Cuma, Aralık 28, 2007

Bayram Gezmesi..2

Yılbaşı yazılarına geçmeden bayram yazısını bitireyim..O gün Çanakkale'den Beykent' e kadar etrafı seyrede seyrede yol aldık.Pek durmayı sevmediğimizden ,hava da güzel ve soğuk olduğundan Keşan hariç hiç bir yerde kar görmeden , yollarda yazlıklara baka baka akşamı ettik.Beykent'te yemeğimizi yiyip Florya'ya görümceme geçtik.Sonra Uzunbey'in ailesi bizi akşam bekliyormuş diye onlara gittik.Akşam gelip yattık tekrar görümcemde..Ertasi gün kahvaltı edip alışverişe çıktık tabii kii...Önce bizi bu Yenibosna da açılan alışveriş çadırına götürdüler..Beymen gibi markaların olduğu upuzun bir yer,sağlı sollu ayakkabı, kıyafet ve bir sürü ihtiyaç için değişik yerler vardı.Fiyatları da Fethiye'ye göre çok uygundu.Şöyle bir turlayıp bizim ailece çok sevdiğimiz yapı marketlerden birine gitmek istediğimizden hemen çadırın karşısındaki Koçtaş'a gittik.Tekrar o tarafa döneceğimizden araba çadırın orada kaldı.Üstgeçidi geçerken daha önceden bildiğim ama bilmeyen olabilir diye görüntülediğim Çorlu dolmuşlarının resmini çektim.Uzunbey dalga geçti ama ben çektim :))
Koçtaşı gezip yolumuzu İkea ya çevirdik.İkea Bayrampaşa da açılmış ve biz gitmezsek olmaz biliyorsunuz...

Tekirdağ sahil ..

Şimdi neresi olduğunu hatırlayamayacağım ama gündüz yolumuz hep böyle deniz kenarında ki yazlıkları seyretmekle geçti.Gece Şehremini dolayları, arabadan çekim..

Floryada görümcemde uçak sesleri boldu :)

Yenibosna Tansaş..Çadırın hemen karşısı..

Çorlu dolmuşları, Yenibosna üstgeçidinin hemen yanından kalkıyor..Otobüsler Tem den gittiğinden bu yöntem bulunmuş, bayağı da iyi olmuş :)

İkeaya giderken Aksaraydan yolu kaçırdık..-Biz yani düşünün o bölgede çocukluğumuz geçmiş ama bu sefer çok değişmişti yollar, - neyse Eyüp' ten döndük tabii..Ben arabada şak şak resim çekiyorum :))

Edirnekapı Surlarının devamı..
Bu da dönüşten önce ,bekliyoruz..

O gün İkea ya gittik ama yolu bulmak için dörtgöz etrafa baktık, zor girdik,doğru dürüst bir tabela yok, tamamen alışkanlıkla yolu bulduk..Çok kalabalıktı ama alışveriş yaptık.Bir sürü ayrıntı aldık,bizim arabaya yükledik,kayınvalidemlare uğrayıp eve geçtik akşama..Yine görümcemlerde geceyi geçirdik ama eve giderken Florya da Flyinn diye bir yer var ona uğradık..Bu sefer de giyim alışverişi yaptık ve eve döndük.Sabah çok erken saatte kimseyi uyandırmadan kalkıp yola çıktık.Bu sefer afyon üstünden yayla yolundan geldik.Her ne kadar müzik dinleyip sohbet etsekte yolda canımız sıkıldı bozkırlardan..Etrafta hiç bir şey yok.Dönüş hele Afyondan sonra oldukça kalabalıktı, E-5 gibiydi..Afyona kadar Uzunbey sonra ben kullandım.Antalya ayrımı olan Burdur'a kadar 34 ve 06 lar yolda çoğunluktaydı..Hepsi bayrama gitmiş anlaşılan :)) Sonra yol sakinleşti, biz Fethiye yoluna saptık, ilk defa Fethiye plakalarını da görmeye başladık tek tük.En ilginç rastlantı,kayınvalidem şehrin göbeğinde oturduğundan çok zor araba park yeri bulduk.Eve çok yakındı ama neyse park ettik ki öndeki arabaya baktık 48 plaka ve Fethiye den..Onu harflerden ve plakasındaki satış ve bakımyeri adresinden anladık.Giderken sileceklerine Çalış broşürlerinden bir tane sıkıştırdım :) ) Adam dumur olmuştur gördüğünde :P
Akşam üstü beş civarı Fethiyedeydik.Dinlendik,yemek yedik ve yattık.Yüzümüzde sevdiklerini görmenin mutluluğuyla yorgun ama rahat bir şekilde de bayramı bitirdik.Bu yolculuk sırasında arkada devamlı uyuyan Çağıl efendi de :)) babasının ara ara bana yaptığı esprilere yola bak,annemi rahat bırak gibi tavırlarla uyuyarak gitti geldi arabada..Büyüsün de o da kullanacak sonra üç şöför heryere gideceğiz kısmetse :))
... ... ....

Yılbaşı çekilişinde ben TONTONTOMBO yu çekmiştim.Ona gönderdiklerimi yayınlamış ..Bir de Fethiye kitabı göndermiştim ama resimde yok.Aslında kültablası kullanmadığımdan göndermeyi sevmiyorum ama kış ya doğru düzgün üstünde Fethiye yazan birşey bulamadım..Gümüş küpelerin aynısı bende de var ve çok severek kullanıyorum.Umarım beğenmiştir..(mumun üstünde) Kartpostal benim firmam değil ama elimde bir sürü olduğundan değişik yerleri gösterdiğinden bunu gönderdim.İyi seneler diliyorum tekrar..Bloglardaki tüm arkadaşlara..
Bu arada geçtiğimiz akşam Nurdan'da yemekteydik.Çay kesmedi Nurdan'ı mutlaka yemeğe gel dedi.Aman tanrım öyle güzel yemeler yapmıştı ki eşinden utandığımdan fotoğraflayamadım :))
Gerçi Biyo endişelenme , senin için de yedim ben ama hem tatlı,hem de yemekler nefisti..Bir kere burada restaurantta bile öyle güzel bir yemek yemedim ben..Çok güzeldi.Bir de üstüne çok güzel sohbetler edince gece nefis geçti.Ben de ocak sonuna doğru onları eve şömine keyfine çağıracağım :)