Pazar, Haziran 20, 2010

Akyaka'dayız

Dün Çarli gitti.Biz Çarli'nin otobüsünden erken çıkmak zorunda kaldık, çünkü sınav için Akyaka' ya erken geçmemiz gerekti.Gülen sanki kendi kardeşi gibi Çarli ile ilgilendi ve otogara kadar refakat ettiler, ona buradan, Hakan'a ve Babasına da sevgilerimi ileterek teşekkür ediyorum.. Biz balık lokantasında akşam keyif yaparken Gülen bana telefon açmış kardeşini geçirdim diye haberdar ediyordu :) Ben nasıl bu blog dünyasını sevmeyeyim şimdi.. Bu duruma iyice alışan Uzunbey bana bugün Muğlada blogcun yok mu diye laf çarpıyordu :P (kıskandı galiba :)

Bugün Çağıl sınava girdi, güzel geçti ama o daha iyi yapabilirdim diye biraz kendini hırpalıyor sanırım..
Akyaka'dayız.. Yarında burdayız.Salı döneceğim.

Bugün birilerine 12 ( oniki tane) kına yollayacaktım..
Öyle canım acıdı ki kayıplara, zaten sınav yüzünden heyecanlıydım gazeteyi açıp da haberi gördüğümde içim titredi.. Devamlı eski idarelerle bu hükümeti karşılaştıranlar bu duruma ne kılıf uyduracak hep beraber göreceğiz..
Ülkeyi süper bir refah seviyesine çıkardılar işsizlikten geberiyoruz, hiç bu kadar açık hedef olmamıştık ülke olarak.Birileri kolay satışa girdi, hala bu düzene aman tanrım süper yönetiliyoruz diyenlerin bu düzenden ne çıkarları var diye incelemeye almak lazım.
Herşey sırasıyla ya.. Uzatmalardayız..
Fotoğraf: Azmak'ta tekne turu- Akyaka

8 yorum:

Gülen Tezer dedi ki...

Aşkolsun asortiğim, Çarli senin kardeşin de benim değil mi sanki? Ama dur biraz şikayet edeyim Çarli'yi. Kuş kadar yedi ve 18.30 otobüsüyle de gitti :( Oysa o sessiz, sakin halinin altında yatan muzip haline yeni yeni alışmışken bizi bırakıp gitti :( Biz Çarli'yi çok sevdik ve sevgili eşiyle birlikte tatile davet ettik :) Bakalım neler olacak?

Evlatlarımız için çok üzgünüm, öfkeliyim! Biz bunları hak etmiyoruz! Daha ne kadar kötü olabilir onu da bilmiyorum :(
Terhisine dört gün kala çatışmaya girip hainlerin peşinden gitmek için komutanının izin vermediği eri süzüşünü görseydin çıldırırdın; tıpkı benim çıldırdığım gibi!
Çabuk gel lütfen..

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Sevgili Asortik,
Evvelki postlarına yazdığım yorum çıkmadı sanırım, acaba ben mi gönderemiyorum bilemedim.
Sadece Çağıl'a şans dilemek istemiştim ve de geçirdiğimiz o güzel gün için teşekkür etmek...

Asortik Krep dedi ki...

Gülen, çok teşekkür ediyorum.. Kadrolu kardeş kadromuzdasın :)

Yaşamın kıyısında, yorumunuzu görmedim,zaten ben onaylamadan çıkmıyor sanırım bir aksilik oldu..Haftaya bir sınavımız daha var nasılsa, iyi şanslar dileklerini aldık sayıyorum :)
Ben sizinle tanışmaktan çok memnun oldum.. Yine bekliyoruz,bu sefer maailece..

etki alanı dedi ki...

Canım Asortiğim,
Akyaka benim kalbim gibi,4 sene önce oraya yerleşmeyi düşünüp gelip ev bile tutmuştum.Ama rahatsızlığım ve arkasından ameliyat olunca hayata geçiremedim yerleşmeyi.
Sonrasında çocuklar istemedi ve yüreğime sakladım Akyaka projesini.
Senden ricam,çok fotoğraf çekip yayınlaman.Benim için de bol bol gez arkadaşım.Merakla bekleyeceğim.

Filistin için yeri göğü inletenler(insanlık için olması gereken bir tepkidir,saygı duyarım,ama..)neredeler acaba?Kendi içimizdeki bu savaşı halledemezken,dışarıya yardım edilmesini protesto ediyorum.
Ciğerim yanıyor,ve çocuğumu askere göndermek istemiyorum bu şartlarda...rakamlar gün geçtikçe artıyor,ve yüreğimizdeki ateş artık alev alev,ama kimin umrunda...Sadece çıkıp teselli konuşmalarıyla avutan yetkililerimiz var.Yazık,çok yazık bize.....

bilge ve annesi dedi ki...

Sevgili Asortik Krep, hepimiz aynı şeyleri hissediyoruz sanırım. Hergün tırtmanan, işsizlik, terör derken ne kadar hsursuz yaşıyoruz. Benim de kardeşim asker,her şehit haberi duyduğumda yüreğim kabarıyor. Bu pişkin siyasetçiler bu ülkeyi tırnakları kadar sevmiyorlar, sahiplenmiyorlar. ama malesef sanki sadece bizler yaşıyoruz bu ülkede, bizler hissediyoruz acıları. Halkımız koşa koşa oy vermeye devam ediyor. Neyse uzatmayım Çağıl' a sınavda başarılar diliyorum, kendinize iyi bakın...

Asortik Krep dedi ki...

Tütücüm, Akyakayı bende sevdim..Uzun bir yazı hazırlayacağım sana.

Bilge ve annesi,çok güzel yazmışsın.. ve teşekkürler..

Fundacım, yorumda adımı açık açık yazdığından yorumunu yayınlamadım :) Kendine yeni bir msn adresi alacaksın demek istemiştim sadece.

A. dedi ki...

Akyaka,sedir adası ve Dalyan'ı çok seviyorum.Yıllardır aralıksız gitmeye çalışıyoruz. Geçen sene Azmağın karşısında Azmak Apartta 3 hafta geçirdik denizi doğası harika. Benim EGE'm çok farklı memleketimi çok özledim kısa sürede annemin okulu bitsin geliyorum.Paylaşım için teşekkürler.

Asortik Krep dedi ki...

Asley,
Azmak apart tadilattaydı, bu yüzden yeşil apartta kaldık.Orayı sevdim ben sahipleri de çok efendi insanlar,küçük ama güzeldi.
Bir sonraki yazımı bekle bence :)
Sevgiler Akdenizden..