Cuma, Haziran 11, 2010

ortaya tam karışık

Hayat Monet tabloları gibi olsa sanırım böyle olurdu..Nedense bu fotoğrafı görünce aklıma ilk bunlar geldi. Pazartesi ve salı dışarıda geçti günümüz. Pazartesi bir iş için Fethiye'nin Kemer ilçesine gittik müşteriye uzunbeyle.Salı günü ise Muğla yollarındaydık.Ares'i de aldık yanımıza, bırakmaya kıyamıyoruz.Bizim için sorun onun için eziyet olmasın diye de arada durup gezdiriyoruz. Allahtan Muğla işimiz kısa sürdü, ayın 20 sindeki ve 26 sındaki sınav için yer ayarladık birde. Uzunbey Muğlada kalabileceğimiz gibi bir yer olmadığını düşünerek ve biraz da tatil yapabilelim diye Akyaka'dan yer ayarlamayı teklif etti.Biz fethiyeden normal şartlarda iki saatte Muğla'ya gidiyoruz. Sabah yedide çıksak dokuzda ancak muğlada olabiliriz. Yedide çıkmak için altıda kalkmak ve hazırlanmak gerek, yol hali çünkü.. Çağıl akşam gidip yakın bir yerde kalmayı istedi.Bu yüzden bizde fırsat yaratıp bir gün önceden gitmeyi düşünüyoruz.Sabahta Akyakadan muğla yarım saat tutuyor..Umarım herşey yolunda gider ve biz size buradan güzel haberleri 27 sinde veririz.. Şimdi ilk sınavımız ayın 20 sinde ,ikincisi 26 sında.

Akyaka çok hoş bir yer, kendimize şirin ve güzel bir apart bulduk. Gelecek hafta 3 gün kalacağız. (bir terslik olmazsa)

Muğlaya giderken Gökova körfezine gelmeden solda Yörük Efe bizim mutlaka durup dinlendiğimiz mola yerlerimizdendir. Bu sefer çorba içtik, kahvaltı yerine.. Eskiden hayatta çorba içemezdim ben kahvaltıda..Oysa şimdi alıştım. Biz "çuşka" deriz , acı biberleri çorbaya atıp lezzetlendirmeden de bu işler yarım olur :)

Kötekli Muğla Üniversitesi Kampüsü.. Çağıl iki sınava da burada girecek. Kampüs muğlanın girişinde.

Burası da muğla girişi..

Bizim işimiz il kültür müdürlüğünde olduğundan arkasındaki parka arabayı çekip uzunbeyi beklemeye başladık, Muğlalılar pek köpekle gezenlere alışkın değil sanırım. Yoldan gelip geçenler baktıkları gibi, pencerelerden çocuklara Ares'i gösterenler de oldu. Ares'te güneşte golden golden parlıyordu şimdi ne yalan söyleyeyim :) Güzel köpek .. ama ben onu her ne kadar dış görüntüsüne göre almak zorunda kaldıysam da huyu bence daha güzel ki seçerken onun sakin duruşuna vurulmuştum ben :)) Onu çok seviyorum, onsuz bir yerlere gitmek eziyet geliyor artık. Kirpiklerini kırpmasından oturuşuna ruh halini çözebilmek kadar keyifli bir oyun yok benim için. Bakışlarındaki yardım isteği, çok sıkıştığında bizi rahatsız etmeden fırsat yaratmaya çalışması, kendini insan sandığını düşündüren pozları, bizimle hayatı paylaşması, anlatılmayacak bir hayat zenginliği.. Ancak yaşadığınızda anlayabiliyorsunuz, ben daha önce balkonda baktığım için diğer köpeğime (o da bir colie idi) bakmak hatta daha eğitimli olmasına rağmen köpek bakmak değilmiş.. Köpek sizinle evde yaşadığında onu tanıyabiliyorsunuz ancak.
Bir arkadaşımız bize onun için eğitimli mi demişti bende o eğitimli de biz değiliz demiştim...
Ares geldiğinden beri sokak it' lerini de daha çok seviyorum :)
Bu Muğla görüntüleri Delfina için aslında :)) Sakar Geçidi.. Muğla yolunda Gökova Körfezine inerken...

