Salı, Aralık 06, 2005

PAYLAŞMAK GÜZELDİR.

Yeni bir kurs-sanatevi 'nin açılışındaydım.Davetiyelerinde açılışa gelirken mutlaka eski yada yeni bir kitap getirilmesi isteniyordu.Yeni açılan böyle bir yere sayısız kitap ve ansiklopedi hediye geldi ne güzel.Kütüphanesinin bir kısmı doldu.Birde kendi yaptıkları ve açılışta hediye ettikleri kitap ayraçları çok güzeldi.Hepsinin arkasında özlü bir söz ve ya deyim vardı.Ama rastgele yazılmış şeyler değildi bunlar..Hepsi tek tek bulunmuş zamanla seçilmiş, özen gösterilmiş şeylerdi..Arada benim bulup gönderdiğim sözlerde dikkatimi çekti.Ne kadar güzel bir dostla bildiklerini ya da okuduklarını paylaşmak ve ne güzel onların o şekilde değerlendirilmesi..Geri dönmesi...Ben bilgiyi paylaşmayı çok seviyorum..Güzel şeyler yaratan insanları da..
Bu arada hiç kendi atölye grubumuzdan bahsetmediğimi farkettim.Kısaca "ÇATI " diyebileceğim bir atölyemiz var.Biz burada çok olgun bir ressam tarafından yetiştirilmiş(diğer arkadaşlarım yetişmiş ama ben çaylağım) değişik bir teknikte seramik çalışıyoruz.Bu konuyla ilgili aslında bütünüyle kendine özel bir yazı yazmayı düşündüğüm için şimdilik bu kadar.
Görüşmek üzere..

2 yorum:

Burcu - Mutfak Camı dedi ki...

ablacım izin verirsen sizin Çatı grubundan ben de biraz bahsetmek istiyorum.istersen sen yazdıktan sonra bir yazı yazabilirim ya da senden önce kendi izlenimlerimi açıklayabilirim.yeni yazılarını okumak güzel.sevgilerimle...

Asortik Krep dedi ki...

Burcucuğum istediğin şekilde benden önce ya da sonra bahsedebilirsin..