Salı, Şubat 23, 2010

Örgü Destek Hareketi

Aldığım duyumlara göre herkes harıl harıl hazırlanmakta, başta Gülen olmak üzere adres soranlar ve bir şeyler göndermek istiyoruz diyenler tarafından kampanyamız şu an çevrili durumda :) Bu çok güzel bir gelişme ve arayıp sormanız bile bizi ne kadar heyecanlandırdı anlatamam. Gülen oturup kendi de bir şeyler yapmış, hem herkesle konuşup onları motive ediyor hem de beni arayıp ayrıntıları öğreniyor.

Bugün ücretsiz ulaşım için büyük bir firma ile görüştük, ayrıntıları belirlemeye çalıştık yalnız bu bir kampanya olduğu için sorumluluk istiyor ve bir kaç gün içinde cevap verebileceklerini belirtiyorlar. Beklemek zorundayız, çünkü daha önce de o firma ile çalıştık ve bizi hiç yalnız bırakmadılar ama prosedürler böyle.

Normal şartlar altında ücretsiz gönderimler için o firmayı beklemeye karar verdik. Hayır ben ücreti ödeyerek göndermek istiyorum diyenler için de bir adres belirledik. Bana mail atarak ya da aşağıya yorum yazarak bu ücretli gönderim için adrese ulaşabileceksiniz.

Kampanya tarihimizi mayıs ayına kadar belirlediğimizden istediğiniz zaman bize gönderebilirsiniz. Mayısa kadar yetiştiremeyenler ve tekrar göndermek isteyenler için mail adresimizden ulaşarak iletişim kurabilirsiniz.. Bizler burdayız o insanların da hep ihtiyacı var. Kimseyi geri çevirmeyi düşünmüyoruz. Sizden istediğimiz yelek, hırka ,atkı,şapka, patik,battaniye gibi örgüleri burada ihtiyacı olan bebek ve çocuklara hazırlamanız. Bunlar ya dağılan bir evlilikten parasız kalan yalnız annelerin çocukları için, ya işi olmadığı için para kazanamayan ailelere destek için ya da zor şartlar altında dünyaya gelmiş ama sağlık problemleri yüzünden giyime para harcayamayan hasta çocuklar için kullanılacağından her şekilde ihtiyaç sahibine ulaşacaktır.

Bebek kıyafetlerini yani en küçüklerini mutlaka kenarda tutup, başvuran ve durumu olmayan hamile annelere saklamak istiyoruz. Sebebi onlarında durum icabı ile hep başkalarının kıyafetlerini giydirdiklerinden yeni bir şeyleri olsun diye. Yani bu tarz eşyaları satmayı düşünmüyoruz. Buralarda en az bulabildiğimiz eşyalar hep bebek kıyafetleri oluyor.Genelde herkes eşe dosta veya yeni bir kardeşe sakladığından ihtiyacımız olduğunda çok zorlanıyoruz.

Yine de destek için gönderdiğinizi unutmadan en iyi şekilde ürünleri değerlendireceğimize güvenerek ürünleri yollamanızı istiyorum sizden.
Elimden geldiğince gönderdiklerinizi takip edip fotoğrafını çekip buradan paylaşmak istiyorum ki kampanya süresince daha çok insan görüp bize katılabilsin. Sizlerden ricam kendi bloğunuzda bu ürünleri gönderdikçe yazıp ,fotoğraflamanız. Bu başka insanlara ulaşabilmemiz için şart. Birde kargoları gönderdikçe yorum ya da mail adresime yazıp onları izlememi sağlamanız. Yani dün size şu şehirden iki yelek bir atkı gönderdim gibi bir bilgi gibi detayları bildirmeniz. Böylece kargonuzu takip edebilelim. Gelen her bilgiye cevap vereceğimi ve kontrol edeceğimi ve o şekilde liste tutacağımı belirtmek isterim. Yüzlerini göstermemek şartıyla arada ihtiyaç sahiplerine ulaştığında da görüntülemeyi düşünüyorum. Sizlerin katkılarıyla güzel bir kampanya olacak :) Şimdiden teşekkür ederim ilginize ve çabalarınıza..

