Pazartesi, Haziran 18, 2007

4.Ölüdeniz Kültür ve Sanat Festivali perşembe gecesi başlıyor..Yarın 12 de toplantımız var..Annemlerde yarın sabah burada olacak..Onlarla kahvaltı edip Burcu gelirse toplantıya beraber gitmeyi düşünüyorum .Sadece ayrıntıları konuşacağımız bir toplantı olacağı için fazla kalmam zaten :) Annemlerle ve Burcuyla beraber festival yapacağız..Aslında geceleri orada olmamız gerekiyor..İlk gece Okay Temiz konseri var..Bizim Uzunbey' le konuğumuz..Onun haricinde başka sorumluluğum yok bu sene..Burcu içinde her sene festivalde keşke burda olsa ve yazarlarla görüşse diye düşünürdüm..Özellikle Sunay Akın gösterisi için üzülürdüm..Bu sene kısmetse beraber seyrederiz artık..Yukarıdaki resim Ölüdeniz deki pankartlardan..

Bu sene Metin Uca konuğumuz..Hem de kitap imzalayacak!

Bu resim genelde az bilinen Ovacık resmi..Buraya ingilizler ilk geldiğinde buraları keçilerin dolaştığı bir köymüş..Şimdi ise ingilizlerin evleriyle dolu, pahalı bir semt.


İşte size bir 16 haziran günü bomboş sokaklarıyla bir Ölüdeniz manzarası...Yerli arabalar bile yok! Turist deseniz hak getire..



Artık Ölüdeniz yolu 3 şeritli..Eskisi gibi ağır bir taşıt arkasında sıkışıp kalmadan yukarı çıkabiliyorsunuz..Yani yolumuz bitti..Tatile gelebilirsiniz :))

Bu resim Figen için.. Ben mutfak için geometrik desenli bir halı istemiştim ama bulamayınca mutfak dolaplarına uygun bu halıyı aldım..Çünkü açık renk halılar benim gibi biri için 2 günlüktür :) Çok yıkamayayım diye olabildiğince kullanışlı bir renk olsun dedim.Altı yapışıyor ,kaymıyor ama sanırım makinada yıkamam..Aslında 30 derece de yıkanabilir dediler..
Bu arada Figencim, ben Deniz Hanımı sık sık görüyorum burada ve seni görmüş gibi oluyorum :)) Zaten Meryem(yakın akraban :) ) de var..Seni de bekliyoruz artık :)

4. ÖLÜDENİZ KÜLTÜR VE SANAT FESTİVALİ PROGRAMI
1.GÜN – 21 HAZİRAN PERŞEMBE
16:00 - 16:30 Babadağ’dan paraşütle kostümlü atlama
16:30 - 17:00 Belceğiz plajına paraşütlerin inişi ve açılış kokteyli
16:00 - 17.00 Zümrete Bahar TUĞLU- Arp sanatçısı
Belkıs Ece Erkal TEK – Obua sanatçısı – eşliğinde
Opera sanatçısı Ziya HUMAR’dan Dünya halk şarkıları
Yer : Belceğiz Plajı
19:15 – 1945 Festival Kortejinin yürüyüşü – ( Çiftlik Otel...Konser alanı)
19:20 - 19:25 Hisarönü merkezde motorcuların gösterisi
20:00 - 20:20 İngilizlerden oluşan Türk halk oyunları ekibinin gösterisi
4 oyun
20:30 – 21:00 Ramazan KIVRAK ve Yörük Yarenleri
21:00 – 21:10 Ölüdenizli çocukların “ keçi” konulu skeci
21:30 – 23:00 Hafız Rıza YAĞIZ konseri
Yer : Hisarönü – Pazaryeri
21.00 – 21.30 Sırbistan Halk Oyunları
Yer : Belceğiz Plajı
21.30 – 23.00 Okay TEMİZ konseri
Yer : Belceğiz Plajı
2.GÜN – 22 HAZİRAN CUMA
17.00 – 18.00- Yılmaz ODABAŞI Şiir Dinletisi
Yer : Ölüdeniz Sanatevi
18.00 – 19.00- Kitap İmza ve Söyleşi
Sunay AKIN-Yılmaz ODABAŞI-Yusuf HAYALOĞLU
Yer : Ölüdeniz Sanatevi
20.00 – 21.00- İngilizlerden oluşan Türk Halk oyunları ekibinin gösterisi 4 oyun
Yer : Belceğiz Plajı
21.00 – 22.00- Sunay AKIN Gösterisi
Yer : Hisarönü – Pazaryeri
22.10 – 23.30- Barış AKARSU konseri
Yer : Hisarönü – Pazaryeri

3.GÜN – 23 HAZİRAN CUMARTESİ
16:30 - 17:00 Etnoğrafya müzesinin açılışı –Ölüdeniz Sanatevi
17:00- 18:00 Demirtaş CEYHUN Söyleşisi “Edebiyat ve Laisizm”
Yer : Ölüdeniz Sanatevi
18:00 - 19.00 Kitap imza ve söyleşi
Metin UCA-Ahmet ÜMİT-Demirtaş CEYHUN
Yer : Ölüdeniz Sanatevi
21:00 – 22:30 Metin UCA “Türküm,Doğruyum,Konuşkanım”Gösterisi
Yer : Hisarönü – Pazaryeri
22.30 – 24.00 Onur AKIN Konseri
Yer : Hisarönü – Pazaryeri

4.GÜN – 24 HAZİRAN PAZAR
18:30 - 19.30 Cezmi ERSÖZ Kitap imza ve söyleşi
Yer : Ölüdeniz Sanatevi
21:00 – 21:30 Sırbistan Halk Oyunları
Yer : Belceğiz Plajı
21.35 – 21.50 Ödül Töreni – Slayt Gösterisi
Yer : Hisarönü – Pazaryeri
21.50 – 24.00 Yeni TÜRKÜ Konseri
Yer : Hisarönü – Pazaryeri

Uluslararası Ölüdeniz Plaj Hentbol Turnuvası da 21 Haziran’da başlayıp 27 Haziran’da son bulacaktır.
http://www.oludenizbeachhandball.com/
Festival süresince açık olan sergiler;
*Çini sergisi
*Fethiye Ressamlar Derneği-Resim Sergisi
*Etnoğrafya Müzesi




4 yorum:

uykucu dedi ki...

asortikcim halı süper miş bende bakıcam halıcılara .biraz öncede meryemle konuştum oda soruyordu ne zaman geliyorsunuz diye, kısmetse 15 temmuzdan sonra malum kreş tatil olacak .bakalım artık bol bol görüşürüz.deniz hanımada çok selam.keşke festivale gelebilseydik güzelmiş sen anlatırsın artık ayrıntıları.sevgiler

Asortik Krep dedi ki...

Figen, 15 temmuz da bekliyorum..Deniz Hanımla geçen hafta resim sergisinin açılışında görüştük..Bir daha ki festivale bekliyoruz artık :)

Adsız dedi ki...

bu sen olamazsın komite arkadaşım çok tesadüf buldum bu sayfayı

Asortik Krep dedi ki...

Anonim komite arkadaşım :))
Sanırım yakalandım..ama iyi de oldu.Saklanmak bana göre bir şey değil zaten :) Hoşgeldin.