Pazartesi, Haziran 14, 2010

Mavi Kuş Kargo 20 / Ecenin Balkonu -2. bölüm

Ecem kızacak bunu yayınlama dedi ama iki koli daha sonradan bizimle paylaştı 2 posta olarak.. Bir bakıma sözümü tutuyorum iki koliyi ayrıntılı görüntülemiyorum. Sadece herşeyi paylaşmak adına buraya yazmak istedim..Çok teşekkürler Ecem :) Bize çok emeğin geçti..
Kolilerden büronun içinde gezmek mümkün değildi bir ara.Hepsini görüntüledim ve ayırdım bölüm bölüm..



Pazara çıkmadan yazılarımızı hazırlamıştım. Pazarda herkes bizleri tanıyor artık ama bilmeyenler için de tanıtım gibi oluyor diye her pazarda asıyoruz kağıtlarımızı..
Bunu iki İngiliz mavikuşumuz yazmıştı, eskidikleri için yeniledik..

Kargolar devam edecek, o kadar değişik modeller ve yeni fikirler edindik ki kargolarınızla herkes görsün istiyoruz bizimle beraber..
Tekrar teşekkür ederim, herkese,tüm emeği geçenlere..

3 yorum:

bilge ve annesi dedi ki...

Sevgili Asortik Krep, eminim muhteşem şeyler vardır o kutularda Ecem Hanım' ın ellerine ve gönlüne sağlık, tabi sizlerinde. Ne güzel oldu böyle herkes birşeyler yaptı iylik adına, paylaşmak adına. Siz ve arkadaşlarınız da aracı oldunuz bu paylaşıma. Tekrar teşekkürler...

laleninbahcesi dedi ki...

Konu Ece olunca insan hiç şaşırmıyor...
Sizin öncülüğünüz de ne güzel bir şey yapılıyor... kutlarım sizi her zamanki gibi...

Asortik Krep dedi ki...

Bilge ve annesi, süper şansımız oldunuz, bu seneyi de sizlerle tamamladık. 10 ay burs veriliyor bizim çocuklara, ekim-haziran dahil.Her ay hesaplarına yatıyor ücretleri.Bu ay tatile girdik.Şimdi artık ekime hazırlk yapacağız, gelecek seneye..Bu arada dersleri ve karne notları incelenecek kültür komisyonu tarafından,yeni adaylar belirlenecek..

Lalenin bahçesi, ne güzel söylemişsiniz, aynen öyle :))
Sizi de buralarda görmek isteriz bu arada belirtmeden geçmek istemedim :)) Sevgiler..