Çarşamba, Şubat 17, 2010

Örgü Destek Mavi Kuş Hareketi

Gülen'in hızına yetişmek mümkün değil.. Yazdığım bir yorum üzerine bu kadar hızlı hareket edip etrafı bu kadar çabuk koordine edebileceğini biliyordum ama kendi gözlerimle de görmüş oldum. Dünden beri çok konuştuk, çabuk düşünmeye çalıştık ve bir an önce uygulamaya geçmek istiyoruz.Bu yüzden şimdilik sadece sizleri yazılarımızın altına yorum bırakarak ben bu işte varım demeye çağırıyoruz..Biraz daha kalabalık olunca hep beraber hareket edelim istiyorum. Sizlerden ilk beklentim öncelikle bu hareketi bloklarınızda paylaşmanız ve bizleri yeni insanlarla tanıştırmanız..

Gülen'inde isteğiyle örgü destek hareketimiz 2 bölümden oluşacak..

1- İstediğiniz bir parçayı örerek bize göndermek.
Bunlar ne olabilir..? Öncelikle bebekler ve çocuklar için yelek, hırka, patik, atkı, şapka ve ya battaniye.
2- Örgü örmek istemeyenler ama ben yine de destek olmak istiyorum diyenler için el yapımı herşey.. İçinizden geçen ve biz gönüllülerin satışa sunup kazandığımız paraları burslara bağışlayacağımız herşey.

Alt bilgi olarak belirtmek istediğim bir şey var ki, 2. el daha kullanılması mümkün olan evinizde değerlendirilmeyi bekleyen giyim eşyalarınızı da gönderebilirsiniz. Örgü ya da kumaş olabilir, her yaş grubu tercihimizdir ama bebekler için genelde daha sıkıntı çekiyoruz diyebilirim.

Burada belirtmek istediğim bir husus var ki Fethiye sıcak memleket olarak bilindiğinden hırkaları ve yelekleri ,battaniyeleri ne yapacaksınız diyorsanız Fethiye sınırları çok geniş bir yer hem deniz kenarı hem de dağ köyleri ve yaylaları olan yerler de sınırlarımız içinde.. Bu yüzden emin olun gönderdiğiniz her örgü kıyafet bir şekilde kullanılacaktır. Kışın geceleri güneş battığında da çok serin bir yer olduğunu belirtmek isterim.

Göndermek istediğiniz ürünleri lütfen bloğunuzda resmini çekerek ve bu yazılarımıza link vererek gönderirseniz tanıtım için bize ekstra yardımcı olmuş olursunuz. Ben gelen ürünleri , pazarda gönüllü arkadaşlarımızla standlara koydukça, ihtiyacı olanlarla paylaştıkça mümkün mertebe yüzlerini göstermeden sizlerle paylaşmayı düşünüyorum. Elimizden geldikçe bunları adım adım izleyeceksiniz. Öncelikle yardım etmek için gönderdiğinizi unutmadan desteklerinizi bekliyoruz.

Şimdilik vakit kaybetmeden bir start vermek istiyoruz bu işe, bir kaç gün içinde ayarlayabilirsek bir kargo ya da bir otobüs şirketinden destek almayı düşünüyoruz ürün gönderimi için, bu konuda önerilere de açığız. En kısa zamanda bunu sizlerle paylaşmayı ümit ediyoruz..

Ben bir battaniye ile açılışı yapmak istiyorum.. Bu konularda iyi olduğumdan değil, sadece yaratıcı olabileceğim bir şey seçmek istedim.. İhtiyaç için yaptığımızı düşünüp önemli olanın katılmak olduğunu düşünüyorum bu yüzden beklentim süper ürünler değil bir şekilde destektir.
Şimdiden yorum bırakacak ve bize destek olacak herkese başta Gülen ve ekip arkadaşları olmak üzere Mavi Kuş'lar adına da herkese teşekkür ederim.

Not:

-Mavi Kuş internet sitesinde bir sorun oldu, en yakın zamanda çözülecek sanırım.. Bugün arkadaşlarla toplantıdaydık, haberi sevinçle verdim, merakla bekliyoruz :))

Sabah yazıyı yazıp çıktım, öğleden sonra saat 16.30 da geldiğimde yorumlara ve desteğinize inanamadım ..Teşekkürler :)) İyi başladık..


