Perşembe, Mart 20, 2008

18 mart için bir şey yazmadığımı farkettim Burcu'nun bloğunda Atahan'ın resmini görünce..O kadar hoşuma gitti ki anlatamam.Çanakkale 'de gösterileri izleyince gelip evde bunları döktürmüş benim küçük ressamım :)) ( Resimde " bu resim sizin için şehit ağbilerim,sizi çok seviyorum " yazıyor..! Dikkat ederseniz yeşil giysi kamuflaj asker giysisi ve çoçuk elinden tutuyor)

Dün akşam 7.30 da FKM de Fethiye Fotoğraf Kulübünün sunduğu bir arkadaşımızın slayt gösterisine gittik hepimiz..Kendisi 15 gün 16 şehir gezerek fotoğraf çekmişti geçtiğimiz ay.Hollanda, Lüksemburg,Almanya,Fransa vb.gibi ülkelerin önemli şehirleri..

Bir sürü tanıdığım arkadaşımı gördüm.Aslında beni de davet ettiler ama iş yoğunluğundan ne ressamlar derneğine ne de fotoğrafçılara uğrayabildim bu kış.Uzunbey bana art direktörüm diye sataşıyor kaç zamandır.Eleştiriyorum, fikir beyan ediyorum ve beğenmiyorum da bazen yayınlanan fotoğrafları..Kim ne derse desin sanatsal bir bakış açım olduğunu sanıyorum ben :)) Olabilir , neden beğendiğimi ya da beğenmediğimi söyleyebilecek kadar fikri olan herkes bence fikrini paylaşabilir..İçime gömdüğümde dürüst davranmadığımı düşünüyorum.Bu bazen bir yemek , bir resim ya da bir sayfa düzeni de olabiliyor..Bazen de bir davranış :))

Nisan ayında bizim iş yerimizin kuruluşunun 6. yılını kutlayacağız..Aslında Nisan'ın 7' si ama biz son haftasına doğru kutlamayı düşünüyoruz çünkü teknede bir gezi planlıyoruz..Biz, dışardan destek veren kişiler, yardımlaştıklarımız ve herzaman yanımızda olanlar bizimle olacak..Eğer hava olayı izin vermezse de sakin bir yerde kutlamayı düşünüyopruz yedinci yaşımızı..Bu arada tekrar yeni bir işle ilgili bir bölümün açılışını yapıyoruz..Buna tören yapmayacağız ama burası için yine bir ilk diyebilirim..Yoğunluğumu ve sıkıntımı sanırım anlıyorsunuz..

Dün evdeydim ..Sene başından beri üçüncüye Çağıl'ı evde karşıladığımdan dolayı Çağıl hem sevindi hem de ara ara söyledi ki eve geldiğinde beni görmek istiyormuş..Yani çalışan anneler sanmayın ki çocuklarınız büyüdüğünde sizin çalışmanıza alışacaklar..Dünden beri karmaşık duygular içindeyim yine..Diğer taraftan da en yoğun dönemlerimize giriyoruz iş açısından..Ruhum parça parça ama bu neden evde oturamıyorum diye değil de sandığımdan daha kötü bir anne olduğumu düşündüğümden...

3 yorum:

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Maşallah maşallah.. ne kadar güzel bir resim. Hiç birşey yazmaya gerek bırakmayacak kadar anlamlı. Helal olsun küçük ressama.:)

♥ Suzi ♥ dedi ki...

hiç kötü anneyim falan deme...ben hep evdeydim de noldu ki...Bizim evde hep çocuklar için kek,kurabiye türü şeyler bulunur.bu aralar bir-iki sipariş aldım ya...büyük oğlan hep başkalarına yapıyorsun,diye bide sitem ediyor.15 yaşında bir erkek çocuğu öğütücü gibi evin içinde dolanıyor valla...

Asortik Krep dedi ki...

Fikrimin ince gülü, ne yazdığına dikkat ettin mi..? " bu resim sizin için şehit ağbilerim,sizi çok seviyorum " yazmış :))

Suzi, çok güzel bir betimleme olmuş öğütücü :)) bayıldım..