Hediyelik eşya, takı, el yapımı küçük süsler,anahtarlıklar ve tokalar gibi el emeği ürünlerinizi de bize yollayabilirsiniz.Onları da gönüllü standlarında satıp gelirini sizin adınıza bağışlayacağımızı tekrar belirtmek isterim.

Güzel bir çabayla çok güzel gelişmelere tanık oluyoruz, umarım başladığımız gibi gider her şey, unutmayın ki gönderdiklerinizi bekleyen, küçük gözler var yolunuzu gözleyen ..

Mavi Kuş Hareketi

12 yorum:

turkuaz kıyılar dedi ki...

Asortiğim Krepim merhaba:)
canım ben kampanyanın başından beri birkaç dakikada olsa girip okuyorum seni. Birşey yazamadım bu aralar maaile hastayız, bizi boşver de Ege Baharım çok hasta ve ancak şimdi fırsat bulabildim.

Ben örgüden hiç anlamam ama Ege Bahar'a gelen birkaç parça örgüyü seve seve gönderirim kuzulara. Y Bebek kıyafetleri hazır olsa olur inşallah. Öyle birkaç şey de ayarlamaya çalışacağım. Kampanyanın Mayıs'a kadar olduğunu okuyunca çok sevindim. Bir aksilik olmazsa Nisan ilk hafta oradayım biliyorsun, belki elden de verebilirim sana daha güzel olur:)

Ne tatlı insanlarsınız, kalbiniz ne kadar büyük...emeği geçen herkese selamlar, seni çok öpüyorum...

Özlem dedi ki...

her şey güzel olucak böyle içten gönüllülerle olmak heycan verici.
umarım inşallah kargo şirketiyle anlaşırsınız,bizde kısa sürede yollarız.

Asortik Krep dedi ki...

Turkuaz Kıyılar, elden getirip verenler için özel sürprizlerimiz var, onları gezmeye götürüyorum mesela :))Gerçi senin ailenin bilmediği benim bildiğim bir yer bulabilirmiyim bilmiyorum :) Nasıl sevinirim hem görüşmüş oluruz..

Özlem, bu kadar yol geldik biraz daha bekleyip rahat hareket edelim dedik, sabrınız ve desteğiniz için teşekkür ederim.

Nilgün Komar dedi ki...

canım benim ben 6 martdan sonra çalışmaya başlıyorum bu konuda artık ne yapabilirim diye bakacağım be sonra sana haber vereceğim.. muck...

tulina dedi ki...

PDA dan bir arkadas da yardimci olabilecegini soyledi hazirda elinde olan el islerini hemen gonderebilecek, kargo icin adres bekledigimizi soyledim benden haber bekliyor.

fatma dedi ki...

Ben de örgü konusunda oldukça acemiyim ama bebeğime hediye gelmiş ve kullanmadıklarımdan gönderebilirim ve bunu istiyorum.

Hayırlısı...
kolay gelsin.

ArZuCo dedi ki...

Asortik Krep ben İstanbul'dayım ama madem elden teslim edenleri gezdiriyormuşsun bende elden getirmeye karar verdim :))

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Kolay gelsin!!!

Asortik Krep dedi ki...

Çelebi74, şeker içinden ne geliyorsa öyle yap, kendini zora sokmadan ve yormadan..Mayısa kadar zamanımız var..

Tulina, bugün işin peşindeydim ama sonuca bağlayamadık, yarın farklı bir firmayla görüşeceğiz..Ayarlamaya uğraşıyorum.

Fatma, süpersiniz :) Merakla bekliyorum.

Arzuco, en iyisini yapıyorsun :)) Çok memnun olurum.. Bekliyorum bak.

Şanslı, çok sağol :) Kolay gelsin diyenleri de bekliyoruz ..

funda dedi ki...

mayısa kadarsa ben de yapabilirim. elden geitremem ama belki sen gelip alırsın hı. bizde de bonus var gezdirmek şeklinde :)

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

Mevlid kandiliniz hayırlı olsun.
Sevgilerimle,

Asortik Krep dedi ki...

Bu yaz Çağıl'ın sınavından sonra kaçmayı düşünüyorum onu alıp.. Artık Uzunbey bize kaç gün izin verirse işten :) Olabilir yani belli olmaz..

Jivago,sizinde kandiliniz mübarek olsun..