Link ve destek için teşekkürler..

Anne işte , ilk ve kalıcı link için çok teşekkürler ..

İdille Hayat,

Marifetli Peri, kalıcı link için..

Bizim Gibiler,

Arzuco, kalıcı link için..

Sardunya, bloğundaki kalıcı link için..

İçimdeki Yolculuk,

Tulina, değişik bir platformdan ve Fethiyeden..

Renginle Renkli Hayat,

Şanslı,

Biyonik Kedi, kalıcı link için ..

nrhnmrl, link için..

Selmanın Sepeti, teşekkürler..

Bulut Gölgesi, Nalan .. teşekkürler..

Stuven, teşekkür ederim..

Seda'ca ..Teşekkürler..

Tüm gönderimler için YURTİÇİ KARGO numarası yazıyorum.. Bu numarayı verdiğinizde elinizdeki Mavi Kuş kargoları indirime giriyor ve daha az ödüyorsunuz.. Lütfen kargonuzu gönderirken paket büyüklüğünde poşetlere koymaya gayret gösterin ki bir sıkıntı olmasın.

Tüm desteğiniz için teşekkürler, ayrıca buradan Yurtiçi Kargo İzmir Bölge Müdürlüğüne , Erkut Bey'e , Sahra Bey'e ve Fethiye Yurtiçi Şubesi yetkilisi Rıza Gökhan Dur Bey'e destekleri için kendim ve dernek arkadaşlarım adına en çok da derneğe başvuranlar adına teşekkürlerimi iletiyorum.

KARGO İÇİN KULLANACAĞIMIZ KOD NUMARASI : 226463177

Gönderimlerinizi lütfen bu numara ile yapınız..!

59 yorum:

zenguzellik dedi ki...

ben varım ve evde haftasonu ne verebilirim bakcağım

Anne İş'te dedi ki...

varım,varım,varım!
akşam eve gittiğimde hemen bazalara,sandıklara dalacağım size negnderebilirim diye olmazmıyım varım!

hay yüreğinize sağlık,nasıl heyecanlandım..

yazıya da emen link atacağım

Gülen Tezer dedi ki...

Günaydın :)
Ortak hareketle güzel bir iş çıkarsa çok mutlu oluruz hepimiz. Heyecan verici gelişmeleri izliyorum :)
Battaniye ? Hadi bakalım şimdiden kolay gelsin.
Sevgiler ve güzel bir gün dileklerimlke Asortiğim Krebim...

Özlem dedi ki...

seve seve ve herzaman
ilk işim akşama gidince dolapları kontrol etmek olucak telefonda haberleşiriz :)

nalan dedi ki...

inşaallah ben de varım diyorum.Söz verip tutamadığımda büyük utanç duyduğum için de olur da sözümde duramazsam diyerek açık bir kapı bırakıyorum.Çünkü bazan olaylar isteğimiz dışında gelişiveriyor:)
başarı dileklerimi sevgilerimi kocaman bir öpücüğe sarıp mavi kuşun kanadına sıkıştırdım.

Burcu - Mutfak Camı dedi ki...

Kampanyaya verebileceğim her türlü desteği vermeye hazırım. Yelek hırka gibi şeyler örmeyi beceremiyorum ama battaniye olabilir ya da yapabileceğim satılabilecek başka el işleri ne olabilir diye gözden geçireceğim. Ayrıca Atahan'ın kullanılmadan küçülmüş bebeklik giysileri arada sağda solda geçiyor elime çoğunu versem de mutlaka bir kenarda kalanlar vardır onları tekrar araştıracağım. Bunun dışında satılabilecek başka eşyalar da olabilir mi bilmiyorum ama hiç kullanılmamış çantalar,oyuncaklar,objeler aklıma gelenler, oluyorsa bunlardan da ayıracağım.

Katılacak herkesin eline emeğine sağlık diyorum şimdiden...

icimdeki yolculuk dedi ki...

sevgili asortikkrep lösemili çocuklara kargo gönderirken arkadaşlarımdan yardım istemiştim.baya geç kaldılar.daha dün gelen kargom vardı.kullnılabilirde işe yarar mı bilmiyorum.ben resimlerini çekip mail olarak sana atsam. ya da aklıma başka bişi gelmedi..

