Salı, Ekim 31, 2006

Pazar günü hava çok güzeldi..Güzel bir kahvaltı yaptık ve dostlardan gelen bir telefonla Ölüdenizde yapılan 7.Ölüdeniz Hava Oyunları Festivaline gitmeye karar verdik.Gittiğimizde denize girebileceğimizin de farkına varıp en azından ben pişman oldum bu güzel havayı değerlendirmediğime..Cloud 9 önünde yapılan atlayışlar ve ödül töreninden sonra birşeyler yemeğe ve konuşmaya Kayaköy mü Kargı mı gidelim karar veremedik..Arkadaşlardan birinin Kargıyı görmemesi üzerine Kargı ya gidildi ve hava kararana kadar orada oturuldu.Sohbet sohbeti izledi ve deniz kenarında akşamın keyfi çıkarıldı..

Yukarıdaki fotoğraf benim o gün çektiğim fotoğraflar arasında en güzel bulduğum..Daha çok turistlerin keyfini çıkardığı Belceğiz Plajında çekildi. Kendimizi atlayanlardan koruya koruya çektiğim fotoğrafları ve gösterileri sahil kenarından izledik..Akrobasi grubu ve daha önce Babadağ' dan atlamadan önce resimlediğim Avusturyalı Mike Küng burdaydı..Birde Çek Cumhuriyetinden Thomas Ledning burdaydı..Son anlarında gittik ama en güzel paraşütçüleri de yakaladık böylece..Onları seyretmek çok keyifliydi..

Hava Oyunları festivalinde paraşütçüler Babadağ' dan aşağı atlayıp gösteriler yapıyorlar..İniş yerleri de otellerin önündeki sahil..Ya da kumsala direk iniyorlar..Yani orada yürürken kafanıza birden bir paraşütçü inebilir ..Nitekim gösteriler yapan paraşütçülerden biri de nerdeyse fotoğrafını çekerken bizi sıyırdı..Onun yüzünden sandaletlerime kum doldu:) Ben havaları seyrederken Uzunbey fotoğraf çekiyordu..Arada beni de çekmiş..Tabiki burada kendi fotolarımı değil Belceğiz Plajını ve yere inen, inmekte olan paraşütçülerin fotoğraflarını göreceksiniz :) Çağıl yine bizi ekip bu seferde arkadaşlarıyla Hokkabaza gittiğinden yanımızda yoktu..Belceğiz Ölüdenizin Akdenize bakan kısmındaki plaj..Yani herzaman gittiğimiz iç kısım değil..Ölüdeniz her mevsim çok güzel ama kışın orada sadece otellerin bekçileri ve yerlisinden birkaç aile yaşıyor..Yazın nerdeyse beş dakika da bir kalkan minübüsler kışın belli aralıklarla gidiyorlar..Biz burada yaşayanlar zaten Fethiye' yi baharda daha çok seviyoruz..Çünkü cehennem sıcakları olmuyor o zaman.

aqua / ~~denizbahcesi~~ dedi ki...

aynı anda aynı yerdeymısız

Adsız dedi ki...

ama yapilmazki simdi bu Oludeniz filan. tam da kis gelmisken, kendimi ve arabami isitamiyorken..off hayat cok zor zor:(

Burcu - Mutfak Camı dedi ki...

Geçen yazı tekrar yaşamış kadar oldum resimleri görünce...

Aqua, ben seni Help' in oralardasın diye düşünmüştüm ama bakmadan da edemedim..Yani bende sana baktım ama bilmeden :)
Mor Koyun, aslında Akdeniz kışın yaşanacak yer..Yağmur yağmadığı zaman cennet..Yazın çok sıcak olduğu için de iki ay kaçmak gerek ( temmuz-ağustos) ama biz kaçamıyoruz..
Burcum, bu geldiğinde yapmadıklarımızı yapmak istiyorum kısmetse :)

visnelipasta dedi ki...

Bu yaz tatilinde bende eşimle ölüdeniz'deydim..Denizin berraklığı gözümün önünden gitmiyo..Bence mükemmel ötesi bir yer ve eşimle yazdan beri emekliliğimizde oralara yerleşme hayalleri kuruyoruz :))

Vişneli pasta, yeni yerleşenleri kışın da şömine başında ağırlıyoruz :) bekleriz ama bak yerleşenleri dedim bizi bırakıp gidenleri değil..