Cumartesi, Aralık 30, 2006

Dün sözleştiğimiz saatten 10 dakika önce otogardaydım ama otobüs erken geldiğinden 5- 10 dakika bekletmişim Tijen Hanımı..Seni gördüğümde tanırım demiştim tanıdım da ama birden gözden kaybettim..Sonra otobüs yazıhanesine Antalya arabasının gelip gelmediğini sorarken evet bir an gördüğüm oymuş demek ki dedim ..Dışarı çıktığımda sanırım beni aramak için cebini açıyordu :)) Tijen Hanım diye seslendim ve karşılaştık..Bavulunun bir tanesini elinden alıp onu arabaya götürdüm..
Aslında şehrin içinde ve deniz kenarında bir yerde oturmak isterdim onunla ama hem 3-4 gün Fethiye' de olacağından oraları nasılsa gezeceğini düşünüp daha sakin bir yerde konuşuruz diye daha önceden geleceğimizi haber verdiğim bir yere götürdüm..Burası Fethiye ve yemekleri konusunda yemek yiyebileceğimiz ender yerlerden biri ve hem de çarşıda bir yerde oturduğumuza çevreye selam verip konuşmaktan ben rahat edemiyorum böyle özel konuklarla..
Gideceği yer benim daha önceden anlattığım Ahmet Kizen' in yeri olan Pastoral Vadi..
Nasılsa oraya gideriz diye ben beş çayı için Tijen' i ( birbirimize adımızla hitap etmeye karar verdik konuşurken ) Kargı' da Yörük Müzesine götürdüm..Hem rahat rahat sohbet ettik hem de müzeyi gezdirdim ona.. Oranın sahibesi Aysun Hanımın yaptığı güzellikleri yedik..Tijen Hanım ara ara not aldı..Sohbet ettik ve en sonunda Ahmet Kizen' in bizi aramasıyla kalacağı yere yani Pastoral Vadiye gitmeye karar verdik..Kargı ve Yanıklar zaten birbirinin bitmesiyle başlayan köyler..Gerçi Pastoral Vadi' ye gitmek için özellikle araba gerektiğinden Tijen Hanımı ben karşılamaya talip olmuştum :)
Bugün hazırlık yapıyorum yarın ki gezimiz için ..Onlar da bugün organik zeytin yağı yapımıyla uğraşacaklar..Biz akşamdan vedalaştık ama Tijen Hanımı yine Fethiye' de görmek istiyorum..Özel olarakta gezmeye gelmesini..ve benim rehberliğimde gezmesini..Şimdilik onu dostlara emanet ettim :)) Aslında böyle şeyler anlatılmaz ama bu platformda aile gibi olduk artık..O bana Antalya' dan çok güzel üstünde Bağaça yazan damlasakızlı tabak büyüklüğünde bir kurabiye getirmiş..Akşam bayıldık yerken..Birde kelebek formlu kocaman bir ataç :)) Bende ona buraya özgü değişik bir el dokuması olan " Dastar" denen ve buradaki Üzümlü köyünde dokunduğu için Üzümlü Dastarı olarak bilinen el dokuması bir örtü hediye ettim..Kargı' ya giderken Portakal Bahçesini de gösterdim tabii ki :)) ve havanın kararması yüzünden inip toplayamayacağımızı düşündüğüm için bir poşet portakal hediye ettim :)) ( Bu kısımda Burcuyla ilgili bir sıkıntım var..Onu buralara kadar getirip portakal Bahçesine götürmediğimden çok üzgünüm ama inan ki pişmanlık listelerimde ilk sıralarda Burcucum ..Yine de şöyle bir sözüm var kendime, ev yaptığım zaman ilk misafirimin sen olmasını istiyorum.. ve beni affetmeni bekliyorum..Bazen çok isteyipte gerçekten beceremediğimiz şeyler oluyor ne kadar uğraşsakta :((
Bugün bavul hazırlıyorum yarın sabahtan da yola çıkıyoruz kısmetse ..Resim çektim ama gerçekten ikimizin de kollarının omuzumuzda ve bizi aynen gösteren resimleri burdan yayınlayacağımızı düşünmüyorsunuzdur herhalde :)) Bizi linklere girip oralarda hayal edin lütfen..Fethiye' den sevgilerimle ...

Resim: Koca Çalış Plajımız ..
Not: Begonyalı balkon resimleri yayınlamıştım bir zamanlar evet o gerçekten benim evimin balkonu :))