Unknown dedi ki...

adres rica edeyim :)
hemen elimin altındakileri gönderebilirim :)

Ece dedi ki...

Sadece gonderecegim adresi bekliyorum.Benden kisa zamanda cok sey cikar. Cok da sevgiyle cikar.


Cok zamandir kafamda asili kalan bir projede tuzumun olacagina seviniyorum.

Sevgiyle de opuyorum.

Bizim Gibiler dedi ki...

Çok güzel bir iş başlattınız. Tebrik ediyor ve yürekten destekliyorum.
Ben de en kısa zamanda, hem kullanılacak hem de satılacak birşeyler hazırlamaya çalışacağım.

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Böyle bir organizasyonun içinde olmaktan mutluluk duyarım. Gelişmeleri takip edeceğim.

minimalist dedi ki...

Asortikcim;

benim el emeği olarak becerim gerçekten fena durumda olduğu için nasıl olur ne yapabilirim sorusu konusunda düşünmem gerek. tabiki seve seve yardımcı olurum...

Adsız dedi ki...

Sevgili Asortik krep,
Ben de kendi yaptığım sabunlarımla ve bir kaç tane de kendi ördüğüm yünden oyuncak bebek ile katılmak istiyorum..Bu bebekler araba aynalarına asmak için ideal boyuttalar..Walla ben yapıyorum diye değil ama hakkaten tatlılar...:)
Ben de adres bekleyen ekipteyim yani....
Mine Özgür

Succuland dedi ki...

Mavi kuş hareketini hayata geçiren emek veren herkesin gönlüne sağlık.
Zeynep

sedeferdi dedi ki...

Selamlar Unutulmaz tatillerimin Fethiye'sinin mavi kuşları..Ben sizde kendimi gördüm.Yaşadığım ilde çalıştığım okulda bu tür yardımlaşmayı sık sık yapıyoruz.Eşimin iş arkadaşlarından çocuk kıyafetleri toplayıp her bayram okulumdaki çocuklarıma iletiyoruz.Benim çocuklarım her bayram çok şık olurlar..Gözlerindeki ışıltı ise BENİM EN BÜYÜK ÖDÜLÜMDÜR..Ben de varım,MUTLULUKLA,SEVİNÇLE...Sedeferdi(Gülen bayan'ın elma yarısı)

ArZuCo dedi ki...

ben de elimden geldiğince destek olmaya çalışırım. Gönderi günü belli mi?
Birde blog harici böyle yardımlara devam ettiğiniz forum yada site varmı yardım etmeye hevesli insanların arasında yer almayı çok isterim. Benim bloguma bakarsanız zaten sürekli yardım etkinliklerinde varım :)

Asortik Krep dedi ki...

Zen, sen her zaman mavi kuşsun zaten, gönderdiklerini unuturmuyuz..

Anne İşte, teşekkürler link için..Sürprizlerini bekliyorum..

Gülen, bu yoğumluğumda ancak beni sen toparlardın böyle bir kampanya için.. Eş başkanım benim :) Bütün organize sana ait zaten ben gönderdiklerinizi iyi dağıtacağım sadece. Bugün ücretsiz ulaştırma için cevap bekliyorum..Hemn sizleri haberdar edeceğim. Yoksa bir adres verip bekleyeceğim..

Özlem, çok teşekkür ederim :) Biliyordum yanımızda olacağını..

Nalan, belli bir zamanı yok bu işin. Ne zaman isterseniz bunları bize ulaştırabilirsiniz çünkü biz bu işi uzun zamandır hiç aralıksız yapıyoruz. Yani diyelim ki herkesle hareket edemedin,ne zaman bitirirsen ben sana o zaman adres veririm bana gönderirsin, teşekkürler..

Burcu, sen benim jokerimsin zaten :) Battaniyeni merakla bekliyorum.

Funda, hemen her şeyi kullanabiliyoruz biz.. Sağol.

Adres için şu ücretsiz kargo olayını bitirelim olmazsa bana gönderebilirsin o zaman, bugün cevabı bekleyelim..

