Cuma, Haziran 18, 2010

Çok Özledim :)


yazmayı ve blogları.Günlerdir müsait olmadım yazmak için.Misafirlerim var ve yarın da sınav için Akyaka'ya gideceğiz.
Salı sabahı Çağıl'a moral olsun diye annem gelecekti biliyorsunuz..Aslında biz Çağıl'a büyük bir sürpriz yaptık ve günlerce aslında dayısının da geleceğini sakladık :) Hatta Çarli (dayımız) SBS sınavlarından dolayı tv ye çıkıp duruyordu, (kendisi büyük bir dershanede müdür yardımcısı)salı sabahı geleceğini bildiğimizden Çağıl'ın Çarli'ye sataşmalarına zemin hazırladık, onu goygoylayıp mesajlar çektirdik.Çağıl aslında bir şeylerden huylandı ve içinden bunlar bana bir oyun hazırlıyor ama ne diye merak ederken biz salı sabahına kadar kendimizi zor zaptettik. Salı sabahı annemleri karşıladım, Çağıl'ın sınavı olduğundan dershanedeydi, dershane önüne kadar gittik ve onu dışarıya çağırdım. Dayısının gelebileceğinden hiç şüphelenmediğinden anneme doğru giderken dayısını gördü.. Kime koşacağını şaşırdı :)) Çok sevindi, onun rehber öğretmeni ki bizim aile boyu hayranı olduğumuz kişidir kapıya çıktı, artık bu moralle sınavı geçersin diye takıldı. Onu bırakıp eve döndük. Salıdan beri beraberiz.
Fotoğraf : Göcek
Göcek marina
Bu yazıdaki fotoğraflar gezdiğimiz yerlerden.. Gündüz denize gittik, gece de onlar bazen oyun oynadılar, tv de maç seyrettiler, sohbet edip içki içtik balkonda.. Bu akşam son gecemiz, yarın dayımız dönüyor, annem bizimle Akyakaya gelecek.. Pazar günü sınavımız var, pazartesi de orada kalıp salı döneceğiz kısmetse.
Göcek
Bence Çarli ve Çağıl babama benziyorlar biraz, yani hafif bir nüktedanlık var, yakalarlarsa affetmezler laf cambazı diyebiliriz onlar için-hoş bende andırırım bu yönden babamı ama yakalayamayız o başka :P Şimdi bunlar kafa kafaya vermiş öyle muhabbetler dönüyor ki ortada ben keyiften dört köşe olmuş izliyorum ikisini :) Espriler ve sataşmalar, konular arka arkaya anlatılıyor, onlarla muhabbet etmek çok keyifli, arada bana sataşılıyor, annemle ikimiz
izliyoruz keyifle..
Komik bir anı yaşadık birde, bahçe için gelen şirketten bir hanım, Çarli için oğlunuz mu dedi :P
Oha oldum aslında.. Çarliyle aramız sekiz yaş ama adam küçük gösteriyor ben ne yapayım.. Hoş on kilo vermiş ben görmeyeli.Bende biraz kilo verdim geçen kışa göre ama kadın koydu lafı bize. Daha doğrusu bana .Neyse ben takmıyorum zaten yaşla ilgili şeyleri, kim ne derse desin ben istediğim gibi yaşamayı düşünüyorum.Kimsenin taktirini beklemeyeceğim bu konularda. Dışarıdan görüntüm kendim için kıymetli tamam, yüzü kırış kırış ama yüreği hala aynı hızla çarpan yaşlı bir kadın olmak istiyorum ben :) Beni sevenler böyle sevmeli.
Bu seramikleri yapan kadın sanatçıyla tanıştım aslında ama adını unuttum. Göcek caminin şadırvanında.. Dört tarafına değişik modeller yapılmış.

Ölüdeniz
Yörük Müzesi-Kargı
Yörük Müzesi

Bunlar gelin damat semeri :)

Gelin-damat semerleri bu arkadaşlar için.Yörük müzesinde evli evli oturuyorlar. Linda ve Duman bu mayıs evlendi..Bu konuda daha öncede çok yazmak istedim ama fırsat bulamadım.

