Salı, Mayıs 22, 2007

Elma Şekerim bana yolculuğa çıkmadan mail atmış..Bana adresini ver sana çiçek göndereceğim..Mutlaka bahçende bu çiçekten olmalı diye..Ben de son dakika iş adresimi yolladım..Sonra da İstanbula gittim biliyorsunuz..Uzunbey bir gün aradı ve sana bir kutu geldi kargodan diye..Ben de açmasını istedim ..Bilin bakalım içinden neler çıktı..Tohumlar ,tohumlar ve ful..O eşsiz kokulu çiçek :) Nasıl sevindim anlatamam..Daha yüzünü görmediğim ama kırkyıllık arkadaşım gibi Elma Şekerim bana Annesinden çiçek yollamış..Herkese anlattım..Bugün işyerinden alıp eve götüreceğim ve yukarıda resmini gördüğünüz kendisi müthiş kokan-komşumda vardı ordan biliyorum- bu çiçeği Elma Şekerinden hatıra dikeceğim bahçeme..Bahçemin en güzel yerine hem de ..Teşekkürler Elma Şekerim.

Pretty ile İstanbulda konuştuk..Burcu gitmeden Demirköye gittiğimiz gün..Sonra beni ara dedi müsait olunca..Ben müsait olamadım yalnız..Çünkü Burcu varken Annemi bırakıp bir yerlere gidebiliyoruz ama Burcu yokken Annem beni hiç boş bırakmıyor..Üzgünüm Pretty..Arayamadığım için.İnan ki hiç yalnız kalmadım.

İstanbul kısmında yazmadığım son gün" Zeki Pekcan Parkı" vardır..sahilin tam ortasında ..Otobüs saatinden önce oraya gittik Teyzem ve Berna (teyzekızım,sosyetik özel bir okulda öğretmen) ile oturmaya derken koca bir kız gelip boynuma atladı..Gözleri hariç tanımıyorum ki..Sonra da arkadan annesi geldi..Gele gele benim ta 12 yaşımdan beri arkadaşım olan ve çok sevdiğim kız arkadaşım geldi..Telefonunu kaybetmiştim o kadar sevindim ki anlatamam..Çocuklarımız aynı sene doğmuştu..Yani onunda boyunca kızı var..Benim oğlum benden uzun :))

Ordan kalkıp çok yakın olan Ulusoy ofisine gittik ve 7.30 da servise bindim..Annem ve Babamın yanında Çarli de beni geçirmeye gelmişti..Yağmur başlamıştı ve biz yağmurda vedalaştık..Artık ağlamadan vedalaşabiliyorum..Bu benim için çok büyük bir ilerleme..Çok güzeldi..Çarlinin de olmasına çok sevindim.Bunu ona söyledim mi bilmem onun için buradan söylüyorum..Sağol geldiğin için..Burcu sende sağol İstanbula geldiğin için..

Bugün Hisarönünde bir müşterimiz yemeğe davet etti..Akşama oraya gideceğiz..
Haftasonu çıkan fırtına tv hattımızı bozduğu için tv yi yatak odasına taşıdım akşam ve orada çalıştırdı Çağıl..Yani 2 gecedir tv miz yoktu ve akşam İki Aileyi izleyemeyeceğim için krize girdim.İki Aile , Avrupa Yakası ve Hatırla Sevgili favori dizilerim eğer daha iyi bir işim yoksa seyretmekten zevk alıyorum..

Sabah Uzunbey le FKM önünde taze meyve suyu ve tost satan bir yer var denize bakan..Orada kahvaltı ettik beraber..Burada bir adet var tostun içine mayonez ,ketçap koyuyorlar..Ben yiyemediğim için onların öyle yemesi bana garip geliyor, onlarda herşeye bu mayonez ve ketçapı soktukları için ben garip geliyorum..Düşünsenize ekmek arası döneri bile ketçapla yiyiyorlar..İlk domatesli tostu Ayvalıkta yemiştim tatilde..Domatesli yeniyor da biz mutfakta ketçap tüketimini an aza indirgemeye çalışırken böyle direk ketçaplı,mayonezli servis yapmasalar iyi olur aslında..Ne de olsa katkı maddesi var..

Artık bu yazıyı bitirmeliyim..Zaten sabah açıyorum biraz müşteri, biraz iş, biraz sohbet derken Öğle yemeği arası ve ancak öğleden sonra yazı bitiyor.