Çarşamba, Aralık 14, 2005

MAİL MANYAĞI...

Dünkü yazımda bahsettiğim ve benim mailimi ne yapıcak diye kızdığım kişi bu sabah eşimin mesenger' ında eşime benmişim gibi yani benim adımla merhaba dedi..Bizde merhaba dedik..nasılsın dedi..iyiyim sen nasılsın dedi eşim..berbat dedi.nasıl yardımcı olabilirim dedi eşim..bana kontür yollarmısın dedi..yani benim adımla benim mesengerımdaki birinden-farkında değil eşimden- kontür istiyor..ben zaten adımı kullanıyor diye uyuz oluyorum.Bir yandan da yaptığı imla hatalarına uyuz oluyorum..başkası kesin anlar ben böyle yanlış yazmam diye sinirleniyorum..değil yazacağına deyil yazıyor..en sinir olduğum şey.Neyse adresleri niye çalıp neler yaptıkları böylece ortaya çıkıyor..benim adımı kullanarak kontür ve borç para istiyor benim portföyümdeki isimlerden..çoğu aile üyesi ama içlerinde hala ulaşamadığım eski sınıf arkadaşlarımda var! hırsızlığın teknolojik olanı da böyle yapılıyor arkadaşlar.dr. bir arkadaşım var ondan da kontür istemiş..o iki cep numarası kapmış ondan.şimdi onların peşindeyiz..üstelikte bunları yapan kızmış..yani lezbiyen manyak demekte haklıymışım..çağıl bir yandan eski mail adresimi hacklemeye çalışıyor.sabahtan beri herkesle muhabbet ediyor.kesin ulaşamadığım adresler var ve birisi de yanılıp şifresini benim yüzümden kaptırırsa çok üzüleceğim.benim şifremi kaptırdığım isme bugün telefon açıp uyardım.herkesi ara mail adresini iptal ettir ki başaramasın dedim. aklıma şimdilik birşey gelmiyor..
Yorgunum, filme gittik (elizabethtown), ben beğendim..2 arkadaşımda ..21.30 da eve geldim..haber vermeyi başaramadığım arkadaşlarımı arayıp hotmail adresimi hepsinin listesinden sildireceğim ki bizim manyak daha fazla beni kullanmasın..
Görüşmek üzere..

8 yorum:

Sunthing Special dedi ki...

Tuhaf :)
Aynı kıyılardayız seninle

Asortik Krep dedi ki...

ne güzel yalnız olmadığımı bilmek güzel :)

Sunthing Special dedi ki...

:)Evet

Adsız dedi ki...

Hotmaile konu ile ilgili mail atın. Kayıt olduğunuz zamanki bilgilerinizi, mail listenizdeki brikaç maili istiyorlar, istenilen bilgileri eksiksiz verebilirseniz size şifrenizi geri veriyorlar. Çağıl konuyla ilgili ingilizce metni bulmak için internette arama yaparsa bulacaktır. Kolay gelsin zor durum.

Adsız dedi ki...

İlgili yazıyı buldum :)

http://forum.pclabs.gen.tr/lofiversion/index.php/t65866.html burada gerekli açıklama yazıyor.

Sulin dedi ki...

asortik krep şükret ki seni msn deki resmini alıp telefon numaranı ekleyip uygunsuz sitelerde göstermekle tehdit etmemişler.. eee yakın geçmişte başıma geldi biz de kontür felan istiyecek diye bekliyorduk ama neyse orta yolu bulduk

Asortik Krep dedi ki...

zeynep,teşekkür ederim..akşama çağıla göstereceğim..
sulin; eğer öyleyse iyi kurtarmışım..gerçi benim mesenger daki resmim ünlü bir tablo:)
bugünkü numarası kendini kamerada ben diye göstermiş :( ve sanırım bayağı çatlak biri ..

Burcu - Mutfak Camı dedi ki...

bu sapık kişi, ablamın annem yoluyla ulaşıp uyarmayı umduğu ama annem unuttuğu için olaydan habersiz birinin daha mail adresini ele geçirmiş.giderek yayılıyor ama tıkanıp kalacağı bir yer olacaktır elbet.