Çarşamba, Mart 19, 2008

Günlerdir bloğa yanaşamadım bile.Arasıra açıp yorumlara baktım.Cevap verecek zamanım olmadı.

Geçen cumadan beri neler yapmadım ki aslında.. Cuma günlerim artık hazirana kadar dolu sayılır..Çünkü Çalış Karnaval Komitesi toplanıyor her cuma saat 3 te..Genelde onlar çalışmadıkları için 3 iyi bir saat ama benim haftayı bitirmem için erken bir saat olduğundan bilerek geç gidiyorum.Bir keresinde de söyledim..Çünkü ben işten 6-7 sularında çıkan biri olarak 3 benim için işi bırakmak için erken dedim :)
Neyse o gün toplantıdan sonra ertesi gün yapılacak Maskeli Balo salonunu görmeye gittik.Herşey çok güzel olmuş. Pera Organizasyon sponsor olmuştu salon düzenine onlar salonu hazırlamıştı zaten yarı yarıya, Marmaristen ünlü bir ahçı getirilmişti yemekler için..Onlarda güzelmiş,ben başka bir iş nedeniyle cumartesi gecesi yapılan etkinliğe katılamadım.

Cumartesi günü sabahtan bir randevum vardı iptal oldu, telefonum var, bürona geliyorum , arabam var yoksa yürüyeceğim ve beni aramıyorsun gelme diye.. Akdenizli rahatlığı mı desem yoksa saygısızlığımı bilemiyorum..En azından haftanın çoğunlukla 6 günü çalışan biri için cumartesi günü sadece onun için büroya gittim.Öğlenden sonra çevre derneği toplantım için daha önce gittiğim Üzümlü de ki o güzel yer Dikencik Evlerine gittim..Çok güzel ikramlarla dolu bir sofranın bulunduğu yüzme havuzunun yanında oturduk ve akşamın yedisine kadar sohbet ettik.Çok güzel resimler çektim hatta değişik ikramlarda vardı ama dizüstü bilgisayarım sizlere ömür..3 senedir 3 kişinin 24 saat kullanımına ancak dayandı ve ekranında oluşan bir iletişimsizlikten dolayı görüntü vermez oldu.Onu Çağıl parçalayıp içine bakacakmış, bana yeni bir tane alınana kadar akşam evde Çağıl'ın ve Uzunbey'in bilgisayarında,işte de kenarda duran başka bir bilgisayarda çalışacağım.Zaten sezon yaklaştığından bilgisayara oturabilme durumlarım ancak yazın sıcak günlerine kalacak..Yani bilgisayar karşısında fazla oturamayacağım..

Pazar günü Uzunbey'le kahvaltıya gittik Suat'ın yerine..Öğleden sonra da eve gelip ben etrafı topladım biraz.Uzunbey gelince de bahçeye çay içmeye çıktık..

Pazartesi ve salı işle geçti.Aslında pazartesi akşamı gideceğimiz Yörük Müzesine işten dolayı salı akşamı gitmek zorunda kaldık..Bugün çarşamba ve ben hem iş açısından hem de yorgun olduğumdan işten kaytardım.Yapacağım işleri sabahtan beri Çağıl'ın odasındaki bilgisayardan ve telefonlardan ayarlayıp,artık oğluş için bir şeyler yapmaya mutfağa ineceğim.Hem de akşam için yemek hazırlayacağım..Evde kalmak sadece sabahleyin biraz daha geç kalkmamı sağladı.Yoksa telefonla konuşmaktan ve bilgisayardan kurtulamadım.Oysa arkadaşımın bahçesinden yeni getirdiğim kaktüs çeliklerimi ve sardunyamı saksılara dikecektim, daha bahçeye çıkamadım.
Resim : Çalış Plajı

Hiç yorum yok: