Cuma, Kasım 09, 2007

Dün yeni eve gittiğimizden Berna ile hediye aldık önce arabaya bindik ki yağmur çiseliyordu.İçimden yazarmısın balkonda oturacağız, işte gör şimdi balkonu diye geçirdim birden :))


Gittiğimiz arkadaşımız da Fatoş.Fatoş benim çalışırken tanıştığım ama inanılmaz pozitif bir insan.Zaten nasıl tanıştım bir daha peşini bırakmadım.Bu yeni ev gezmesi mavi kuş arkadaşlarımızın gezmesiydi.Biz mavi kuş'u kurarken zaten hep gönülden çalışacak insanları topladık etrafımıza.Çalışmayacak olanı da almadık.Zamanla da eleniyor zaten bu türler.Ben mesela kişisel düşüncelerimi ve beklentilerimi derneklerde ya da böyle özel yerlerde hiç bir zaman sınırlamam.Normalde iş yapmayacağım biri dernekte çalışma arkadaşım olabilir.Ya da gönüllü çalıştığım işlerde markamı unutur, dernek için ne iyiyse ya da ne gerektiriyorsa onu çalışırım.Gönüllü üyeler ücret ödemiyorlar birde bizim derneğimizde.Sadece biz kurucular yıllık aidat ödüyoruz.Çalışma sistemimizde her dalda birimlerimiz var.Mesela eğitim kolu ,araştırma kolu,dağıtım kolu gibi.Bizi bu güzel görüntü karşıladı ilk olarak..Çok güzel bir evi var Fatoş'un ve dün bizde boyuna gözümüzü şenlendirdik hem evde hem de manzarada.






Uzun süredir ev gezmesine gitmediğimden eski günler gibi oldu :) Çokta keyifli geçti.Aralık ayında bana gelecekler yeni ev gezmesine..



Çıkışta eski büroda son kalan sardunyalarımı alıp geldim işe.Uzunbey ve Çağıl'ı alıpta eve döndük.Ben yazı yazıyorum bu arada hafifliyorum bana gmailden sohbet odası açmış :)) Hem onunla yazıştım hem de Burcuyla konuştuk cepten uzun uzun.Sabahleyin Çağıl'ı FKM ye bıraktık yarın için okulu etkinlik yapıyormuş o da teknik konuda yardımcı olacak.Becerikli oğluşum benim.İstediği zaman yapamayacağı iş yok.Neyse şimdi benim bürodaki kanarya maille gelmiş çok hoş bir papağan videosundaki sese coştu, bende hemen resmini çekip ekliyorum.




Kartvizitliğimin oraya reklam koydum :))) Arkadaki koltuklarda benim bir müşteriden aldıklarım.İnsanlar ilk geldiğinde karşıda berjere oturuyorlar görüntüsünden ama bunlar ergonomik ve bu şekilde kullanım için yapılmış koltuklar.Oturunca ne kadar rahat oldukları anlaşılıyor . Şu an kanarya sesleri arasında yazı yazıyorum yine ..Dinlemeniz lazım.Müzik sistemi olduğundan çıkan sese göre şarkı söylüyor.Bu arada kanaryalarda dişiler öter sadece..Çok bildiğimden değil öğrendiğimden söylüyorum :))


Uzunbey yemeğe davet etti, şimdi gitmem lazım :)

Yarın Gülderen'in babasının yedisi, kısmetse akşam orada olacağım.



6 yorum:

limon dedi ki...

Ah o nasıl balkon öyle yaa,insanın ömrü uzar oralarda..Birden İstanbul'un çok kalabalık bi semtinde ki(hoş artık İStanbul da tenha bi semt yok gibi ama ) evimin kapalı balkonunu düşünce daral geldi içime :((

Burcu-Mutfak Camı dedi ki...

Sabah konuşurken uzun uzun seninle, bol bol dinledim ben kanaryanızı. çok güzel ötüyordu gerçekten ve aklımdan biz de mi bir tane alsak diye geçirmediğim değil.

Bir de Fatoş hanım abladan o camın önündeki çiçekli kaktüsü istiyorum...Bayıldım:O)

berfin dedi ki...

burcu katılıyorum sana kaktüsler harika. Asortik o balkonda oturup kitap okumak var ya:)

www.edasuner.com dedi ki...

Ya senin neren asortik be şeker :) Sen çok cici bir hatunsun. O balkonda o pc başında huzur içinde yaşa. İstanbulun trafiğinden pisliğinden uzak keyfine var birtanem.

Asortik Krep dedi ki...

Limon, burada da hava hep güzel ya kışın kapalı balkonlardan özellikle her yanı cam olan balkonlarda oturup yağan yağmuru seyretmeyi özledim desem :))
Birde ben hep yükseklerde oturdum yedinci kat veya altıncı kat gibi..İnsanların sabah işe, akşam da eve karıncalar gibi gidişini seyretmeyi çok özledim ..


Fatoş Hanım ablan bunu okumasa bence,gelince seni ne yapar bilmem artık Burcu, genç o genç ..Fatoş de bence..Kızıl kahve saçlarla zaten şimdi iyice fıstık olmuş :)Hem hani bir arkadaşım var diyordum ya netten bizi okuyordu da tanıştırmak için çok uğraştım sizi ama olmadı sen burdayken o yoktu falan o arkadaşım Fatoş işte.

Berfin, ben baktım valla okunmuyor,ancak etrafı seyrediyorsun :))

Edacım,şimdi benim asortikliğim uzun hikaye de balkon benim değil benim ki de çok güzel ama manzarası biraz eksik :))
Hem asortik kıyafeti uyumlu demek. argoda biraz sosyetik kadın demek katılıyorum ama buralarda biraz sosyetik kaçıyorum ben zaten.aman boşver doğaldan güzeli yok..ben gördüm ,denedim,onayladım :))

Burcu-Mutfak Camı dedi ki...

Abla ben Fatoş hanım yazacaktım aslında ama geldiğimde tanıştığım biriyse çok resmi olacak diye vazgeçtim. Fatoş abla da çok basit geldi. Ben abla-abi kelimelerini kullanmayı fazla sevmem aslında. Ortaya karışık bir şeyler yapmaya uğraşırken de Fatoş hanım abla oluverdi. Yanlışım varsa sen düzeltirsin diye de fazla üzerinde durmadım bir saat kadar düşündükten sonra Fatoş hanım abla yazmaya karar verdim:O)Evet sen bahsetmiştin şimdi hatırladım. Belki bir daha geldiğimde kısmet olur tanışmak.