Çarşamba, Şubat 03, 2010

Gönül Bahçemdeki Çiçekler Solmadan..


Buraya yazmak istediklerimin onda dokuzunu yazamıyorum. Niyesi yok. Yeterince güzel anlatamıyorum diyelim, hep birşeyler eksik kalıyor, cümleler bitmiyor, düşünceler akmıyor.. Bazı geceler oturuyorum düşünüyorum ama yazamıyorum. Öyle bir bakış istiyorum ki burayı okuyanlar bir bakışta içimi görsün. Öyle bir gözle bakın ki tüm özlemlerim içinize aksın, isteklerim sağnak bir yağmur gibi ıslatsın, mırıldandığım şarkılar gönlünüze dolsun, hayallerim bir bisiklet olsun.. Ön tekerleği sizin için arka tekerleği benim için dönsün,yollarda lastik izleri değil rüyalarım görülsün.. Baktığım kahve fallarında uzak yollar yakın olsun. Rüzgar saçlarımla beraber dalgaları da oynatsın..Muhabbetler kadehlere dolsun, şöminede izlediğim odun ateşi değil biten hasretim olsun. Bir şarkı dinlediğimde gözlerime yaşlar değil, mutluluğun damlaları dolsun.Telefonda dinlediğim ses karşımda dursun, çiçek açan dünyalar sadece bahçede kalmasın, etrafım sevgiyle dolsun, gülen yüzüme bakan gülen gözler olsun ve içimden bir ses "sana güvenmek güzeldi" diye fısıldasın..
... ... ...
Bugün gönül bahçemde dinlemeyi en çok sevdiklerimden (Toselli Seranade)
ve 2. el pazarındayım Berna ile birlikte pazaryerinde, uğramak isteyenler için.

14 yorum:

cenebaz dedi ki...

Hazır Burcu da oradayken sen acil bi İstanbul yap Asortik.

:)den dedi ki...

O kadar güzel yazmışsın ki, inan bana anlatamadıklarını anlattın çoktan. Eksiltmedin, hep çoğalttın yazdıklarınla... Mırıldandığın şarkılar kulaklarımda canım:)Yollarda lastik izlerini ben hiç görmedim mesela ya sen?
Yüreğine sağlık güzel insan, dost... Sağol ve hep varol hayatımızda...

La Madame Chapeau dedi ki...

Olmak istediğim gibi bir yerdesin, ama için hanidiyse bencileyin... Sanki anlıyorum, ama bilemezsin ki kimseyi, onun ta içinde olmadan...

enne dedi ki...

Buraya yazdıklarının onda dokuzunu değil, tamamını çok seviyorum ben. Sen yazılarınla, resimlerinle, seçtiğin şarkılarla benim günümü aydınlatıyorsun. Yazamadıkların da sana kalsın varsın, ama buradan asla vazgeçme sakın. Ben ve benim gibi düşünen bir sürü okurun var, farkında mısın bilmiyorum ama hayatımıza bir sürü şey katıyorsun Asortik krep'im.

minimalist dedi ki...

çok çok güzel anlatmışsın ...Bazı hislerime de tercüman oldun :))

ASLI dedi ki...

Sevgili Asortik;

Sanki resimdeki gibi siz yüzünüzü ufka dönmüş yürüyorsunuz. Tüm sıkıntıları geride bırakmış aydınlığa doğru bir yürüyüş yapıyorsunuz. Anladığım kadarıyla da sevdikleinizle baş başasınız.

Sevgiyle kalın..

Mine dedi ki...

Çok güzel yazmışsın. Daha fazla nasıl anlatılabilir ki?

gülsen VAROL dedi ki...

Bazen hiç bir şey yapmamak, ama gerçekte hiç bir şey yapmamak, pek çok şey yapmaya hamile kalmaktır! Çünki o anda ruhunla duyguların ve aklınla yeteneklerin el ele olmasalar da göz gözedirler.. Senin görmediklerini görmekte ve kaydetmektedirler..
Sonra bir gün bakmışsın ki onların gördüklerini yazmaya başlayıvermişsin o güzel o akıcı o doğa kadar net uslubunla sevgili asortik krep..

Asortik Krep dedi ki...

