar eğlenmeye..Bazı komşular balkonlarını süslemiş..Bizde yarın akşam Üzümlü' ye davetliyiz ama gidip gitmeyeceğimizi bilmiyorum..Bizim yeni yıl partimiz bu sene kısmetse Antalya' da olacak..Ben inanış olarak değil ama eğlence olarak genelde yılbaşında dışarıda eğlenmeyi seviyorum..Hele burada..Bir sene boyunca yapmadığımız taşkınlıkları yapıyoruz o gece..O da kalabalıkla güzel oluyor..Bu sene Kemer' de bir otele gidiyoruz..Hem yılbaşını hem de bayramı orda geçireceğiz..Eğlence kısmı arkadaşsız da güzel olacak mı bilmem..Çünkü biz genelde çok içsekte kafayı bulamadığımız için küfelik arkadaşları biz eve bırakıyoruz..
Şimdi Çağıl okuyunca hemen atlayacak ne o hava mı atıyorsun tatile gidiyorsun diye..Cumartesi günü yemeğe gittik Kargı'ya deniz kenarındaki yere..Çok güzel gün batımı fotoğrafları çektim..Hemen benimle dalga geçmeye başladı..Ne yani şimdi deniz kenarında oturduk, balık yedik bunlar da fotoğraflarımı diye yazacaksın diye..İyi de ne yazayım..Ya da hava atmamaya çalışarak yazsak ne yazabiliriz..Birde bunları yazmak hava atmak mı oluyor? Ben burayı bir paylaşma platformu olarak görüyorum..Ya da yazdıklarım bence o kadar içten ki yani sizlerle paylaştıklarım bana hava atmaya çalıştığımı düşüneceksiniz gibi duygular hissettirmiyor..En azından yazarken ben öyle düşünmüyorum..Bazen buraya yazdıklarımı okuyorum eski yazılarımı ve bunları iyi ki yazmışım ve geride birşeyler bırakmışım diye düşünüyorum..İnsan zamanla yaşadıklarını unutuyor çünkü..

Çağıl gibi düşünenler vardır belki de yine de ben içimden nasıl geçiyorsa öyle yazacağım..Bazı yazdıklarım yaşadıklarımdan eksik bile..Gerek deşifre olduğumdan gerekse küçük bir yerde yaşadığımdan zaten her duygumu ve her yaptığımı burada sizlerle paylaşamıyorum..Yine de geleceğe dair buradaki hayatımı anlatabileceğim bir nokta burası..Bu ortamın olmaması fikri bile beni rahatsız ediyor artık..Seviyorum yazmayı..Hepte sevdim..Eskiden şiirler yazardım çok eskiden ve şiir yazan çok arkadaşım vardı..Bunlar iyi şiirlerdi de..Bazılarını paylaşmak istiyorum zaman zaman..Yani iyi arkadaşlarımın iyi şiirlerini..
Her zaman yazmak beni rahatlatmıştır..Ben çok üzgün ve sinirli olduğum zamanda yazarım..Ve yazıyla her duygumu ve düşüncemi çok rahat anlatabilirim..Bu ortamı bozan ya da bir şekilde engelleyen birilerine de çok hoş gözle baktığımı da söyleyemeyeceğim.

Cumartesi günü ilk defa uzun zamandır Çağıl'la aynı zamanda evdeydik..Ben işe gitmedim, o da evde olmanın keyfini çıkardık beraber..Sonra Uzunbey aradı ve sizi deniz kıyısına yemeğe götüreyim hem de biraz konuşuruz dedi..Vermemiz gereken bazı kararlar var yine..Netleşince sizle paylaşacağım..Neyse biz yemeğe gittik ama etrafta tanıdıklarımız olunca bizim rahat rahat konuşmamız pek gerçekleşmiyor..Onun için tatile dışarı gidiyoruz zaten..Hava öyle güzel ki ! Yine de muşambalarla çevrilmiş ve iç kısımda ama yine denize bakan bir tarafta yemeğimizi yedik..Sonra ben fotoğraf çekmek için dışarı çıktım..Kot ceketimi üstüme almadan tabi..Orada otururken bir kaç müşteri ve tanıdık gördük ve sohbet ettik..Oradan çıktığımızda hava kararmıştı ve küçük bir işimiz vardı..Onu konuşmak için Yörük Müzesine gittik çay içmeye..Yine orada dostlar ve tanıdıklar gördüğümüz için bayağı oturduk..Çok güzel sıcak bir mekandı ve ben yine üşümediğim için kot ceketimi çıkardım..Geç gelip yattık hemen ama sabah kalktığımda sol omuzumun tutulmasından kıpırdayamıyordum bile..Halbuki bugün portakal toplayıp Annemlere ve Burcuya göndermemiz gerekiyordu..(ve Çarliye..Bak unutmadım seni :)) Ağlana sızlana kahvaltıyı hazırladım ama rafa bile uzanınca soluğum kesiliyor..Neyse öğlene kadar bir şekilde oturdum ve öğlende Çağıl'a birşeyler almak için önce alışverişe çıktık sonra da portakal toplamaya gittik..Geldiğimizde de mangal yapıp veranda da sıcak şaraplarımızı içtik..Bugün hava çok güzeldi ama artık kışın geldiğini de unutmamak lazım..Sabahları ve akşamları serin oluyor! Dikkat etmek gerekiyor üşütmemek için..Zaten bizi de burada bu havalar mahvediyor :))

13 yorum:

Adsız dedi ki...

Bu yıl Kurban bayramı+Yeni yıl aynı gune denk gelince tum dostlar aileleriyle gecirmeye karar verdi Yeni yılı. Biz mi? Net hiç bir şey yok, son dakikaya kaldı herşey:)Yılbası ertesi aniden sehir dısına da kacabiliriz:)Opuyorum seni...

