Salı, Aralık 13, 2005

AKŞAM AKŞAM..

MSN adresimi lezbiyen seven sapığın biri çaldı:) Nerden mi biliyorum..Çünkü önce benimle konuştu..Bu arada benim msn ' daki arkadaşımın adresine nasıl girdi bilmiyorum..Bu kız bizde çalışan çok aklıbaşında biriydi.Ara sıra msn ' de dertleşir, konuşuruz.Bu gece de nasılsın-iyimisin muhabbetinden sonra beni bir siteye yönlendirdi.Aklımın ucundan geçmiyor böyle bir şey olabileceği.Çünkü Burcu neyse bu kız da o.Ablasız daha bu güne kadar ağzından bir kelime çıkmayan biri.Tesadüfen fazla bir şey söylemeden yönlendirdiği siteye girince mail adresimi ve şifremi kaptırdım tabikii.Sonra bana uyuz sorular sormaya başladı.Önce sorup sonra yönlendirseydi kesinlikle girmezdim..Bende hemen ona sen bir şey mi içtin bu nasıl konuşma dedim? Böyle dediğimde birden msn kilitlendi ve ne hotmail adresime ne msn' e girebildim.Ne geçti eline hiçbirşey! Çünkü benim esas mail depom başka bir adreste ama akşam akşam beni uyuz etti.2 mail adresinden başka hiçbirşey olmayan bir maili ele geçirdi de ne oldu? Neden insanlar zamanlarını bu kadar boşa harcar ki? İşin kötüsü kendi adım ve soyadıma ait olan adresi bir süre boşalması için beklemek zorundayım..Ben böyle şeyleri hiç sevmem..Gerizekalının biri mailimi okumuş banane..Boşa harcanmış zamanlara uyuz oluyorum ben.Bütün msn adreslerim gitti.Şimdi portföyümü tekrar tamamlamam gerek! Uyuz ve sapık lezbiyen manyağına eşimin mail adresinden mail attım ..Sayın lezbiyen manyağı diye..(Niye böyle yazdım çünkü bana sorduğu soru buna benzer birşeydi...)Umarım lezbiyenler kovalar seni..

4 yorum:

mono dedi ki...

belki onun msn'ini hackleyip sana böle şeyleri onun ağzından yazmışlardır

Asortik Krep dedi ki...

PINAR; büyük ihtimal öyle ..zaten maili açamayınca Çağıl dediki annecik şimdi senin adınla senin adreslerine saldıracak:(

Çağıl dedi ki...

Zaten annemin arkadaşının mailini ele geçirmişler(kısacası hacklemişler).Annemde arkadaaşı diye girmiş ama o maili geri alacağım merak etme.

Asortik Krep dedi ki...

XTRACIM ; gmail adresim var zaten.Hotmail adresim sadece msn de kullandığım adresti.Onun için fazla bir kaybım olmadı.Sadece msn deki adresleri tekrar toparlamam gerekli.Teşekkürler..