Çenebaz, nasıl yapayım şeker :) Söylendiği kadar kolay değil şimdi bu ara.. Hem istanbul değil,ankara, eskişehir ne bileyim antalya,izmir her yer kabulümdür..Daha çok gezmek istiyorum diyelim..

:)den, ben hep yürüyüşte, denizkıyısındaysam deniz kabuğu bulmak için sahile, doğadaysam da sık sık yere bakarım ki benden önce kim ne iz bıraktı göreyim .. Meraklı bir hatunum ya :) Benden önceki izleri takip etmek hoşuma gider..Eskiyi de bunun için seviyorum.Gördüğüm izlerde bazen bisiklet izi olabiliyor ama rüyalara henüz hiç rastlayamadım :) Bana güzel haberler verecekmişsin gibi bir his var içimde :)) Bekliyorum..

BBB, bu aralar böyleyim ,bilin istedim :)

Enne, bir kere buradan uzak kaldığım bir zamanda mutsuz oldum bende.. Bir şekilde paylaştıklarım beni rahatlatıyor, sanki gizli akrabalar gibisiniz..Biliyorum ki hep burdasınız, iyi günde kötü günde ne tepki vereceğinizi biliyorum.Bunu kaybetmemek için elimden ne geliyorsa yapacağım, birde arşiv var ya 2005'in kasımından beri yazdığım, benim için çok kıymetli.. Ona bakıp geçmişimi görebiliyorum ben. Bu yüzden ona ilişene bende ilişirim.. Herşey tüm netliğiyle burada, ben çözüm noktalarımı yazdım bu satırlarda çözümlemek karşımdakine kalıyor eğer isterse tabii..Şifrelerim gayet basit ama her durum için ayrı :))
Çok kötü bir durum haricinde buralardayım..
Ben bir gün gitsem bile yazdıklarım kalsın istiyorum..

Minimalist, gelecekteki komşum :)) Eşin ne der bu işe bilmiyorum ama emekliliğinizde burdasınız diye bir ümidim var :))

Aslı, benim yüzüm herzaman geleceğe doğru, aydınlığa yürümekten asla vazgeçmeyecek biriyim zaten :)) İç sıkıntılarıyla, hasretlerle, güzellikleriyle hayatı seviyorum,paylaşmayı da..

Mine, senin şu istanbul turlarından birine bir gün katılabilirmiyim..? :))Biraz iş yönünden rahatlayayım, kendime turlar ayarlayacağım Fethiyeden.. Yalnız gezmeyi de sevmiyorum ya..İçimdeki kaçma duygusu geçene kadar gezmek istiyorum.

Hasret Senfonileri, o kadar güzel kelimelerle dans ediyorsun ki bende özeniyorum yazmaya, umarım o dediklerin bir gün gerçekleşir ..

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

Ben seni okurken aslında ne demek istediğini anlıyor ve içini görüyorum.Ve aslında yazmak isteyip yazamadıklarını da tahmin edebiliyorum hem manen hem fikren.........

minimalist dedi ki...

Asortikcim; valla onu bilmem ama ben kesin ordayım :)) Hele şu sıra bu şehir üstüme üstüme geliyor...Ama senin oğlan zaten gelince buraya yavaştan başlayacağız sanırım komşuluğa (emeklilik öncesi)!!!

Asortik Krep dedi ki...

Biyocan, bunu biliyorum ve bu hoşuma gidiyor :)

Minimalist, gerçekten mi..? Çok sevindim..Zaten Eskişehir çıkarsa başına belayım bu sene.. :))

Unknown dedi ki...

asortik krep im gözlerinin içi her daim gülen ablacığım ne güzel yazmışsın ne güzel dilekler olmuş :)
içindekileri tam olarak yazmasanda paylaştıkların bizim için o kadar değerli o kadar özel ki bizleri mutlu ediyor bunu bil :)
ayrıca içindekileri zaman zaman paylaşamıyorsan kimse ile sen yaz sanki birine mail atarmış gibi ama sakla bir yerlerde belki için rahatlar :))
sevgiler şeker ablacığım güzel haftasonları :))

Asortik Krep dedi ki...

Burcu, mail atıp yazdıklarım da var, onlar mutfakcamı burcuya gidiyor :)) Bunlar daha da paylaşamadıklarım.. Bende cümleler bitmez :))