Pazartesi, Kasım 26, 2007

Kapodokya 2 ...

Gece otele gidip yemeğimizi yediğimiz gibi odalara çekildik.Kimsede hal kalmamıştı yolculuktan.Ertesi günde erken kalkılacağından sadece Hatırla Sevgiliyi izlemeye çalıştım ama duş alıp rahatladığım için sonuna doğru sızmışım.

Ertesi sabah kahvaltıda herkesin çok sevdiği Atıl adlı rehberimiz bize katıldı..Kendisi hem o bölgede yaşıyor hem de iyi bir Likya Yolu yürüyüşçüsüymüş :) Giderseniz kesinlikle onu bulun çünkü 2 gün boyunca ondan şikayetçi olabileceğimiz hiç bir durum yaratmadan bizi gezdirdi.Sanırım herkes tanır o yörede.Çünkü bir peri bacasında yaşadığını anlattı bizlere.

Eğer bulamazsanız da bana mail atın telefonunu vereyim.Bu arada bir sürü yabancı dil biliyor :) söyleyeyim.

Gezdiğimiz yerler hem çok güzel hem de değişikti.Genelde 2-3 milliyetli bir topluluktuk ama iyi uyum sağladık.Genelde hep biri geç kalır ya bizde ara ara değiştiğinden alışkanlık olmadı.

Gündüzleri çok yürüdük ve bol resim çektik.Akşamları da şömine başında olmasa da o mekana yakın yerlerde oturup sohbet ettik.Erkeklerin maç izlediği akşam biz kız kıza ping-pong oynadık.Bir iki ıstakayla vuruş yaptık ve bir kaç duble içtik.

Pazar sabahı Paul ve eşi gibi topluluktan bir grup balonla uçmaya gittiler..Bu konuda resimleri en altta bulabilirsiniz.Onları bana Paul verdi.Çok güzel resimler çekmiş.

Geldiklerinde yüzlerinde mutlu bir gülümseme vardı :)

Ben zaten yüksekten korkuyorum diye gitmedim.Sanırım Uzunbey'de ben gitmediğimden gitmedi..

Pazar günü akşam üstüne kadar gezdik ve dönüş yoluna saptığımızda rehberimizden ayrıldık.Yemeğimizi git git bitiremediğimi yolumuzda Nasrettin Hoca Dinlenme Tesislerinde yedik ve sabaha karşı evimize geldik.

Yemek yeme zamanı geldiğinde ve duracak bir yer bulamadığımızda aklımıza şarkı söylemek geldi.Tam olarak 1.5-2 saat şarkılar söyledik sanat müziğinden.Sonra türkülere ve hafif batı müziğine geçtik.Onlar bitti İngilizlere şarkı söylettik, ben müzikallerden şarkı isimleri bulup onlara söylettim,kendimde otobüsün koridorunda canlandırdım..Neyleri ..? Tabii ki müzikalleri .Çok keyifliydi ve ara ara aklımıza ne gelirse yedik ve şarkılar söyledik.Uyumak içinde şarap almıştık yoldan bir marketten ,onu içtik,sabaha karşı da uyuduk.

Cumartesi günü gittiğimiz dünyaca ünlü Galip Usta'nın atölyesi..Bize show yaptı da :))

Bu seramiklerde onun eserleri..

Benim favori seramik desenim..

Galip ustadan bir başka örnek.

Karanlık Kilise, ayrıca bu kiliseyi görmek için 5 ytl ödüyorsunuz..İndirim ve ücretsiz giriş yok.
Tokalı Kilise, ben çok sevdim çünkü büyüktü :)) Diğer kiliseler hep küçük ve karanlıktı.
Bu atölyede İkizler Atölyesi.Galip Ustanın ki çok pahalı olduğundan (hediye almak için)Avanos'a tekrar pazar günü gidip alışveriş yaptık :)