Çarşamba, Aralık 07, 2005

TEYZECİK ...

Akşam telefonum çaldı.Şu sapık hat diyorlar ya o telefonum.. Burcu' nun aldığı bizim kullandığımız annem-ben- burcu üçgeninde o hat olmadan dünya para verdiğimiz ..Atoş ki benim yeğenim olur kendileri..4 yaşında..Çanakkale' ye gittiğimde ona demiştim hergün dişini fırçalarsan sana oyuncak alıcam diye o arıyor.Teyzecim ben dişlerimi fırçaladım,bana oyuncak yollayacakmısın diye soruyor? Tabii mestolduğumu söylememe gerek yok..Onunla konuşmak çok tatlıydı..Hem her kargo kapıya geldiğinde teyzem bana bir şey yolladı diyormuş.Sonra da bana açıp teşekkür ediyor.Bende sana bir şey yollarsam sende böyle telefon aç bana diyor :) Ama herzaman telefonda konuşmuyor.Canı isterse...
Geçtiğimiz aylarda ona bir zürafa almıştım onunla yatıyor geceleri gittiğimde kendi gözlerimle de gördüm ve onu uyurken seyrettim keşke daha yakın olabilseydik.Ve şimdi aklıma geldi gittiğimde bana -1 sene önce nerdeyse-geldiğini hatırlıyor ve nerelere gittiğimizi ..Bana şunu aldın , bunu aldın diye sayıyor.Teyze olmak farklı bir şey ve de güzel..Şimdi merakla hala olmayı bekliyorum.Zamanı var daha sanırım..

8 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

Eğer başarabilirsem Çağıl ve Atoşun resmini siteye koymak istiyorum:) Burcu izin verirse..

pınar dedi ki...

teyzeler böyle sevgi dolu oluyor demek:) benim teyzem de öyle. benim bebişin ne teyzesi ne dayısı olcak ama yazık.
atoş'a öpücükler.

Asortik Krep dedi ki...

PINAR ve NİNE ; eğer izin verirseniz ileride sizin bebişler de dişlerini fırçaladığında hediye gönderebilirim..Hatta teyzecikleri olabilirim :)

Burcu - Mutfak Camı dedi ki...

abla yazına bayıldım. Atoş'la Çağıl'ın resmini koyabilirsin tabi ki. ben daha önce koymaya çalıştım ama hem resim koymayı bilmediğimden hem de ikisinin bir arada olduğu ve ikisinin de yüzünün tam göründüğü bir resim bulamadığımdan vaz geçtim. Bir de belki Çağıl istemez diye düşünmüştüm.merakla bekliyorum ben de resmi. sevgilerimle...

Asortik Krep dedi ki...

Ninecik; yakın takipteyim yeğenimi bekliyorum..Ne zaman istersen ! teyze olmaya hazırım :)

pınar dedi ki...

benim bebek doğmadan teyzesi hazır oldu:)şanslı olcak bu çocuk heralde:)

Asortik Krep dedi ki...

PINAR ; Bence de şanslı olacak bebiş , ama senin resminden gördüğüme göre erkek bebiş olacak :) Kısmetse görürüz artık..6 ay var daha değil mi?

Adsız dedi ki...

BİRAZ DAHA ZAMANI VAR...