ArZuCo dedi ki...

http://arzununhunerleri.blogspot.com/2010/02/orgu-destek-kampanyas-mavi-kus-hareketi.html

Asortik Krep dedi ki...

Ececim, bende cevap bekliyorum kargo konusunda sanırım pazartesi belli olacakmış..

Bizim Gibiler, her koldan destektesin,teşekkürler..

Marifetli Peri, teşekkürler.. :)

Minimalist, 2. el kıyafet ve ya aksesuar olabilir..Sağol.

Mine Hanım, merakla bekliyorum bebek ve sabunları, süpersiniz, size yetişmek mümkün değil..İki farklı çalışma..

Zeynep Hanım, iyi dilekler için de çok teşekkürler.. :)

Sedef Hanım, yorumunuzu görmek beni çok sevindirdi, Gülen anlattı çalışmalarınız, çok güzel :)

Arzuco, ben devamlı bir şekilde 4 senedir bu şekilde Mavi Kuş' ta çalışıyorum.
ekmek askıda kampanyası, çekirdek kampanyası gibi etkinliklerde ve diğer işlerde çalıştım hala da devam ediyor.. Başka etkinlikleri de duydukça haberdar edebilirim blogda ,beraber çalışırız :)

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Merhaba!
Size kolaylıklar diliyorum.
Son günü belirtirseniz sevinirim.Ben de varım...

dersaadet dedi ki...

merhabalar,

kampanya için tebrikler ve başarılar..
her türlü araştırmayı yapıp katılacağım inşallah,
lütfen adres bildirebilir misiniz?
Kolay gelsin ve sevgiler....

Asortik Krep dedi ki...

Şanslı, mayısa kadar diyoruz..Geç gelenler olsa bile kabulumuz..Çünkü değerlendirmek için bir kısıtlamamız yok.Gelecek kışa kadar dağıtırız rahatlıkla..

Dersaadet, adresi pazartesi günü yazacağım.Kargo işi belli olsa da olmasa da adres yazılacak,isteyen kargoyu beklemeyebilir..

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

Ben de varım canım arkadaşım.

Bir isteğim var,sen de yazmışsın gerçi: ""Örgü ya da kumaş olabilir, her yaş grubu tercihimizdir ama bebekler için genelde daha sıkıntı çekiyoruz diyebilirim.""
diye ama

Hangi ürünlere ağırlık verirsek iyi olur belirtir misin lütfen.Mesela 50 tane patik gelmesin onun yerine ne bileyim atkı mı şapka mı yelek mi daha iyi olur?Yani"şunu şunu yapacak olanlar daha çok ihtiyaç görür"diyebilirsin.

Asortik Krep dedi ki...

Biyocan, sanırım bu konuda en fazla YELEK ve HIRKAya ihtiyacımız olur.Çünkü bu insanlar normal şartlar altında bir mağazaya gidip üst baş alabilen insanlar değil, en iyisi pazardan bulduğu ürünlere sahip olabilir.O da para ayırabilirse..Genelde eşten dosttan başkaların verdiği kıyafetleri giyenler, yani yeni kıyafetler onlar için çok değişik olacak..

Deniz dedi ki...

Bugün haberim olan bu güzel kampanyaya katkı ve desteğiniz için sizi kutlarım, yelek - hırka kategorisinde ben de varım :) Sanırım mavikuş sayfasındaki adrese göndermemiz gerekecek, ancak henüz problem çözülmemiş görünüyor, dolayısıyla adres görülemiyor. Ben yeleklerime başlayayım, bitince adresi sizden öğreneyim. Görüşmek üzere:)

Asortik Krep dedi ki...

Sevgili Deniz, adresi pazartesiden sonra ben vereceğim, çünkü kargo ya da ulaşım adresi olacak.. Takip edebilmek adına o adrese göndermeniz gerekli..Gelenleri görüntüleyip paylaşacağız ki kampanyamız iyice duyulsun, geri dönüşleri çoğalsın..
Mavi Kuş sitesinde bir problem var, halledebileceğimiz bir şey sanıyorduk ama baştan aşağıya düzeltmek gerekli..Zaman alacağa benziyor.Zaman kaybetmek istemiyorum.Benim ve Gülen'in bloğundan adresi ve gelişmeleri takip edebilirsiniz..En yakın zamanda sitedeki problemi halledip bilgileri oraya ekleyeceğiz.Belki yakın çevredeki arkadaşlarda bize pazar kısmına katılmak isteyebilir diye bile düşünüyoruz..

