Çarşamba, Aralık 12, 2007

Tatil seçeneği..

Dün bir mail geldi bilgilendirici, fiyatı da uygun geldi.Ben de arada sırada gelirsem nerede kalırım diyenlere hem bir örnek hem de tatil için ekonomik bir seçenek olsun dedim.Daha önce yazmıştım hatta linkte vermiştim. www.kayamisafirevi.com


"KAYAKÖY'de kış bir başka güzeldir. Siz de yaşama kısa bir süre ara verip, nefes almak isterseniz bu fırsatı kaçırmayın.

İşte seçeneklerimiz;
Ormanda yürüyüşler yapın, dilerseniz Gemiler Koy'un da balık tutun, ya da Afkule'ye tırmanıp eşsiz manzarayı seyredin, dilerseniz mantar toplayın, akşam ki menümüze ilave edelim... (püf noktasını öğretiyoruz !!! ), dilerseniz zengin kütüphanemizden seçeceğiniz bir kitabı gün boyunca doya doya okuyun.


3 gece 4 gün, doğal terapi kişi başı sadece 125.00 YTL (oda+kahvaltı) "


Rez: Filiz Hn.
0535 213 44 75
0252 618 01 62




Dip not : Kesinlikle komisyon almıyorum bu tanıtımlardan :)) Benim işim bu :P

...................

Bir başka mail , bir başka tanıtım


ETKİNLİKLER

2008 YILI DÜNYA SU GÜNÜ
"Su – Sağlık Bilgisi – Halk Sağlığı"

Birleşmiş Milletler (BM) kaynaklarından sağlanan dokümanlarda, 2008 yılı 22 Mart Dünya Su Günü konu başlığının Birleşmiş Milletlerce "sanitaton" olarak belirlendiği, bununla ilgili uluslararası sorumluluğunda Birleşmiş Milletler Dünya Sağlık Teşkilatı (WHO)'na verildiği duyurulmaktadır.
Türkçe olarak "halk sağlığı" şeklinde de ifade edilebilecek söz konusu temanın belirlenmesinde, BM Genel Kurulunun 61/192 sayılı kararı gereğince 2008 yılının Uluslararası Halk Sağlığı Yılı olması da göz önünde bulundurulmuştur.
İletişim Bilgileri: 2008 Dünya Su Gününün Ülkemizde DSİ Genel Müdürlüğü liderliğinde kutlanmasında ihtiyaç duyulabilecek uluslararası iletişim adresleri aşağıdaki gibidir:Uluslararası koordinasyon: World Health Organization,Avenue Appia 20 CH - 1211 Geneva 27, SwitzerlandTel.: +41 22 791 2111Fax.: +41 22 791 3111
Elektronik iletişim: unwater@un.org Web sayfası: http://www.unwater.org/
Ülkemizde Dünya Su Günü kutlamalarında lider kuruluş Devlet Su İşleri Genel Müdürlüğü'dür. Dünya Su Günü'nün kutlanmasında yukarıda adı geçen Kuruluşlarla ilgili iletişimler DSİ Etüd ve Plan Dairesi Başkanlığı bünyesindeki Uluslararası Hidrolojik Faaliyetler Şube Müdürlüğünce yerine getirilmektedir. 22 Mart Dünya Su Günü nedeniyle konunun öneminin genç nesillere benimsetilerek suyun hayat için önemi konusunda bilgi düzeyinin artırılmasına yönelik hususların "Su – Sağlık Bilgisi – Halk Sağlığı" konu başlığında çeşitli faaliyetlerle işlenmesinin uygun olacağı düşünülmektedir. 2009 yılında İstanbul'da düzenlenecek olan Beşinci Dünya Su Forumuna yönelik bölgesel hazırlık toplantıları çerçevesinde, 2008 yılı Dünya Su Günü İstanbul'da, yurtiçi ve yurtdışından geniş bir katılımla kutlanacaktır.
Bu maksatla "Su- Sağlık Bilgisi-Halk Sağlığı" konulu çeşitli yarışmalar düzenlenmektedir.
Afiş Yarışması
Fotoğraf Yarışması
Resim Yarışması
Kompozisyon Yarışması

.......

7 yorum:

Delfina ; dedi ki...

asortikcim,ben kayaköy'ü 2 yıl önce gördüğümde gözlerime inanamamıştım,çok farklı ve enteresan bir yer.orada kalmadım ama bir dahakinde verdiğin adrese mutlaka uğrayacağım....sevgiler,

sessiz balik dedi ki...

zaten çevre gezileri yapmak , yürüyüş yapmak , manzaranın tadına varmak için galiba yaz tatilleri pek uygun değil ,ben o sıcakta kıpırdamak dahi istemiyor oluyorum. Kış tatili fikri süper ,bi de akşamları şömüne yaktık mı şarap felan ; yeme de yanında uyu...

Adsız dedi ki...

asortıkcım benım bloga gelebılırmısın bı ltfn :)

Asortik Krep dedi ki...

İşitme Kaybı, Kayaköy enteresan bir yer.Aslında dağ taş ev gibi gözüküyor ama orada bir kültür gizli.
Bence artık bu tarz tatiller hayatımızın bir parçası..Tatil köyleri de güzel ama bu tarz tatillerde çok daha başka şeyler keşfedilebiliyor.Birde TaTuTa lar var ki daha önce anlatmıştım.Organik tarım yapılabilen çiftliklerde isterseniz çalışıp isterseniz dinlenerek tatil yapmak.Yine bu konuyla ilgili yazacağım.

Sesiz Balık, Kayaköy'ün yeme içme kültürü de çok iyidir.Hemen hemen bütün şarap evleri bir tanesi hariç buradadır.Hepside konusunda iyidir.Birde bununla ilgili mi yazı yazsam ne yapsam :))

Kebapçı dedikleri ama bizim kendin pişir kendin ye tarzı lokantaları meşhurdur zaten..
Oba Kebap Evi, Cinbal gibi..
Buralarda tandır yenir aslında yoksa ızgara..
Bir de gözlemecileri meşhurdur,kahvaltıya gideriz ya da günün her saati gidebilirsin .Evlerle gözlemeciler aynı yerdedir.Köylü yapar yani..
Bülent'in yeri ya da İstanbul Restaurant gibi..

Asortik Krep dedi ki...

Azimli,ziyaretine geldim canım :))

Dört Yapraklı Yonca dedi ki...

en son marmaris tatilimde bir dahaki sefere dalaman, fethiye tarafına gitme planı yapmıştım. önerilerin güzel görünüyor. inşallah ilk fırsatta giderim.

görüşemezsek şimdiden iyi tatiller, iyi bayramlar

Asortik Krep dedi ki...

Yonca, sana da iyi tatiller..