Çarşamba, Şubat 10, 2010

ortaya karışık

Bizim kedi var ya Devin uzun süredir kolu kırık bir şekilde evde, ben arada onu ziyarete gittim ama yarın sabah yine uğramak istiyorum. Kolu iyileşmediğinden yeni yazı yazamıyor hatta bir ara bilgisayarı da bozuktu. Ona ulaştırmak istediğiniz mesajlar varsa bana yazın ben yorumların çıktısını alıp götürebilirim.. Yarın umarım müsaittir, gerçi bana ne zaman istersen uğrayabilirsin demişti. Yarın sabah ona elmalı tart yapmayı düşünüyorum. Bir de çok özledim.. En son boncukları ve elişlerini yapamadığı için bir sürü şey hediye etmişti. Bazıları bitmişti bazılarını da Berna tamamladı ve onları burslar için sattık pazarda.

Beylikdüzünde artık ekolojik pazar kuruluyor. Pazar Beylikdüzü kapalı pazaryerinde kurulacakmış, İstanbul'un 3. ekolojik pazarı olacak.. Ne güzel artık doğal ürünler her noktaya yayılmaya başladı.

Şu meslek liseleri ve imam hatipler için olan katsayı var ya o bizim içinde çok önemli çünkü Çağıl Anadolu Lisesinde ve fen-matematik öğrencisi ama gireceği bölüm TS , böyle olunca da katsayılar bizim için çok önemli. Lütfen artık bu rakam bir kesinlik kazansın ve zırt pırt rakamlarla oynamasınlar insanda motivasyon diye bir şey kalmıyor. Bu saatten sonra bölüm değiştirmesi olası değil ve bu ülkede kuralları 2. ye değişen ilk sınavmış..

Yarın yine iki toplantım, perşembe de bir tane toplantım var. O gece misafirimde var oturmaya..

Cumartesi günü Tüyap taki EMITT fuarı için Uzunbey fuarı gezmek için uçakla İstanbul'a gidecek, Sabiha Gökçen'den Tüyap için servis vardır herhalde..? Pazar da dönecek.. Gelecek sene ben görevli gitmek istiyorum fuara, kimse götürmezse ben gidip dört gün fuarda gönüllü görevli dikilip broşür dağıtacağım. Tabii Fethiye standı olursa :)
Her sene bunun hayalini kurup gidemeyen benden başka biri var mı acaba :)) Uzunbey sadece broşür vereceğime inanmıyor bana sen orada broşür verdiklerine bayıltana kadar Fethiye anlatırsın ve meşhur olursun diyor.. Bilmiyorum , anlatabilirim herhalde :P

Çalışmalarım tam gaz gidiyor, teklifler yazıp, görüşmeler yapıyorum, pek arkadaşlarıma bu ara vakit ayıramıyorum.

Bu hafta pazar günü Hisarönü 2. el pazarı var, pazarın yeri artık değişti,yağmurda ıslanılmasın diye Hisarönündeki Ölüdeniz İlköğretim okulunun altındaki salonda yapılıyor pazar. Çalışa göre daha küçük ama sanırım müdavimleri farklı. Bende geçen ay uzun zamandır ilk kez gittim.

Çağıl beni yalnız kaldığımızda çok güldürüyor, geçen gün araba kullanırken resmen krize girdim. Normalde zaten insanlarla karşılaştığımda gülümserim, fakat arabada yalnız kaldığımızda bana bir şeyler anlatırken o kadar eğleniyoruz ki bu muhabbetler genellikle benim gözümden yaşlar gelene kadar gülmeme sebep oluyor.. Birde kahkaha atarak gülerim sesli sesli, öyle kahkaha atınca da bu sefer taklidimi yapıp beni tekrar krize sokuyor. Gözümdeki yaşlardan bir ara yolu göremedim iyi mi.. Küçük Aşkım benim :) Küçük aşkım büyük aşkımdan daha ağır ve sanırım daha uzun artık :))

Saat 2.23 sanırım artık uykum geldi ve gözlerim kapanıyor.. Sabah yedide kalkıyorum ya artık yatmam gerekli. Bana kim akıl verip geç yatma dese bir bakıyorum kendisi benden daha uzun oturuyor :)
Bugünün şarkısı eskilerden ve eskimeyenler için.. Ben çocukken İlhan İrem hiç sevmezdim ama geçen gün yetenek sizsiniz Türkiyede üç delikanlı söylerken şarkı ve grup çok hoşuma gitti.. Yaşlanıyorum galiba :))

Resim: paulcabhar

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Asortik Krep
İnsanın çocuğunun komik eğlenceli olması ne güzel, büyük aşkının önüne çok rahat geçebilir. Dünyanın en güzel şeyi olsa gerek çocuğunun olması :))))

cenebaz dedi ki...

İlhan İrem'in şarkıları ve sesi çok güzeldir ya Asortiğim. Şarkı gene beni benden aldı:))

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

okurken nefesim kesildi :)

ASLI dedi ki...

Sevgili Asortikcim;

Ben bu ekolojik pazar olayına takıldım. Yani ekolojik pazar kurmayı akıl ediyoruz da niye acaba tüm pazarlardaki malları ekolojik olarak piyasaya çıkarmıyoruz. İstanbul'da yaşayanlar ekolojik yaşayabilecekler de gerisi zehirlenecekler mi? Bilmiyorum bu bakış açısıyla mutlaka bakılmıştır da uygulamaya gelince zayıfız sanırım.

Katsayısı olayını hiç açmayayım o zaten ayrı bir mevzu..

Sevgiler...

Unknown dedi ki...

toplantılarının güzel geçmesi dileğiyle... gülmek sana yakışıyor allah eksik etmesin gülmeyi hayatınızdan :))
sevgiler ablacığım :))

Adsız dedi ki...

Siz bu blogunuzla Fethiye ve cevresinin tanitimina zaten buyuk bir katkida bulunuyorsunuz. Cektiginiz resimlere bayiliyorum ve bende birgun oralari gorebilirim hayalini yasiyorum.

Selamlar,

Gokce

Asortik Krep dedi ki...

Pelince, zaten çocukları çok severim ama birde kendin yapınca daha tatlı oluyor :)
Küçük aşkımın hayatı keşfetmesini izlemeye bayılıyorum, bazen davranışlarıma bir anlam veremiyor, ve kendinden büyük laflar ediyor,ben ona takılıyorum o bana takılıyor, bazen şaşırtıyor,keyifli işte.. Kızıyor diyelim beni gülme tutuyor, o da gülüyor böylece, çok keyifli geçiyor zaman onunla..

Çenebaz, biliyorum ama sevmezdim çocukken..Tam benim çocukluğumun şarkıları bunlar..

Elçin, hangisine :))

Aslı, ilaç firmalarının bu pazarları kimseye kaptırmaya niyeti yok şekerim, hayatta ekolojik ürünler piyasaya sunulmaz bu ülkede..Ancak böyle kurtarılmış pazarlarda bulabiliriz bunları.Ayrıca bir yazı konusu ama şunu söyleyeyim,bir kere ekolojik ürünlerde sertifikalı ürünlerde hile yok, daha bunu yapamıyorlar,çok sıkı kontrol ediliyor birde ekolojik olmayan ürünler hakkında ne duyduysanız doğru.Olaylar bildiğiniz gibi değil.Yazı yazacağım ama erman toroğlu kıvamına gelmek istemiyorum diyeyim,siz anlayın.

Burcu, şimdi geldim büroya ,güzel geçti toplantılarım ,sağol :))

Gökçe, olsun benim yine de hayalimde dört gün o fuara gidip karşımdakileri bayıltıncaya kadar Fethiye anlatısım var.. :))
Neyseki uzunbey ve çağıl alıştı artık , herşeyin fotoğrafını çekmeme..İşim de buna yakın bir şey ama ben çok keyif alıyorum buraları anlatmaya..

ganfi dedi ki...

fuar hayalinin gerçekleşmesi dileğiyle ve ankaradaki fuarlarada bekleriz el sanatları fuarları süper oluyor iller fuarında tanıtım yaparsan harika olur..küçük aşklar büyükleri hep geçer :)ilhan irem benimde favorimdir.