Unknown dedi ki...

Açıklama için teşekkürler, takipteyiz...

Asortik Krep dedi ki...

Fevzi Özbey, teşekkürler, en yakın zamanda adresi belirleyeceğiz..

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Ben de teşekkür ederim.Bu arada gemiş olsun.
Sevgiler...

Asortik Krep dedi ki...

Şanslı, çok sağol, bugün daha iyiyim..

bozbek dedi ki...

2 yaşında bir bebişim var dolayısı ile de en fazla bir kaç kez kullanılmış şapkalar bereler yelekler örgü çoraplar yeni sahiplerini bekliyor. Size nasıl ulaştırabilirim?

Asortik Krep dedi ki...

Yarın bir terslik olmazsa kargo için adres vereceğiz, lütfen takip edin.. Teşekkürler..

ArZuCo dedi ki...

bende blogumda kalıcı link verdim. haftasonu hem alışveriş yaptım hem bere ördüm hemde kızımın 1-2 defa kullandığı kıyafetlerini toparladım paketim hazır gibi bu haftada birşeyler yapıp öyle göndermeyi düşünüyorum

bilge ve annesi dedi ki...

merhaba ben takı yapan bir insanım. Yaptığım takılardan yollamak isterim olur mu?

Asortik Krep dedi ki...

Arzuco, sabırsızlıkla bekliyorum, teşekküler..

Bilge ve Annesi, tabii ki , çok seviniriz.

fatma dedi ki...

Bu arada kuş resmine bayıldım. Ama buradan kopyalayamadım:( Nerden alabilirim?
fatma

GeCe dedi ki...

ben de varım ama geç kaldım mı acaba

Asortik Krep dedi ki...

Fatma, kuş resmini yolladım sana,umarım gelmiştir..

Gece, hayır geç kalmadınız yarın adresi veriyorum,mayısa kadar zamanınız var.

selmaninsepeti dedi ki...

bende bu etkinliğe katılmak isterim. Örgünün yanısıra kızımın 1 kere giydiği yada hiç giyemediği kıyafetleri de harika bir işe yarayacak. Çok güzel bir etkinlik, emeğinize ve yüreğinize sağlık. işte link
http://selmaninsepeti.blogspot.com/2010/03/orgu-destek-kampanyas-mavi-kus-hareketi.html

tülin dedi ki...

Adres bekleyenlerdenim.
sevgiler.

Asortik Krep dedi ki...

Selmanın sepeti, linkinizi ekliyorum, adres beklemeden sadece numarayla gönderebiliyorsunuz..

KARGO İÇİN KULLANACAĞIMIZ KOD NUMARASI : 226463177


Tülin, adres beklemenize gerek yok, herhangi biryurtiçi kargoya gidip indirimli ödeyip bize kargonuzu gönderebiliyorsunuz..

KARGO İÇİN KULLANACAĞIMIZ KOD NUMARASI : 226463177

Bu numarayla sadece başvurup gönderebiliyorsunuz..

GeCe dedi ki...

bu amaçla yaptıklarımı paylaşmak istedim ilk çalışmalar burada

Selmatozan dedi ki...

ben de aranızdayım:)

MERİC TRAKYA dedi ki...

Yaptığınız takdire şayan çabayı tesadüfen gördüm.Çorbada bir tuzum olsun istedim.
http://arama.gittigidiyor.com/?aramasatici=merictrakya adresinde yer alan ve teklif verilmemiş ürünlerimden fiyatı ne olursa olsun hangisini işe yarar bulursanız bir ileti gönderin bende size herhangi bir bedel talep etmeden göndereyim.Birden fazla istekte bulunabilirsiniz.DÜKKAN SİZİN...KOLAY GELSİN...

tülin dedi ki...

Yurtiçi kargonun Lösev ile birlikte çalıştığı konusunda sizi ben bilgilendirmiştim zaten.
Ama şimdi bulunduğum yer dolayısı ile ptt kargo kullanacağımdan adres bilgisi istemiştim canım.

paketim hazır,bekliyorum.
Kolaylıklar dilerim.
tülin

stuven dedi ki...

mutlu olalım derneği kibrit kutusu etkinliğinin bu kampanyalara öncü olması çok güzel. ben de varım.

mutfakcini dedi ki...