Akyaka


Azmak Suyu
Apartla görüştükten sonra balık yemek için Nadir Usta' nın yerine gittik. Hoşumuza gitti, esnaf bir adam sanırım,etrafta da sevilen biri, orayı tavsiye ettiler.

Kalamar ve Akya yedik ikisi de güzeldi..

Ares ördeklere bayıldı :)

Ördeklerde onu merak etti..

Güzel, küçük bir mola oldu Akyaka bize..

Suyun hemen yanındaki masalarda oturduk ve ben içimden şimdi Ares atlayacak ördeklere diye geçirsemde o gayet soğukkanlılıkla etrafı seyredip ,keyif yaptı :)

Uzunbey bana Muğladan çok güzel bir şapka aldı, benimde çok hoşuma gitti hemen taktım, fotoğraflarımı da çekti ama bloğa koyamadım tam "asortik krep " halimdi aslında :P Belki daha sonra..

Bayağı bir oturduk, keyif yaptık, sahbet ettik.. Güzeldi.

Bu fotolarda Kemer'den. Arabadan çekim bir tarla hasadı. Aslında Kemer ayrıca gidip çekilmesi gereken bir yer. Eski taş evleri ve eski sokakları var. Bir gün gideriz yine. Fazla vaktimiz olmadığından görüntüleyemedim ama aklım kaldı.

Kemer'de de oturan bir yabancı nufus var.Genellikle yeni yapılan lüks sitelerde oturuyorlar. Bu yüzden son zamanlarda Kemer'de değişik yemek yerleri de açıldı. Esinti Restaurant'ta böyle bir yer.

Kemer - Esinti Restaurant
... ... ...
Çenebaz, çok güzel bir yazı girmiş, herkes okumalı son durumlar nedir diye, yoksa siz hala politikanın eskisi gibi yapıldığını mı sanıyorsunuz..? Geçti bizim zamanlarımızın politikaları, artık koltuk sevdaları ülke üstüne oyunlar kurdurabiliyor..
Burcu yeni bir blog açtı. Bu blog şimdilik kıyafet üzerine, daha sonra içine annemin yaptıkları elişi ürünleri ve kırkyama eklemeyi ve değişik ürünler üzerine geliştirmeyi düşünüyoruz.
( link verip destek olmanızı rica ediyorum.)
Elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışacağım, önerilerinize de açığız bu arada..
Büyükbeden giyen biri olarak Burcu'dan ilk alışverişi istanbuldan yapmıştım.. Blogda yeni ürünlerde buldum kendime :) Siparişimi verdim annem gelirken getirecek.
Takılıp durdum orada zaten bu cansız mankenlere ihtiyacınız yok, gelip ücretsiz mankenlik yaparım ben dedim onlara ama beni almadılar.Karın tokluğuna çalışırdım aslında :P
Birde anne bluzu demeyin "genç kadın" bluzu deyin hatta güzel kadın bluzu olsun isimleri dedim ama Burcu onların genel ismi böyle, hem sen anne değilmisin diye bana fırça attı. Anneyim evet ama genç! ve güzel kadın bluzu demek daha iyi değil mi allah aşkına..? :))
Gülen ve Enne'ye de desteklerinden dolayı teşekkür ediyorum. Onları da yönetim kadrosuna kafadan atıyorum.Bundan sonra alınacak kararlarda kesinlikle fikirlerine danışılacaktır ...
-Olur mu burcum ..? :)
Biraz sonra Ölüdeniz Kültür ve Sanat Festivali komite toplantısına gitmek üzere çıkacağım. Bu sene süper konuklar geliyor..
Ölüdeniz Kültür ve Sanat Festivali (2-3-4 temmuz 2010)
YAZARLARIMIZ :
2 TEMMUZ : Sunay AKIN - Meltem VURAL- Nihat GENÇ
3 TEMMUZ : Süheyl BATUM - Ümit ZİLELİ
4 TEMMUZ : Banu AVAR
Etkinlikler Fethiye Kültür Merkezinde ve saat 18.00 - 20.00 arası olacak.
GÖSTERİ ve KONSERLER :
2 temmuz Sunay Akın Gösterisi - Canan Başkaya Konseri
3 temmuz İngiliz Yarenler - Kurtalan Ekspres
4 temmuz Selim Günday Halk Dansları Grubu - Neşe Karaböcek
Konser ve gösteriler Hisarönü Festival alanında yapılacaktır.Saat: 21.00 - 24.00 arası.