Biz perşembe sabahı kahvaltıya gittik, kahvaltı her zamanki gibiydi.. Süperdi yani.. Çarli bayıldı, annem alışkın gerçi ama uzun uzun sohbet edip keyif yaptık yörük müzesinde..
İki gündür çok sıcak, dün Ölüdenizde, çarşamba günü de Çalışta denize girdik. Bugün evden çıkmak istemedi canımız.. Dinleniyoruz.
İyiyim, iyiyiz.. Hayırlısıyla ilk sınavı atlatıp gelmek istiyorum artık. (Sanki sınava ben gireceğim) Gelecek hafta diğer sınavımız var.. Neyse sınav mevzunu kapatalım aslında.
Aklımda yazıya başlarken çok şey vardı, şimdi bir şey kalmadı. Bu aralar nereye gitsem sevdiğim şarkılar çalıyor.. Şarkılar beni rahat bırakmıyor.
Not: Birde bana şiirler önerin lütfen, ya da şairler.Canım bu aralar şiir okumak istiyor.Benim sevebileceklerimi tahmin edersiniz sizler, bekliyorum..
Şu an Erguvaniler'i okuyorum.. Başucumda da Puslu Kıtalar Atlası var ama şiir önerilerinizi bekliyorum.

11 yorum:

minimalist dedi ki...

Öncelikle Çağıl'a başarılar diliyorum; inşallah en çok istediği yeri kazanır.

Annen ve kardeşinle ne güzel geçirmişsin yine dolu dolu. Zaten merak ediyorum hiç boş günün olmuyor sanırım Asortik senin!

Ve o kahvaltı ne öyle aman yarabbi ; harika ! birlikte de gidelim (lütfen)

sevgiler.

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Çağıl'a başarılar ve iyi şanslar! Pazar da olacak galiba sınav. Allah zihin açıklığı versin! İnşallah istediği gibi geçer! Senin de gözünaydın:))) Kahvaltı sofrasına ben de bayıldım:))) Afiyet olsun!

Asortik Krep dedi ki...

Minimalist, çok teşekkür ederim..
Sen geldiğinde mutlaka seni götüreceğim zaten, annenle bekliyorum :) Sevgiler..

Asortik Krep dedi ki...

Kirpikteki Gözyaşı, canım bu sene sınav sistemi değişti. Her ana derse bir gün ayırdılar.Yani bizim sınavlarımız bu pazar ve bir de gelecek cumartesi olmak üzere iki tane. Biri edebiyat biri tarih-coğrafya.Çok teşekkür ediyorum..

Çiğdem dedi ki...

Bu gün pazar...
Bu gün beni ilk defa güneşe çıkardılar..

ve ben ömrümde ilk defa güneşin bu kadar sıcak.. bu kadar parlak.. bu kadar benden uzak olduğuna şaşarak.. önce durdum.. sonra saygıyla toprağa oturdum.

O anda ne düşmek dalgalara, ne hürriyet, ne karım!!

Toprak! Güneş ve ben!

Bahtiyarım!!

Bahtiyar olsun yavrunuz...

Sevgiyle...

Gülen Tezer dedi ki...

Asortiğim; tamam kadınınki abartı kabul ediyorum ama Çarli de en fazla fakülte öğrencisi gibi duruyor :)
Zaman güzel ve mutlu geçmiş, belli de kaçamak için bekleyen biri var seni buralarda :P
Evet asortiğimin boş zamanı yok :D
Çağıl'cığımın sınavı iyi geçsin lütfen ve ayrıca kendisinin nüktedanlığını da yerinde görmüş biri olarak 'çocuğun' :P hakkındaki sözlerine katılıyorum. Yarın da Çarli'ye bakarız bir de :)
Öptüm büyük :*

Asortik Krep dedi ki...

Sevgili Çiğdem, çok teşekkürler şiir için.Özellikle Nazım'dan olması bile benim için ayrı bir durum :)

Gülencim,kaçamaklar için önümüzde güzel günler var :)) Şu sınavları bir atlatalım..Buradasın ya ,hala inanamıyorum :))

zihni örer dedi ki...

Herkesin özlemi, hasreti kadarmış:)
ödeştik

Mevsime yakışır resimler ve yaşanan hayat:)

Özlem dedi ki...

çağıla başarılar , o kadar güzel moral olmuş ki okurken bile sanki ordaymış gibi hissettim kendimi...
En başta ki resim neresi ? bayıldım ama :))

Asortik Krep dedi ki...

Zihni, ödeştik o zaman :)

Özlem, süper mutlu oldu ,her gece beraber oturdular bizi unutup..

En baştaki fotoğraf Göcek.

laleninbahcesi dedi ki...

biizm tatiler biraz daha var, o yüzden resimlere daha bir gıpta ile baktım...
Puslu Kıtalar Atlasına bayılacaksınız... İhsan Oktay Anar kendine özgü bir yazar...
Ben şirleri vapurda ya da motorda okurum... etrafa bakarken... bi şiir bi şiir daha derken bakarım kıyıya yanamışız... Şu an çantamdaki şiir kitabı Murathan Mungan'ın ''Eteğimdeki Taşlar'' ben beğendim...
Sevgiler size