Salı, Ağustos 26, 2008

güzel bir gece

İstanbuldan geldiğimden beri çok yoğun olmasa da bir tempodaydım. Hatta İstanbul yazısının 2. bölümünü daha yazamadığım gibi kafamda toparlayamadım bile..Yine aynı düzene girdim..İş-ev-keyif :) Keyif kısmı işin keyfe sıkıştırılmış halleri..Mesela Uzunbeyle fotoğraf sergisine gittik bir müşterimizin..İki senede bir yapıyor bu sergiyi ve Çağdaş yaşamı Destekleme Derneğine bağışlıyor sattığı resimleri.. Aslında şu an Uzunbeyin odasında ,fotoğrafını da çektim ama bu resimler daha ağır bastı :)

Pazar günü her yer kalabalık olduğu için denize gitmedik, evde dvd izledik. Daha önceden istediğimiz M.Ö. ve Next diye harika iki film.Akşamda ben Koku diye bir şey seyrettim ama bence bu filmi Türkler yapsaydı adama yapmadığımızı bırakmazdık..Yabancılar yapınca alkışlıyoruz gibi geldi..Sanki ara ara çok güzel konu yakalamış ama ara ara o kadar saçmaladı ki zor dayandım.Uzunbey uyudu zaten..Filmde mantık hataları da vardı bu arada. . Yani kendi içinde.. oradan kaçırdım sanırım :)
Bugün oğluşum geldi,akşam yoksa sabah mı demeliydim beşe kadar onu bekledim.En son Afyonda mesajlaşıyoruz ve ben dokuza kadar uyuyorum..Sonra da işe geldik ve onu karşılamaya gittik otogara..Yeni bürom yakın olduğundan o gelince arıyor ve zaten trafik olmadığından büroda bekledik Uzunbeyle.. Sonra da onu bekleyen Dilaracanla beraber kahvaltıya gittik.Onu eve bırakıp işe döndük..
Bu güzel resimler Ölüdenizde geçen akşam gittiğimiz yemek resimleri..Yukarıdaki o masada oturduk ve Fethiyede terlediğimiz sıcaklıktan bir kaç saatliğine bile olsa kurtulduk. Hafif esintiliydi ve çok sevdiğimiz bir dostumuzla beraber çok güzel bir akşam yemeği yedik.

Geçenlerde İstanbula gitmeden Uzunbeyle bir Muğla gezimiz olmuştu yazmamışım..Belki bu ara yine bir Muğla gezisi yaparız Uzunbeyle..İşle ilgili bir durum bu.Hatta Müzekard almak içinde başvurdum ama Bodrumdan gidip almak gerekiyormuş diye internetten almaya karar verdim.

Onunla Muğla'ya gitmek keyifli oluyor, eskisi gibi bir yerlere kaçıyormuşuz hissi veriyor bana.. Hem ne görürsem alıyor :)) Muğla köftesi yemeden Muğla simidi almadan da dönmüyoruz.. Orda onu ben yönlendiriyorum çünkü ben daha çok gittim Muğlaya.. Bu arada biz bu sefer yine eski çarşı içinde bir yerde köfte yedik.Hani o mavi çerçeveli dükkanda yedik ama orası el değiştirmiş ve daha temiz güleryüzlü insanlar devralmışlar.Yine de Muğlada yabancı olduğumuzu anlıyorlar her halükarda.:))

Geçen hafta gitmemiz gereken Karaağaç'a da bir türlü gidemedik . Umarım bir terslik çıkmaz. Gerçi itiraz haklarımız var ama uzun sürüyor işlemler.

Resim : Paradise Garden - Ölüdeniz..  Resimlere tıklayıp büyütebilirsiniz.

Güncelleme: O yemeklerden sonra  mekana küstüğümden uzun zamandır gitmiyorum.Mümkün olsa yazıyı silerim ama geçmişle ilgili yazıları kaldıramama gibi bir kuralım var sırf bu yüzden yazıyı silmedim.

Hiç bir şey göründüğü gibi değildir...!

HAYAT dedi ki...

her şey harika gözüküyor....

ruhdagı dedi ki...

Bu sene tatil için Fethiye düşünmüştüm ama son anda Memo illa Bodrum olsun dedi.
Umarım bu yaz daha erken planlama yapabiliriz. Ölmeden görmeyi dilediğim yerlerin başında ölüdeniz geliyor :)

hayal dedi ki...

bu paradise garden bizim de tatilimizi sevince çevirdi. cok guzel bir yerdi gerçelkten

Hislerimveben, güzel bir geceydi,hepimiz keyif aldık :)

Ruhdağı, buraya geliyorsanız yazdığım yerlere ve anlattığım yerlere gitmeye çalışın.Çünkü ben zaten memnun kalmadığım yere gitmiyorum ve onları yılın 365 günü deniyorum.Oteller biraz şansa kalmış ama onda da biraz tanıdık yerlere göndermeye çalışıp rahat etmenizi istiyorum.Fethiye turizmi için çalışan biri olarak hayatta istemediğim tek şey,Fethiyeden kötü izlenimlerle ayrılmanız.Birde burası çok geniş bir yer,yüzlerce otel ve apart var..Doğru yeri bulmak çok zor.
Mesela geçen gün yeni bir yer keşfettim,aynen starbucks gibi..Yeni açıldı ve ben bayıldım..Bundan sonra kahve içmeye kesinlikle oraya gideceğim :) içmeye de :))
Paspaturda nefis pidenin yanında bir pub.(aqua gitmek istersin diye adresi sana yazdım)

Hayal, geçen gün Meral Hanımla seni konuştuk :) Senin prensese bayılmış :)

♥ Suzi ♥ dedi ki...

Ben de koku filmini seyrettim.Bazı saheler çok hoştu,ama pisliğe ve adama dayanamadım.Yalnız kızlar çok güzeldi :))
Bu arada Mamma mia filmini tavsiye ederim.Resmen içim açıldı ve çok mutlu oldum seyrederken.şu anda da müziklerini dinliyorum,süper...