Salı, Kasım 13, 2007

gezi

Annem geliyor perşembe kısmetse :)) Oleyyyyyyyyyyy

Ben Uzunbey'le Kapadokya'ya tura gidiyorum (kısmetse) :)) Giderken Konya 'ya da uğrayacağız..Tabii ki İngiliz-Türk Fethiyelilerden oluşan grubumuzun tur anılarını ve çektiğim güzel resimleri paylaşacağım sizlerle..Yakın arkadaşlarımızda var aralarında.Bu yüzden 2. Davraz gezisi gibi olabilir kanımca.

Annem tabii ki, herhalde, mutlaka Kardelen Mutfakcamı'na benden mektup yazacaktır :))
Burcu arşivi silmiş olabilir ama zamanında bana söylediklerini yazdım ben bir kenara.Bu yüzden dönüşte ortalık karışabilir :P

Hazırlık yapıyorum kendimce, küçük bir valize kaç türlü kıyafet sığdırılır ve bu Uzunbey'e farkettirilmez :)

Gidene kadar iş açısından da toparlamam gereken işler var.

Tatil fazla değil ama Anneme de dediğim gibi biraz buralardan uzaklaşmak iyi gelecek :)

5 yorum:

La Madame Chapeau dedi ki...

Keyifli yolculuklar :)

Nihat Demirkol dedi ki...

tatil... hem de Kapadokya'ya...

havalar soğumaya da başladı iç bölgelerde; valizinizi dikkatli hazırlayın :=))

iyi tatiller!

Burcu - Mutfak Camı dedi ki...

Yeni yazımda (13.11.2007 tarihli) KARDELEN-Mutfak Camı Burcu'nun hain kız kardeş 2 misillemesini bulacaksınız. Sakın kaçırmayın...

Dört Yapraklı Yonca dedi ki...

Kapadokya!! Harika. Bir kaç sene önce 2 Aralık'ta gitmiştim. öyle sakindi ve hava o kadar güzeldi ki. Çok keyif almıştım.

Kapadokya resimlerini bekliyoruz :) iyi tatiller

uykucu dedi ki...

oooh benim yerimede gez bayılırım oralara en son 4 aylık hamileyken gitmiştim tepelere dağlara nasıl çıkıp indiğime tüm tur hayret etmişti!bu ilkbaharda birde oğluşla gitmek istiyorum kısmet.derinkuyuya girersen o karanlık ışıksız bölüme girmeyi aklından geçirme:))