Pazartesi, Mart 03, 2008

Kısa kısa..

Bugün işe gitmedim.Dün de hava yağışlıydı evde dinlendim.Antibiyotiğimin gücünü yükselttiğimden beri iyileşmeye başladım.Yani akıllanıp gidip kendime 700 lük bir tane aldım ve iyileştim biraz.Hala çok kasarsam öksürük krizine yakalanabiliyorum.

Cumartesi öğlen eve dönecektim,dönmem akşamı buldu..O gün birde festival toplantım varmış,sonradan öğrendim.Aynı zamanda kuaföre gidip saçlarımı tekrar çikolata rengine boyattım.Biraz kızıllığı var ama..Bana böyle daha çok yakıştığını düşünüyorum..

Bugün hava çok güzeldi ama hiç bahçeye çıkmadım.Çıkamadım.Sardunyalarımı dün yağmurda biraz budayıp çoğalttım aynı saksıda..Böylece daha yeşil ve daha çiçekli olabilecekler..Ben genelde boyları uzasın diye bırakırdım .Şimdi boş kalan yerlerine de saksının çelikleri ni koydum.

Kendimi tebrik ediyorum..Bazı zamanlar gerektiğinden de sabırlı olabiliyorum.Uzunbey şimdi de son model bir ATV aldı..Biliyorum bize iki araç gerekli her zaman ve sıcakta merkeze inmek için mutlaka bu tarz bir şeye ihtiyacımız oluyor..ama sadece onu düşündüğüm için ne yaparsam yapayım engel olamadım almasına..Yani ben çok demokrat biriyim,bazen de aşırı demokrat.İşte lazım olduğunu bildiğimden ve çok istediğinden tabii ki kötü bir tavırla değil ama elimden geldiğince her yönünü paylaştım fikrimin.Bana daha çok yarar aslında çünkü araba bana kalıyor ama bir kaza daha yaşanırsa bu son şansın,bir daha binmene izin vermeyeceğim hiç bir şekilde demekten başka bir şansım olmadı.Ben kısıtlanmaktan hoşlanmadığımdan ancak bu kadar kısıtlayabiliyorum ne yapayım..Aynı işte çalıştığımızdan da hak veriyorum ikinci bir araç olmasına..Bu üçüncü gerçi..Birde elemanın motoru var işte..Bana kalsa araba alsın ama sıcakta aynı hesap o zaman ne farkı var ki diyor..Bunu kullanırım.

Çağıl gelecek hafta dr.a gidecek MONEP 'e..Buradan otobüse ,Babamlar karşılayacak,öğleden sonra dr. sonra da pazar akşamı dönecek..Aslında cumartesiye yetişirdi ama bu sefer pazar akşamı binmek istedi..Pazartesi sabahı dersten yiyecek ama gittiğine değsin istedim, değişiklik olsun ona..

İşlerim yoğunlaşıyor gitgide..Bizim sezon başlayacak nisan da..Yani bu durgun sezonumuz ya..Gerçi bizde çok farketmiyor, sezon değil işler belirliyor genelde..15 Martta çok sevdiğimiz Annemin amca kızının kızı evleniyor..Çok severim onları..ama gidemeyeceğim sanırım..Yani gidemiyorum ama aklım orada olacak..Takılarımı şubatta bırakmıştım Anneme..Orada olmak iyi olurdu ama neyse gidemeyeceğim işte.

Bu gece Burcuyla çok sevdiğimiz bir şey yaptık..O da ben de Evim dergisi alıyoruz her ay..İndirimli telefonları açıp sanki yanyana bakıyormuşuz gibi dergi sayfalarını karıştırıp fikir alışverişi yapıp ,sohbet ediyoruz.Sanki yanyana gibi..Öyle iyi geliyor ki anlatamam..Tavsiye ederim ..İlaç gibi geliyor her ay bunu yapıyoruz :))

Yarın iş günü..Şimdiden program dolu..Şimdilik bu kadar.
Uzun süredir bloglara bakamadım,dünden beri az az bakabiliyorum..
Görüşmek üzere..

7 yorum:

snms dedi ki...

hala iyileşemediğine çok üzüldüm Asortik'cim.Ama daha iyi olduğun için sevindim umarım daha da iyi olursun.Benimde kardeşlerim uzakta olduğundan seni çok iyi anlıyorum.Gerçekten süper fikir.
Sevgiler...

ümran dedi ki...

Çok geçmiş olsun..

Unknown dedi ki...

Geçmiş olsun Asortik. Bu sene anlaşılan birçok kişiye ii gelmedi. Ben grip aşısı vurulmama rağmen 3 keredir hastalanıyorum. Yeterince dinlenemeyince durmadan tekrarlıyor. En iyi ilaç dinlenmek.

Gamzeli dedi ki...

Geçmiş olsun canım, dikkat et kendine...

TATLI CADI dedi ki...

Canım Asortikim, çok geçmiş olsun .kendine iyi bak işlerle yorulma.Öptüm seni en kocamanından.

Alphecca dedi ki...

Geçmiş olsun

Asortik Krep dedi ki...

Snms, bu telefonlar yani indirimliler süper işe yarıyor :))

Limon, teşekkür ederim.

Duha, ben şimdiye kadar hiç grip aşısı olmadım ama bu üşüttüğüm için ağır geldi..Kolay da hasta olan biri değilim.

Gamzeli, teşekkür ederim,iyiyim şimdi..Arasıra öksürüyorum.

Tatlım Cadı, ben de seni öpüyorum..

Çocuk Gibi, sağol,teşekkürler..