Cuma, Eylül 12, 2008

Bu sefer bu resimler benim değil :)
-Havuzlu resim benim sadece..
İlk resim : Çalış

Dün akşam sıcak pideyi yediğimizde Uzunbey'e beni yürüyüşe çıkarırmısın diye sormuştum. Oysa çok alakasız bir nedenden dolayı bir gece önce kızgındım ona. Neyse tamam dedi ve yürüyüşe çıktık. Böyle zamanlarda arabayla sahile kadar gidip orada yürüyüp dönüyoruz. Gece bazen başka işimiz olabiliyor.Arabadan çok uzak yaşayamıyoruz anlayacağınız.. Telefon geldiğinde hemen gitmemiz gerekebiliyor. Yukarıdaki resimde kanalın üstünde görülen küçük köprünün (dikkatli bakın bir büyük bir de küçük olan var, küçükten araba geçmiyor, ben dikkatli bakt1m küçük köprü yok :)) görünen köprüden daha uzak olduunu tasarlay1n :))) oraya bırakıyoruz arabayı-yaklasık evden 800 m- ve sahilin sonuna doğru yürüyoruz. Oradan dönüp aynı yere gelene kadar da tanıdıklara selam veriyoruz ,bazen oturtup bir şey ikram ediyorlar ya da akşamki yaptığımız gibi biz uğruyoruz hal hatır sormaya.. Genelde de kıl çadırın oraya oturup bir şeyler içerim ben , eğer günbatımı zamanı ise.. Çalış resimde göründüğünden daha uzun bir sahil aslında ama sadece belli bir yere kadar yoldan yürüyebilirsiniz..Diğer kısımları kumda devam etmeniz gerekir.

Yukarıdaki eski bir resim aslında..Şimdi yeni bir yol ve köprü var kavisin olduğu yerde arabaların geçtiği.. Yine de şovalye adası ve çalış görüntüsü hoş çıktığından kullanmak istedim..

Son bir kaç zamandır etek giymeye başladım. Havalarda biraz serinleyince daha iyi oldu. İnsanın sıcakta giyinme isteği azalıyor ya yazın kendine bakmıyor.. Geçen gün Berna ile de güzel bir kaçamak yaptık, biraz da alışveriş. Kendime yeni kolyeler aldım, asortie diye bir marka var ya oradan. Güzel indirimleri vardı. Daha önceden de şapka almıştım.. O da kemer aldı.

Benim zaten bol gümüş takılarım vardır. Modası ve zamanı geçmez.. Eski ama güzel. Böyle zamanlarda da hep kurtarıcımdır yani nasıl zamanlar, canımın yeni bir şey isteyipte bulamadığı zamanlar.

Hergün küpe illa takarım.Üstümdeki kıyafete uygun ve rahat olacak.. Kolye dekolte varsa ya da bazen kazak üstüne mutlaka takarım.Modasına göre uzun -kısa - yarım chanel falan.. Yüzüklerim ise bir başka alemdir..Ne kadar kocaman olurlarsa o kadar mutlu olurum.Sol elimde alyansım ve tektaşım :)) Sağ elimde ise kıyafetime uygun renkte bir tane yüzüğüm mutlaka olur. Son yıllarda yani anneannemi kaybettiğimden beri ondan bana kalan altın üstüne kalın kesilmiş amatis taşı bulunan yüzüğünü de sol elimin orta parmağında taşıyorum. Rengi uysun olmasın kıyafetime her gün takarım onu.

Daha sıcaklarımız bitmediğinden kolsuz veya askılı t' shırtlerle işe geliyoruz. Uzunbeyde herzamanki gibi şortlu olarak :)) O zaten akdenize bu yüzden yerleşmişti :) Şortlu çalışabilmek adına ..

Hala klima açık olarak çalışıyoruz. Hatta ben yatarkende açıyorum ama artık sabahları biraz serin olmaya başladı.. şimdi artık Akdenizin en güzel havalarının zamanı geliyor :)) Bayramda son demler için iyi bir fırsat.

Babam yazıları çok beğenmiş aldığım haberlere göre.Eline onları ulaştıran Çarliye burdan teşekkürlerimi iletiyorum :))

İşteyim, çalışıyorum güya..
Resim: benim..Gönül Hnaimin kaldigi yer.
Dün Gönül Hanımla 4 saat kadar keyif yapmışız :)) Benim evden bir-iki sokak berideymiş kaldığı yer..Sonra alışveriş yapıp eve döndüm o saatten sonra işe gitmenin alemi yok nasılsa.. Çağıl'la zaman geçirmek bana da iyi geldi aslında..uzun süredir o saatlerde evde olamıyordum..

Şimdi Burcuyla konuştuk telefonda.. Onunla Çanakkalede gezip, pazara gitmenin ve benim sevdiğim eski çarşının içinde alışveriş yapmanın hayalini kurduk :) konuşurken..

Aslında yazmak istediğim bir sürü şey var.. ama sanırım bu günlük bu kadar yeter.

Resim: Bir motorcunun bloğundan yeni açılan Mendos yolu..Bütün Fethiye ayak altında..
Şovalye adası hemen seçilebiliyor yine.. Fethiye ovası ev dolu..Aslında çok kalabalık ve dağınık bir yerleşimi var, köyleri de çok.. Merkez dar geliyor artık. Şehir bizim yeni büro tarafına doğru kaymaya başladı.Bankalar falan bu caddede şube açmaya başladılar. Uzun upuzun bir caddedeyiz :))
Birde restauranlar çoğalsa iyi olacak.Her öğlen merkeze gitmek zorunda kalıyoruz arabayla.. Bu tarafta var ama kaliteli yerler az. Ben zaten her yere giripte yemek yiyemem.Yani yemiş olmak için yiyemem. İlla güzel yemek olması lazım :)) Allahtan Uzunbeyde öyle de zorluk çekmiyoruz.

HAYAT dedi ki...

ne kadar güzel bir sahil resmi görünce tutuldum.
kültür ve turizm bakanının bu işe el atması lazım artık senden çok iyi tanıtımcı olur vallahi gezdiğin her yeri içine sindire sindire yaşıyorsun bizlerede yaşatıyorsun.
iyiki seni tanıma şansım oldu yoksa meraktan çatlardım:))))

ruhdagı dedi ki...

Çok çok imrenerek okuyorum :)
şortla çalışmak muhteşem bir dilek bence.
Şu küpe takıntısı bendede var asla küpesiz olamam nerdeyse yatarken bile :) olaki küpem olmadan dışarı çıktım kendimi çıplak gibi hissederim. Sanki o gün bir şeyler ters gidecekte küpesiz çıkmamda buna işaretmiş gibi gelir.
Kolye filan takamam ama küpesiz asla:)

Hayat, zaten tanıtım işinde çalışıyorum ya..Devlete olmasa da olur :) ne yapalım.

Ruh dağı, en az 6-7 kutu takım var yatak odamda ayna önünde..Hepsinin kutusu ayrı ,yüzükler,kolyeler, gümüşler,küpeler,takım olanlar ve broş ve bilezikler.Bir gün çekeyim aslında :)
Altın burada en az taktığımız en fazla da sırıtan şey..Doğal durmuyor buralarda bende takmıyorum.

özii dedi ki...

Merhaba ,
Hakkaten çok güzel ...Bu yaz Fethiye 'ye ilk kez geldim ama 2 günlük bir geziydi doyamadım , anlamadım , aklımda kaldı . 2 güne sadece ölüdeniz ve adaalar gezisi sığdırabildik...
Ama muhteşemmişşş...

uykucu dedi ki...

çalışın manzarası harika zaten..
gümüş takılar benimde vazgeçilmezim..sizin caddenin adı 22 metrelik yol ya hala bu ada gülüyorum enimi 22 metre boyumu anlayamadım gitti ...ayarlayabilirsek bayram sonu yine gelicez tadı damağımızda kaldı:))

özi, 2 gün mü..? sen hiç görmemissin ki buralari..? :))

Figen, eni canim :)) Boyu uzun neredeyse evim ve isim ayni yol üzerinde..4 km boyunca yani..gel ,bekliyorum :)

özii dedi ki...

O yüzden dedim ya , bizimkisi geçerken uğramak oldu. O yüzden seneye ilk iş Fethiye...
O , 2 günde Çalış 'ta kalmıştık...