Pazartesi, Haziran 25, 2007


Çok güzeldi..Burcu ve Atahan'la beraber olmak, denize girmek, fıs fıs konuşmak, Annemle ve Babamla Atahan'ı seyretmek, festivalden dolayı koşturmak, Burcu' nun bana bakıp gülümsemesi, Atahan'ın teyzecim diye sarılması, bugün benim doğumgünüm deyip bir şeyler istemesi, denizde beyaz bir balık gibi yüzmesi,Çağıl'ın arkasında Çağıl Abi diye gezmesi, sorular sorması, hep uyum içinde bize eşlik etmesi, evde en çok sevdiği yer olan merdivende oturup etrafa bakması, Uzunbey' den çekinmesi, denizde ve havuzda neşelenmesi, 50 faktörlü güneş kremine rağmen pembeleşmesi, denizden eve gitmek istememesi, Ölüdenize bayılması,Ölüdenizde ölüler mi var demesi, j' lere c demesi, celibon recim gibi..Ne yerse yesin recimdeyim demesi, çok tatlı olması ..Her şey kısa bir zamanda yaşandı ve bitti..Doyamadan sayılı günler geçti.



Mutfakcamı Burcu (resimdeki :) da en az oğlu kadar çok tatlıdır..Ya da benim kardeşim olduğu için ben çok severim :)) Aslında çok konuşmaz..Yalnızlığı sever.Ben fırsat buldukça Annemle, Babamla, Burcuyla bol bol sohbet ettim..Bazen onlar denizdeydi biz Annemle oturduk bazen hep beraber denize girdik..Havuz içinse eski evin yanındaki aparta gittik..Sahibi arkadaşım olduğundan istediğimiz zaman girebiliyoruz..Fethiye 'de pansiyonların bile havuzu olduğundan pek sıkıntı çekilmez bu konuda.

Pek oturmadık evde çünkü festival vardı ve görevli olduğumuzdan devamlı bir Ölüdeniz-Fethiye trafiği yaşandı durdu ..

Burcuyla Okay Temiz konserine gittik Annemle Babam yorgun olduğu için Atahan'la kaldı.Okay Temiz bizim misafirimiz olduğu için 3 gün Uzunbey'le ben ilgilendik..Çok tatlı biri, böyle insanların yaşı yok ve gerçek bir sanatçı..Ablası ve oğlu ile beraber misafirimizdi..Onu çok sevdik :)) Resimler çektirdik..Aşağı da ki resimde onun arkasında gördüğünüz afişi imzalattık ve büroma asmaya karar verdim ..Afişi de biz hazırlamıştık zaten :))

Metin Uca gösterisine Annem,Burcu, Atahan ve biz gittik..Babam akşamları çıkmak istemedi pek..Güzeldi ve ona da Burcuyla ikimiz kitap imzalattık.Onur Akın konseri vardı aynı gece onu da dinledik..Annem pek özgün müzik sevmez, artık idare etti o gece..

Dün Burcu' yu geçirdik ve Gemiler koyuna gittik beraber..Dolu dolu günler geçirdik, bir gece Fethiye' de sahilde gezdik, festivale gittik, gündüz çok sıcaktı ama benim ev serin olduğundan çok sıkılmadan idare ettik.. Şimdi Burcuyla konuştum Çanakkaleden..Annemlerde bizde..Büroda yazımı yazıp annemlerle denize gideceğim beşten sonra..Gündüz çok sıcak olduğundan Annemler akşamüstü denize gitmeye karar verdiler..Zaten ben bile karardım kaç gündür denizdeydik,işe de gitmedim geçen hafta.Bu hafta yarım zamanlı işi takip edip hem de Annemlerle zaman geçireceğim..



Atahan havuzda...





Çalış'ta benim arkadaşımın evinin önünde hem denizin içinin taşsız olması sebebiyle sevdiğim bir yer var..Denize oraya gidiyoruz özel yerler hariç..Geçtiğimiz yıllar hep gittiğimden artık orası bana alışkanlık geliyor ve başka yerlerde keyif almıyorum bu kadar..Eğer özel bir yere gitmezsem benim gözde yerim Çalış Plajı..




Atahan'ın simitli görüntüsü var resimde..Karşıda Samanlı Koyları..Biraz solda Şovalye Adası..Karşımızda Kızıl Ada..Umurunda mı dünya!





