Cuma, Haziran 01, 2007

Ankara

Ankara 'ya ilk yedi yaşındayken gitmiştim..Bir dolu yerini de gezdim..Sonra da 90 larda bir günlüğüne Uzunbeyle gittik.İşimizi görüp dönmüştük..Nasıl değiştiğini, büyük ama bir o kadar da düzenli bir şehir olduğunu anlattılar hep arkadaşlar..Orada çocukluk arkadaşım var çok sevdiğim.Bloglardan arkadaşlarım var, Ankara deyince aklıma ilk gelen.. bir fırsat bulduğumda da gezmek istediğim bir kent var orada..Şimdi sizi çok güzel eski Ankara resimleriyle başbaşa bırakıyorum..Ankaralılara ve Ankara dakilere..Sevgilerle














Dip not: Tavsiyeleriniz üzre www.sikayetvar.com a bir şikayet yazısı yazdım.Bugün Turkcell den gelen bilgi üzerine cep numaramın kapatıldığını öğrendim.Kendi kayıtlarında Turkcell numaram olan arkadaşlarıma en kısa zamanda mesajla yeni numaramı bildireceğim.Bir şekilde mesaj gelmeyenler yeni numaram için bana mail atabilirler. asortikkrep1@gmail.com
Merak edenler için rumuzum Akrep36 yani AsortikKREP..A.KREP 36 sı ise yaşım :))

9 yorum:

Adsız dedi ki...

*Resimler içimi titretti,bir de acıttı,bilmem neden?
*Sanırım kopyalayıp alabilirim,yine de sorayım dedim.
*Şikayet var çok ciddi çalışıyor,anında geri dönüş oluyor.
*Yeni numaranı istiyorum.Mail atmama gerek varmı?Bir sms uzağındayım:)T.

Asortik Krep dedi ki...

Sevgili T, Resimleri alabilirsin tabii.Paylaşmak için koydum.

Şikayetvar.com dan memnun kaldım teşekkür ederim.

Yeni numaran zaten avea numaram o da sende var..Yine de mesaj atacağım :))

Adsız dedi ki...

Ankarali degilim ama "Ankara'dakilerden" biri olarak tesekkur ederim Asortik Krep'cigim bu fotoğraflar için. Bekliyorum seni ve Burcu'yu:)

böğürtlengözün annesi dedi ki...

Bu yazki planlarımız arasında Ankaraya gitmek. Tolga Anıtakabiri (Anıtkabir - Tolganın deyişiyle)çok merak ediyor , açıkçası bende ediyorum. Çok küçükken gitmiştik bir sefer Ankaraya ama o zamanda kabakulak olmuştum,hayal meyal hatırlıyorum Anıtkabiri.

Adsız dedi ki...

Askerliğimi Önce Ankara'da sonra Kıbrıs'ta yaptım.Askerlik için bile gitmiş olsam Ankara'ya ayrı bir bağlılığım oluştu. Mutlaka bir kez daha gitmek görmek dolaşmak istiyorum. İstanbul'da göremediğim bir çok kendine özgü yeri orada görmüştüm. Özellikle Kızılay meydanının biraz ilerisindeki kahve evi Arzu ile benim favorimizdi. Hayırlısı belki bir fırsat olur yine gideriz. (Bu arada Kıbrıs'ı hatırlamak bile istemiyorum. Neden Acaba ?!!!

aqua / ~~denizbahcesi~~ dedi ki...

ankara cok ilginç bir yer . buyuk bır sehır ıcın fazla duzenlı.gezılcek yerler yakın .kolay hersey sankı orda.üniversite sınavında ankarayı kazanmayı istemıstım ama orayı gordukten sonra ızmırı kazandıgıma cok memnun oldum.ama sevıyorum ankarayı yanlıs anlasılmasın ;)

bembi dedi ki...

ankara hakkında yazman ne güzel asortik krep :) nispeten düzenli, yeşil ve ulaşım sorunu az olan bir şehir. istanbuldan gelenlerin uzun süre dayanamayacağı kadar boş bir şehir bana göre :) biz de uzun süre ist.da olmaya dayanamıyoruz :)

Asortik Krep dedi ki...

Sardunyam,Ankaradakiler dediğimde ilk seni kastetmiştim zaten..Mesaj yerine ulaşmış :)

Böğürtlengözün Annesi, ben de Çağıl için aynı sebeplerden istiyordum ama böyle giderse Çağıl OSS kazanıp sanırım Ankara görecek :)

Çarli, Ankaradayken seni çok ziyaret etmek istedim..O zamanlar buraya yeni geldiğimizden ve Çağıl küçük olduğundan gelememiştim..İçimde ukde zaten..

Aqua, ikinci Ankara ziyaretimde dedilerki şehrin diğer ucuna gidiyorsunuz ben de dedim ki 2-3 saatte anca gideriz ! meğerse 1 saatte uzak mesafelere gidilebiliyormuş o zaman..Düzenli bir trafikleri vardı (şimdi nasıl bilmem?)

Bembi, İstanbul hayranı Ankaralı bir dostum var! Zaten en sevdiğim Ankaralılardan biridir kendileri :)) 12 yaşımdan beri arkadaşım ve aynı zamanlarda o Ankarada ben İstanbulda büyüdüğümden hep Ankara muhabbetlerini takip ederdim..Gitmedim ama bilirim yani :)) Şu anda çocukları olan, yeşil gözlü ve bir avukatla evli bir fıstıktır kendileri..Kandırırsam teknelerinden dolayı belki Fethiyeli bilemedin Marmarisli olmayı düşünüyorlar sanırım..İstanbulu ne kadar sevsem de hiç bir zaman boş bir şehir olarak görmedim Ankara yı..Hep özlediğim bir arkadaşımın yaşadığı şehirdi benim için..Bir dönemde kardeşimi emanet etmiştim.Severiz işte kıyıdan köşeden..Ha birde bir zamanlar bir şey okumuştum..Eski bir İstanbullu yazmış..Her köşeyi döndüğümde denizi göreceğimi sandığım bir şehirdi diye..ama yoktu.

yalnızlar kraliçesi dedi ki...

üniversite yıllarımı geçirdiğim kent, içim sızladı.. çok severim Ankara yı..