Çarşamba, Aralık 14, 2005

ASORTİK İSKENDER..!

Dün yeni kurulacak bir yardım derneğinin kurulma çalışmaları için toplantım vardı.Hayırlısıyla olacak bu iş sanırım :) Bizim bir festival komitemiz vardır.Biz burada kültür ve sanat festivali yapmaya çalışıyoruz bu komiteyle.2 senededir burdaki şartların üstünde bir gayretle çok güzel festivaller düzenledik.Festivalin özelliği gerçek sanat festivali olması..Nasıl yani dediğinizi duyar gibiyim..Gerçek sanat festivali magazin dünyasından kimsenin çağrılmaması..Getirilen sanatçıların ve konukların hepsinin sanatı üstüne konuşacak birikimlerinin olması demek.Seçerken nasıl zorlandığımızı anlatamam.Tabii öyle getirelim demekle olmuyor bu işler bazen bütçe yeterli olmuyor..Yani bütçenin elverdiğince festival düzenleniyor demek istiyorum..
Ben bunları yazarken Çağıl okula gitmeye hazırlanıyor bir yandan..Kendi kendine herhalde ona yardımcı olmuyorum diye ve kahvaltısını etsin diye baskı yaptığım için asortikkrepmiş diye söylenip duruyor.Bende ona asortikkrepin oğlu da asortikkrep olur dedim.O da bana ben " asortik iskender' im "dedi :))) Asortikiskender bloğunda ki sorulara ancak cevap verecekmiş..Derslerinden zamanı olmuyormuş .Bunu da araya sıkıştırayım dedim.Birde bana - ne hava atar gibi toplantım var diye yazıyorsun dedi..Oğlum bu benim, hayatım.. dedim..Eleştirmenim aslanlar gibi peşimde yani..
Bugün sonunda kızlarla sinemaya gidebileceğiz..Elizabethtown akşam seansında bekle beni...
Bu bölüm Xtra için..Her sabah yürümeye başladım..2 günde biraz da dikkat edince kilo vermeye başlayacağım sanırım..1 kilo gitmiş ama bu devede kulak.Yine de dizlerimin ağrısı bile azaldı birden.Çünkü öyle bir yere geliyorsun ki kilo da , artık üstüne bir ceket bile alsan ağırlık yapıyor sana.Hele bütün gün de ayaktaysan..Annemle babam bayramın sonunda ya da ocak tatilinde bana gelecek..O gelene kadar biraz kilo verip süpriz yapmak istiyorum:)) Bu arada şimdiye kadar pek yazmadım ama ben kiloluyum bayağı..Aslında kendimi öyle hissetmiyorum ama tartılar yalan söylemez:) Neyse artık zaten ya yürüyerek ya da dr.kontrolünde kilo vermeye çalışacağım , karar verdim.Çünkü istediğim kıyafetleri giyemiyorum..ve kilo verdiğimde Annem bana zeki triko ' dan bikini alacak eskisi gibi.( bende hemen pareosunu alacağım)Çünkü ben artık mayo giymek zorundayım..Hemde genelde özel kesim mayo...Bazen kendime kızıyorum bu kadar zamana kadar bu kilo problemimi önemsemeyip şimdi zorlandığım için.Evet itiraf ediyorum ancak şimdi kendime problem yaptım kilomu..Daha önce harekete geçseydim bu kadar vermek için zorlanmazdım..Gerçi zayıflama isteğim daha yeni yeni başladı sayılır..Tek problem bu da değil.Çevremdeki herkes diyet yaptığımı söylediğimde böyle o kadar güzelsin ki böyle kal diyorlar..İyi ama arkadaşlar ben zayıflayınca da güzel olucam niye benim motivasyonumu öldürüyorsunuz diyemiyorum :)) Geçenlerde denizkızında (burada link veremiyorum çünkü benim Çağıl' ım okula gitti ben beceremem yalnız.Ama yandaki linklerde memleket hayali' ni tıklayabilirsiniz :) ) çok güzel bir yazı gördüm.Kendi yazmış nasıl zamanla zayıfladığına dair .Çok hoşuma gitti.Benim istediğim kilo verme biçimi bu işte..Yavaş yavaş ve sağlıklı.Ayrıca Annem de bu şekilde geçtiğimiz senelerde 10 kilo verdi.Hala da almadı..Neyse işte benim de gelecek zamanlara dair planım kilo vermek zamanla başarabilecekmiyim göreceğiz:))) Favori kıyafetim sırtı açık bluzlar ve çan etekler...
Görüşmek üzere...

2 yorum:

burcu-mutfak camı dedi ki...

abla, nasıl becerdiysen aynı yazıyı iki kere koymuşsun siteye. Kilo vermek konusunda sonuna kadar destekliyorum seni. böyle de güzelsin tabi ki de zayıflarsan daha da güzel olacaksın senin de yazdığın gibi.ben de hem yüzü güzel hem de incecik ablam var diye hava atacağım.bu arada ben de vereceğim. ikimiz de zayıflayalım. ağırlıklardan da kurtulunca kimse durduramayacak bizi:O)sevgilerimle....

birtutamkekik dedi ki...

merhabalar.:)
sayfanızda kayboldum resmen.
ne hoş ve ne cici bir sayfa:)
emeklerinize sağlık.
seve seve izliyorum hemen.
bende sizi bekliyorum sayfama,bir fincan kahve eşliğinde hoş sohbete:)
kucak dolusu sevgilerimle..
:)