Fethiye'ye gezmeye indiğimiz bir akşam Annemle sık gittiğimiz bir yer olan Cafe Oley' de Burcu' ile Hurmalı Kek yedik..Burcu da çok beğendi, kahveleri de nefistir..Sohbet edip Paspatur' da etrafı seyrettik..



Ovacık'ta yaşayan İngilizlerin kurduğu Türk Halk Oyunları Grubu.. Ölüdeniz Sanatevinde verilen halk oyunları kursunda Türk halk danslarını öğrendiler Ersin Bey'den (komitemizden biri) ve festivalde de sergilediler bize..





Sırbistan Halk Dansları grubu..Misafir olarak ağırladık bu sene..







Festivalin son gecesi Yeni Türkü misafirimizdi..Konserde elektrik kesildi ama yine de gençliğimin şarkılarını dinlemek güzeldi..Ben Mavi Kuş standında ve festival standında oturdum son gece..Uzunbey ve Çağıl' da yanımdaydı..Sonra önümden Sunthıng ve ailesi geçti..Selamlaştık..



İlk aklıma gelenleri paylaştım bu yazıda..Ara ara yazarım yine..Annemler burada, deniz ve sohbet keyiflerine devam :))

15 yorum:

Burcu - Mutfak Camı dedi ki...

Her şey harikaydı. Tekrar teşekkür ederim. Rüya gibiydi...

Charm dedi ki...

O kadar güzel anlatmışsınız ki, yanınızda sizlerle olmak istedim :) Sevgiler Charm

NOT:Resimler gözükmüyor umarım görebiliriz :)

enne dedi ki...

Ne güzel bir tatil olmuş. Sadece deniz kum ve güneş yetmiyor. Araya festival de girince gerçekten unutulmaz bir tatil olduğunu okuyabiliyoruz yazdıklarından. Darısı başımıza.

uykucu dedi ki...

çok eylenmişsiniz imrendim, bende sabırsızlanıyorum gelmek için umarım bir aksilik çıkmaz.tarih daha belli değil.resimleri bende göremedim.bak iyiki gelmişler sizde arada tatil yaptınız. tatil yerinde olupta sürekli çalışmak zordur..buralar yanıyor oralar kavruluyordur heralde.

Adsız dedi ki...

cok guzel,dolu dolu vakit gecirmissin ailenle asortik.insanin yaninda ailesinin olmasi kadar guzel bir sey olamaz heralde.ama sayili zaman cabuk geciyor malesef.
uzaktan

Gamzeli dedi ki...

ne güzel geçmiş, allah hiçbir zaman ayırmasın sizleri :) Amin...

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Serin serin, püfür püfür, masmavi bir post olmuş. Bu sıcakta, içimi ferahlattı.:)))

Dört Yapraklı Yonca dedi ki...

Resimleri ben de göremiyorum :( Sevdikleriyle birlikte böyle güzel günler geçiren herkes adına ben de onlarla birlikte mutluorum. Ne güzel vakit geçirmişsiniz.

Allah tekrarını nasip etsin.

aqua / ~~denizbahcesi~~ dedi ki...

metin uca komikti

Annelog Atölye dedi ki...

Resimleri göremedim ama ne güzel ne mutlu bir yazı olmuş. Festival oldukça renkli geçti anlaşılan:)

Asortik Krep dedi ki...

Resimleri düzelttim :)

daimamutfak dedi ki...

Gerçekten sayılı günler ne çabuk geçiyor..Çok güzel günler geçirmişsin.İnşallah tekrarı olur...sevgiler..

Burcu - Mutfak Camı dedi ki...

Aqua,biz protokolde, hemen başkanın arkasında oturuyorduk sen ne taraftaydın? orada olduğunu bilseydim ablamdan beni seninle tanıştırmasını isterdim. bir dahaki sefere görüşürüz artık...

Bocuruk dedi ki...

Asortikcim,
Müthiş birisin bence. Seni her okuduğumda böyle düşünüyorum bu sefer dile getirdim:)) Burcu'nun fotoğrafı ne kadar güzel. Belli belirsiz ama güzel duygular uyandırıyor. Valla ne diyeyim şimdi Fethiye'de olmak vardı!

Asortik Krep dedi ki...

Bocuruk, beni mahcup ettin..Sadece içimden geldiği gibi yaşamasını ve konuşmasını seven biriyim..
Burcunun daha bir sürü fotoğrafını çektim :)
Herkes yüzü bana benzediği için kardeşim olduğunu düşündü..
Bana benzemesi hoşuma gidiyor..