Cumartesi, Aralık 03, 2005

Son Günler

Bu sabah kalktım ve çok güzel ve uzun bir yazı yazdım.Fakat çok uzun sürdüğünden bağlantı kopmuş ve yazıyı bir şekilde kaybettim.O yazı yerine sırasıyla hafta içi ne yaptığımı yazıyorum..
Çarşamba günü evde dinlendim çünkü hafta sonu beni yoğun günler bekliyordu.Tahmin ettiğim gibi de geçiyor.Perşembe gündüz belediyenin düzenlediği eski bir evde çalışmayan kadınların para kazanmak için yaptıkları yemekleri satıyorlar.Eğer öğlen işim olmazsa ben arkadaşlarla oraya yemeğe gidiyorum.Akşam başka birileriyle yemeğe çıktığımız için evde yoktuk.Cuma günü ise başka bir grubun oluşturduğu 2.el satış standları var.Bazen onlara yardım için eşya götürürüm.Bazen de satışta yardımcı olurum..Öğleden sonra devlet konservatuarının bale ve konseri vardı oraya gittim ..Çok güzeldi.Bugün cuma günü toplanan derneğin kermesindeydik..Bende gönüllü çalıştım orada..Yarında daha önce yazdığımız "KAR" görme gezisine gidiyoruz.İstanbul' da çok kar gördük biz ama iş icabı gitmek zorunda kaldım:)
Bloğu buradan takip eden arkadaşlarımda kaç gündür yazmadığımdan şikayetçi.Bende çok istedim ama ancak bugün Çağıl bir şekilde evde eski modemi takarak nete girmeyi başardı.Sabah yazdığım yazıyı evden yazmıştım..
Görüşmek üzere.

Hiç yorum yok: