Cumartesi, Şubat 20, 2010

sen olmadan buralara gelemezdim ben

Evdeyim, hastayım ama kampanya gelişmelerini sevinçle izliyorum. Sesimin iyi çıktığını söyleyemem. Bu telefonda dün gece Gülen'le uzun uzun konuşmama da engel olmadı. Saat 3 .00 civarı yattım. Sabahta evdekiler beni uyandırmadan çıkmış, geç kalktım. Sabahtan beri tv izleyip arada dinlenip, bilgisayara bakıyorum. Boğazım ağrımıyor ama dün burnumu silmekten konuşamadım, arada gözlerimde yaşlanıyor, bunu daha çok maillerde gelen şiir ve şarkılara da yormuyor değilim.. Hasta olmak dinlenmemi sağladı, bir daha hasta olmadan dinlenmeyi düşünüyorum :)

Örgü kampanyasında şimdilik beklediğimiz ücretsiz taşıyacak bir kargo şirketi, onu bulursak pazartesiden itibaren açıklayacağım.Eğer bulamazsak kampanya yazıp bir adres vereceğim ki bu sefer kendiniz ödeyerek göndermek zorunda kalacaksınız.Biliyorum bu şekilde göndermek isteyenler de var ama olabildiğince enerjimizi daha farklı şeylere kullanalım istiyorum.

Arkadaşlar merakla bekliyorlar neler gelecek diye..Yarın Çalış'ta pazar var 2. el, sanırım diğer aya bizim kampanya ürünlerimiz yetişir..

Bugünkü şarkımız resimdekilerden de anlayacağınız üzere Sarı Laleler.. Normalde sarıyı sadece duvarda ve lalelerde severim :)

18 yorum:

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Gelişmeleri heyecanla takip ediyorum.
Teşekkürler...

cenebaz dedi ki...

Asortiğim, geçmiş olsun:(

Demli Hayat dedi ki...

Çok geçmiş olsun...

cansudere dedi ki...

slm canım bende tam destek vermek istiyorum.az önce gülenle tl de konuştuk. benim elimden örgü falan gelmez ama bişeyler örmeye çalışacam veya başka şekilte temin edecem. calışan biri olarak zaman kısıtlılığımda var ama bişeyler yapmak için uğraşıp destek verecem.sevgiler..

sedaca dedi ki...

merhaba, yeni haberim oldu bu örgü kampanyasından, annem çocuk beresi örmek ve göndermek istiyor, hatta başladı bile :) gelişmeleri takip edeceğim, çok seviyorum böyle şeyleri :) süpersiniz ne güzel düşünmüşsünüz :)

Asortik Krep dedi ki...

Şanslı, iliniz için çok teşekkürler,güzel şeyler olacak :)

Çenebaz, sağol, bütün gün yattım, biraz toparlandım..

Demli Hayat, çok teşekkürler, Hastayım ama sizin bloğa uğramayı da eksik etmedim :)

Cansudere, katılma arzunuz bile beni heyecasnlandırdı, çok teşekkür ederim.Bekliyoruz, kendinizi sıkmadan ne zaman isterseniz o zaman gönderirsiniz..Bizim ihtiyaçlarımız hep var.

Sedaca, anneleri de çalıştırıyoruz di mi..? Ben de sipariş verdim bakalım ne gelecek :))
Ben hep istiyordum ama Gülen cesaret etti diyebilirim..

icimdeki yolculuk dedi ki...

asortik krep çokk güzel şeyler çıkacak ortaya inan bak hepsi birbirinden şahane ve güzel el becerileri olacak.çünkü bütün arkadaşlar baya marifetli..

Asortik Krep dedi ki...

Funda, sabırsızlıkla beklediğime emin olabilirsin.. :))

Adsız dedi ki...

Asortik Krep çok çok geçmiş olsun. En kısa zamanda iyileşmeniz dileğiyle....

mavi dedi ki...

Geçmiş olsunn.. İnanıyorum ki bu kadar koşturmacaya kim olsa dayanamazdı. ama kampanyanın güzel sonuçlarıyla iyileşecek ve yeni projelere el atabilecek güce erişeceksiniz.

fatma dedi ki...

Geçmiş olsunn. Hastalık bile durduramıyor:)))

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Sevgili Asortik Krep, öncelikle geçmiş olsun. Kendine iyi bak lütfen. Ben birşeyler yapmaya başladım bile. Annem de yakında gelecek. Yelek, hırka birşeyler tutuşturacağım onun eline de. Benim sormak istediğim birşey var. Ben bazı ürünler hazırlıyorum pazar için ama satılır mı, orada daha çok neler satılır? Merak ediyorum. İyi haftalar. Sevgiler.

Asortik Krep dedi ki...

Pelince, biraz daha iyiyim,teşekkür ederim..

Şeniz, umuyorum herşey çok güzel olacak :)

Fatma, boğa burcuyum üstüne de galiba yükselenim oğlak, inadın inadıyım diyelim.. Birde çalışmayı çok seviyorum, kendime bakmadığım için kızdım ama beni 3 gün yavaşlattı bu hastalık.

MarifetliPeri, pazarda her şey satılır, orası 2. el pazarı ama ben daha çok yeni örgüleri bebişlere verme taraftarıyım çünkü onlarda yeni ve güzel şeyler giysin istiyorum.. El yapımı hediyeleri satalım ,örülenleri bebeklere giydirelim..

Özlem dedi ki...

geçmiş olsun cnm yaa ,
bugün haberleri bekliyoruz....

Anne İş'te dedi ki...

Öncelikle çok geçmiş olsun sEVGİLİ aSORTİK kREP.

Benim koli hazır.Lütfen dijlebahtiyar@yahoo.com adresine iletişim adresi alabilir miyim???

Sevgi ve selamlarımla

not;bizde de kalıcı linkiniz var efendim:)))

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

Öncelikle çok geçmiş olsun!

Kampanya için de kutluyorum.Kolay
gelsin......Sevgi ve Saygılarımla,

Gülen Tezer dedi ki...

Çok güzel :)

Asortik Krep dedi ki...

Özlem, yeni yazıda tüm ayrıntılar..

Anneİşte, yeni yazıda belirttim,istersen kargo yu bekleyelim..

Jivago, teşekkür ederim :)

Gülen, sayende :)