Perşembe, Aralık 18, 2008

Alternatif Su Forumu (duyuru) + yüzleşme


20-21-22 Mart 2009'da Santalİstanbul'da yapılacak Alternatif Su Forumu program süreci başladı.

Yapacağımız forumun programını, uluslar arası bir danışma sürecinin sonunda ve sosyal forumlar üzerinden somutlanan birlik içinde çeşitlilik anlayışıyla oluşturmayı hedefliyoruz. Bu çerçevede sizler de Suyuma Dokunma Kampanya Çağrısı'nı benimsiyorsanız, örgütünüz adına foruma bir etkinlik önerebilirsiniz. Bunun için bağlantıdaki formu doldurup iletisim@alternatifsuforumuorg adresine göndermeniz yeterli.

İçeriklere kısa bağlantılar:
· Giriş
· Türkiye Hükümeti Dünya Su Forumu'ndan ne bekliyor?
· Türkiye'de sosyal hareketler Dünya Su Forumu'na dönük neler yapacak?
· Alternatif Su Forumu'nun programı nasıl oluşacak?
Temalar
Etkinlikler, toplantı türleri
· Lojistik bilgiler
· 17 Ocak Uluslar arası Hazırlık Toplantısı
· İletişim
· Etkinlik öneri formu
· Suyuma Dokunma Kampanyası Hakkında, Destekleyen Örgütler

Dokumanı word (.doc) formatında incelemek için:
http://alternatifsuforumu.org/AlternatifSuForumudosya.doc

Ya da:
http://alternatifsuforumu.org/index.php?option=com_content&task=view&id=36&Itemid=1

Suyuma Dokunma Kampanyası
http://www.alternatifsuforumuorg
iletisim@alternatifsuforumu.org

.....

Bu arada her sabah arabada işe gelirken saat erkense Nihat Sırdar, daha geç bir saatse Kripto odasını dinliyoruz Alem Fm de.. Ekşi de " haftaiçi her sabah 09:00-10:00 arası yayınlanan, habere farklı bir bakış açısı getiren, gündemin şifreleri çözen bir program. adını kod çözen bilimdalı kriptoloji’den alan programda güçlü mete ve candaş tolga işık gündemle ilgili çok önemli uzman ve yetkilileri ağırlıyor. kripto odası’nda türkiye’de ve dünyadaki suni haberlerden uzak, kendi gündemini kendi yaratan ve asıl çıkış noktasını halktan alan bir habercilik anlayışı var. her konuştuklarıyla ve her yarattıkları yeni gündemle ses getiren program büyük kitleler tarafından takip ediliyor.
haberin kodları kripto odası’nda çözülüyor. " diye de bir tanımı var..

Aynen de öyleler, ben mutlaka sabahları onları dinlerim, eğer bu sabah ki gibi program devam ederken büroya geldiysekte bilgisayarda açıp devam ediyorum dinlemeye..

Neyse dün tv de canlı yayında Uğur Dündar'ın Yüzleştirdiği Kemal Kılıçdaroğlu-Melih Gökçek için nasılsa her yerde okuyacaksınız ama böyle bir adamla Akp nasıl yola devam eder , bu tarz adamların modası geçsin artık bu ülke de ya.. umarım Ankaraya tekrar Belediye Başkan Adayı olmaz..( Bana ne oluyorsa, sanki Ankara da yaşıyorum da..) Dün yüzleşmeyi seyrederken tv karşısında bir partinin bu kadar kör olmasını R.T.E için elinde belgeler var onun için kurtulamıyorlar diye bir yerde bir şeyler okumuştum buna bağlıyorum.Yoksa çekilecek ve idare edilecek biri değil bu Gökçek.. ODTÜ hakkında ne oldu attı tuttu, oturdu yine.. Herkes haddini bilmeli bence haddini bilmeyene de meydan bu kadar boş bırakılmamalı..
Pazar günü büyükşehir belediye başkanlığı için adaylar açıklanacak..
Artık gözünüzü açın şu adamı aday yapmayın yok olursa da en çok Ankara için üzüleceğim valla seçilirse..

Bu arada Ankaralı bloglarda hiç görmedim ben bu sayaçlarla ilgili yazı.. Pek şikayetçi değilsiniz galiba belediyenizden :))

Ben bile Ankara'da yaşamadığım halde gıcık olup kenara yazdığım bu kadar olay varken sizleri çok sakin buldum desem..

Her ne kadar Melih Gökçek taraftarları internette çıkan gazete haberlerinin yorumlarını olumlu şeylerle doldursalarda Yüzleşmenin galibi gibi birşey görmedim ben en azından orada kendini savunmaya çalışır gibi göstermeye çalışan , kelimeleri debeleyip karşısındakine saldırmaya çalışıp paçasını hala eski yöntem tartışmalarda kullanılan ve düzeyi düşük bir savunma anlayışı vardı sadece..

Uğur Dündar sakin kalabilme becerisinde süperdi bence :)) Hatta fazla bile konuşturdu Melih Beyi..
Kemal Beyin de konuşmasına gerek yok ki o zaten ortaya iddialarını atmış, koskoca yüzleşmeden elde ettiğim bir cevap var ki bunu görmek için çok akıllı olmaya da gerek yok. Melih Gökçek akşam hiç bir iddiaya net bir cevap verebilmiş biri değildi..Bence oraya çıkması bir hataydı.Umarım bu sefer bunu kendi camiası da görür ve Ankara kurtulur..(Amin)

2 yorum:

Mine dedi ki...

Ah Asortik ah!...
Dün bu yüzleşmeden haberim yoktu. Yemekhanede bir konuşmaya tanık oldum ve lafa karıştım. Sonunda da hangi meslekten olursan ol hangi okulu bitirirsen bitir eşşekliğin baki kaldığına bir kez daha tanık oldum. At gözlüğü takmış cahillere laf anlatılamıyor onlar size çamur atıyorlar. Meğer Gökçek bir tane değilmiş. Gökçekler içimizdeymiş.

Kafamın rahat olduğu bir ara yazacağım. Sevgiler

Asortik Krep dedi ki...

Çok güzel tanımlamışsın :)