Cuma, Kasım 02, 2007


Balkondaki kaktüs saksılarım.
Paul'un ilk kitabı....
Paul'ün 2.kitabı.. (kitabı sadece Paul'den ya da İngiltereden alabilirsiniz.. )
İşyerinde tuvaletin fotoğrafını çekmeyi unutmuşum ya.İşte orası..


Ölüdeniz 1 kasım 2007...




Ölüdeniz Likya World'ün girişi...



İçeriden bir an.

Ben gidene kadar sık sık bize kokteyl verseler gibi dileklerde bulunmuştum.Sanki duymuşlar ve bizi böyle karşıladılar.

İşte topladıkları çekirdekler :)))
En sağdaki genel müdür dediler :)

Mavi Kuş Llikya World'de...



Sabahleyin Uzunbey'le kaçamak yaptık,Kayaköy' e kaçtık :)



Poseıdon Cafe-bar-restaurant'ta bulduğum kapı örnekleri.

Rumların yaptığı eski patika yol.
Bülent'in Yerinde kıymalı gözleme :) ve sardunyalar...
Çarşamba,Likya World,perşembe büro,cuma günü de arkadaşımın babasını kaybettiğimiz için hastane ve belediyedeydim.Yarın ikindi namazıyla defnedilecek,bütün gece de evde kuran okundu ve sohbet ettik.Yarın da yokum.

10 yorum:

isyankar dedi ki...

Önce başınız sağolsun, Allah rahmet eylesin.. Sonra Bülent en güzel kıymalı yapar zaten gözlemeyi :)) Afiyet olsun.. Nurdan..

Asortik Krep dedi ki...

Huysuz Kedi, biraz sonra çıkacağım.İstanbuldan misafirleri var.Ona yardımcı olacağım evde.Zeytinyağlı kabak dolma yaptım götürmek için,Ahmet Beylerde dün alışveriş yapmış,Talin helva yapacak bugün.Çağıl'ı dershaneye,Uzunbeyi işe bıraktım.Yoğun bir gün olacak.
Sağol dileğin için.

Adsız dedi ki...

herşey o kadar güzel ve keyili anlatılmış ki hemen ekledim listeme sık sık geleyim diye
sevgiylee

Asortik Krep dedi ki...

Yeşimli Tarifler, beni Lezzet Ustaları bölümüne koymuşsun ama ancak tadımda ustayım ben.Yoksa gerisi işte hepimizin yaptığı kadar.Yine de hoşgeldin :))

^^JasmiN^^ dedi ki...

merhaba.ben yasemin :) yepyeni bir blogum var:)yazımı yazdıktan sonra birileri yorum bırakır diye bekledim ama kimse gelmeyince ben onlara gideyim dedim :) bloguma uğrarsanız sevinirim:)iyi günler

Adsız dedi ki...

Saksılarına bayıldım

Alphecca dedi ki...

Başınız sağolsun Asortik,
Ölüdeniz boşken ne kadar güzel, yaaaa oralarda olmak varmış :(

Koyubeyaz dedi ki...

basiniz sagolsun.

CaDı dedi ki...

Basiniz sagolsun:(

Gecen yaz Likya World e gelmeyi istemistik ama tatilimiz iki gun kala belli oldugu icin yer bulamamistik. Yine de fethiye den gecerken kivircik sacli sen sakrak birini gorurmuyum diye surekli disarilara bakmistim:))

Cok cok operim sevgiler..

Asortik Krep dedi ki...

Jasmin, iyi yapmışsın..Bence de ve hoşgeldin :))


Edacım,Bahaus'dandı sanırım..Beylikdüzünden.

Kışın ve baharda gelen buraya yerleşir zaten.Yazın çok sıcak çünkü :)

Koyubeyaz,dostlar sağolsun,sağol.

Cadıcım, yazmıştın hatırlıyorum ama yine yolun buralara düşerse de bekliyorum tamam mı..?