Ben de en ksıa zamanda duyurup,elimden geldiğince katılacağım.Teşekkürler emekleriniz için,sevgilerimle..

Bilun Şen dedi ki...

Önümüzdeki hafta "ufak bir katkım olursa ne mutlu bana" içerikli paketi göndereceğim kısmetse.. Çok güzel ve duygulu bir hareket bu, aklınıza, yüreğinize sağlık..

mutfakcini dedi ki...

Blogumda duyurdum..Teşekkürler öncülük ettiğiniz için.Sevgiler.

Gülden YAPAR dedi ki...

Çam sakızı çoban armağanı hediyelerim 24.03.2010 tarihli kargo ile yola çıktı.
Teşekkürler teşvikiniz için:)

zeynep dedi ki...

Hala devam ediyorsa bu etkinlik bende varım..Karınca kararınca yardım etmek isterim..
sevgiler..

Gülden YAPAR dedi ki...

meraktayım,kargomu 24.03 tarihinde göndermiştim.ertesi gün alacağınız söylendi.acaba ulaşmadı mı sevgili asortik krep?eğer öyleyse yurtiçi kargodan bir soruşurayım.

Asortik Krep dedi ki...

Gece, yaptıklarınız çok güzel..

Selmatozan,15 numaralı kargo sizin olacak..

Meriç Trakya, çok teşekkürler..

Tülin, adres bilgilerini verdimmisize emindeğilim,bana mail atabilirmisiniz..?
asortikkrep1@gmail.com

Stuven, evet herşey o kibritler yüzünden.. :))

Ebruli, çok teşekkürler..

Zeynep,etkinlik mayısa kadar devam edecek,mayıs ayı sonunda katılacağımız bir elsanatları pazarı var, o zamana kadar etkinliğe devam diyoruz..

Fg.Yapar,bloğunuza yorum yazdım. Son iki kargo Tülin B. ve Ayşe Ş.K. adına siz bana kargo numaranızı yazarsanız araştıracağım yarın.

Gülden YAPAR dedi ki...

Gülden Yapar adı ile, 24.03.2010 tarihinde Kadıköy/İstanbul'dan gönderdim.Fatura numarası F787841.Hangisi Kargo numarasıdır bilemiyorum şu numaralar da var;19075606457964 90756888350
Kadıköy/216 3466178
Fethiye/6144087
Sevgiler

Ayca HOSER dedi ki...

Merhabalar ,

Oncelikle bu kadar guzel bir organizasyonu hazirlayan yuruten ve destek olan herkesi kutluyorum...

Blogumu izlemeye aldiginiz icin blogunuzu farketme firsatim oldu...22 aylik bir kizim ve tabiiki kuculenleri var...Ilk metinde verilen kargo gonderi numarasi ve bebek kiyafetlerine ihtiyac hala devam ediyor mu ?

Bu konuda bilgi alabilirsem , ilk firsatta kuculenlerimizden paylasmak isterim...

Sevgiyle kalin...
Ayca

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Sevgili Asortik Krep, bu sabah nihayet kargomu gönderebildim. Eklemek istediğim şeyler vardı ama bazı nedenlerden dolayı, kargomu bir an önce göndermem gerekti. Umarım beğenirsiniz.
Gülen yanınızdaysa O'na benim için sarılıp, öper misiniz?

Kargo numaram: 906564946021
Görüşmek üzere, sevgiler.

ufuk dedi ki...

Çok güzel bir çalışma yapıyorsunuz...Kutlarım. Neden benim bu kadar geç haberim oldu diye kızdım kendime...Hemen katılıyorum. Başlıyorum örmeye...En kısa zamanda ileteceğim arkadaşlar.....

Asortik Krep dedi ki...

Ufuk, bekliyorum o zaman :) çok teşekkürler desteğin için..

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

inşallah kampanya devam ediyordur. ban de katılmak isterim. eğer devam ediyorsa blogumun yorum bölümüne mesaj bırakabilir misiniz...