Annelog Atölye dedi ki...

:)Mahvetmez mi? Güneyin yazdan kalam olan kış günlerine byılıyorum ben de. Dikkat etmek gerek tabii Asortik, geçmiş olsun:)
Yazmak konusunda söylediklerine de katılıyorum. İyi şeyler sürmeli:)

Adsız dedi ki...

Yazinizi okudum, sonra yilbasinda napcagimi dusundum, son iki senedir ayni gecirdigimi bir kere daha hatirladim ve emin oldum ki, yeni yila nasil girersek oyle geciyor. Simdi Turkiye'de olup, gene hic birsey yapmadan, sirf deniz kokusunu icime cekerek bile saatlerce tek basina oturmaya raziyim. Bol bol eglenin o aksam, benim yerime de eglenin hatta, sonra da gelin anlatin, gene tum ictenliginizle paylasin. Sicak sarap dediniz iyi ettiniz, yilbasi icin iyi fikir gibi...
Sevgiyle

devin dedi ki...

Sen yaz asortikçiğim, ben gayet zevkle okuyorum. Bu zamane çocuklarına da aldırma hiç. Benimki de bir sürü laf söylüyor ama hiç dikkate bile almıyorum. Biz seni seviyoruz :)

Adsız dedi ki...

Mutlak doğru yoktur. Sana göre doğru vardır. Sana iyi geliyorsa yazarsın. Doğru ya da yanlış yazarsın. Bize iyi geliyorsa okuruz iyi gelmiyorsa da okumayız. Ama neden yazdın ? deme hakkımız yok. Bunu nasıl böyle yazarsın deme hakkımız da... Kızma hakkımız da... Kişilik haklarımıza bir müdahale olmadığı sürece. Demokrasi de bu değil midir zaten...

renkler dedi ki...

Asortikçiğim, bence yazılanları kimse hava atmak açısından yazılmış olarak değerlendirmez ve değerlendirmemeli. Kendi bloğumuzda yazılanları bence kimse eleştiremez. Burası bizim ve ister modadan bahsederiz, ister havadan sudan, ister yaptıklarımızda... Dediğin gibi başka ne anlatacağız. Burada anlatılan hiç bir konuda hava atıyor filan diye düşünemem kendi adıma... Ayrıca, bizi sevenler okusun, kıl olanlar okumasın...

Adsız dedi ki...

-Gerçekten de çok hava atmışsın- gibi düşününenlere aldırma,adım da havalı,kimselerde,yaşıtlarım da yok diyorsun ya,bak buradaki büroda 2.katta ve 6.katta senle aynı isimde olan 2 yaşıtın var.ne tesadüfki -Hatice- adı eski ve çok güzel ad olmasına rağmen 6katta hiç yok.İlginç değil mi Asortikcim.Ama yazdıklarımızla hava atılsaydı üzüntümüzü yazdığımızda da "ne rezil bir hayatı var,yazık hiç mutlu değil"diye düşünülmesi lazımdı.Buda saçma olurdu tabiki.Boşver ,o yüzden ne yaşıyorsan yaz.Elbet beğenmeyenler olacaktır ama Samimiyetin de genel çoğunluğa geçiyordur.Bana geçtiği gibi.

Tatilde yeniyıl kutlaması çok iyi fikir.Şimdiden iyi yıllar dilerim,Küssem de gelirim:)))Hatice

Asortik Krep dedi ki...

Mavi, yılbaşında ya da bayramda aile yanında olmak en güzel tatil aslında..

Annelog,kolay kolay üşütmem ben ama galeyana geldim..

Sanemcetamin, anlatmaz olurmuyum anlatacağım tabi ki :)

Devin, teşekkür ederim..

Anonymous,ben zaten içimden geldiği gibi yazıyorum ama arada sırada şöyle bir etrafa bakmak da lazım kim ne düşünüyor diye ..

Renkler, bende katılıyorum sevenler okusun kıl olanlar okumasın..

Anonymous2, adım havalı diye içini boş bırakanlardan değilim ..Gerçekten :))Yaşıtlarımla ilgili yazdıklarımda espri mahiyetinde idi..Ben ciddi olduğum sürece ciddiye alınmak isterim..Tek derdim de bu.

Adsız dedi ki...

Hiçte hava atmak için değil, kimsenin öyle yazmadığına eminim. Belki ilerde anı olsun diye, yaşananlar uçup gitmesin diye yazıyoruz. Belki mutluluklarımız paylaşmak için di mi ama:)) Geçmiş olsun koluna, dikkat et emi;)

Adsız dedi ki...

ben kendi adıma zevkle merakla okuyorum yazdıklarını.bir kere bile de ay hava mı atıyo diye düşünmedim çağıla iletirsin:)

Asortik Krep dedi ki...

Cadı ve MG, teşekkür ederim :))

Adsız dedi ki...

merhaba

ben o kadar yanlız biriyim ki sizin yazdıklarınızı okumayı çok seviyorum. Yalnızlıımı biraz paylaşıyorum okudukça sizi. sanki bir arkadaşımın veya akrabamın hayatı gibi geliyor. Sitenize hep giriyorum ama ilk mesajım. Lütfen yazmay bırakmayın.
Şimdiden iyi yıllar ve iyi bayramlar

Asortik Krep dedi ki...

Anonymous,ne güzel yazmışsınız okurken sevinç duydum..İnsan kalabalıklar arasında da yalnız kalabilir..Bende yazmaktan keyif alıyorum..Birşeyler paylaşmak hoşuma gidiyor..Teşekkür ederim bana söylediğiniz o güzel düşüncelere..
Size de iyi bayramlar ve iyi yıllar..