11 yorum:

Leylak Dalı dedi ki...

Çağıl'a şimdiden sınavlarında başarılar diliyorum. Emekleri boşa gitmez inşallah, gönlü nereyi istiyorsa orayı kazanır. O gün dualarımız onunla olacak.
Akyaka'ya bayılırım, huzurun adı Akyaka'dır bence. Orada konaklanınca sınavın iyi geçeceğine garanti veriyorum.
Çok sevgiler, kolay gelsin...

beste dedi ki...

Ilk fotografi gorunce aa akyaka'ya ne kadar benziyor diye atladim bayilirim hele o okaliptus agaclariyla suslu girisine, orasi eskiden bataklik imis bir alman o agaclari dikmis derler! Ares'i bende oglum gibi seviyorum daha cok ares fotografi ve birde sapkali annesinin fotografi istek parcamiz.Sokak itlerini ayrica severim helede gozlerini o kadar cok sey soyler ki o gozler neyse hadi huzne dalmayalim. Anne bluzu ne demek bende genc neseli kadin bluzu lafini tercih ederim, annelik sapkasi bizim oralarda bir suru seyden vazgecmeyi iceriyor:) sayfaya goz atacagim, sevgiler

beste dedi ki...

en onemlisini yazmamisim, Cagil'a kolay ve cabuk sinavlar dilerim, bir an once girsin kurtulsun sonra gelsin tatil!

enne dedi ki...

Ben Proje Müdürüyüm:) Ayrıca güzel kadın bluzu ismine bayıldııım. Ya da "güzel anne bluzu" nasıl? blog adresi değişmez ama tanıtımı ve ismi Güzel Anne Bluzu olsun bence. heman tanıtıma geçiyorum şimdi, sayfamda göreceksiniz.

Burcu - Mutfak Camı dedi ki...

Asortik'im Krep'im, senden canlı blog mankenliği yapmanı istiyoruz... Başka bir şey demiyorum, giy şu bluzleri koy fotoğraflarını dünya alem görsün güzel anne ve güzel anne bluzu nasıl olurmuş :O).

Gülen Tezer dedi ki...

Çağıl bana doğum günü armağanı versin :) En kısa zamanda görmem lazım gelen yerler, ön bilgi oldu. Teşekkürler Fethiye'lim. Burcu'ma da başarılar..
Çenebaz'a koşuyorum şimdi..-

cenebaz dedi ki...

Asortik, Çağıl'a tüm sınavlarında başarılar. Sular seller gibi geçer inşallah ve güzel sonuçlar alır.

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

Oğlunuza sınavlarda başarılar dilerim, ailece iyi hafta sonları..
Sevgilerimle..

Asortik Krep dedi ki...

Leylak dalı, senin içinde fotoğraf çekeceğim..Çok teşekkürler desteğin için,sağol :)

Bestecim, en yakın zamanda sana asortik krep şapkası fotoğrafları çekeceğim..Sağol.

Enne, çok tatlısın, sağol :)

Burcum, bi düşüneyim :P

Gülen'cim, 26 sında kutlarız beraber kısmetse :))

Çenebaz, güzel günler bizi bekler.. :)) Umarım herşey güzel gider..Sağol.

Jivago, çok teşekkür ederim..Her zaman bir şekilde desteğini esirgemediğin için :)
Çenebaz,

ASLI dedi ki...

Sevgili Asortikciğim;

Akyaka mı dedin? Bu yazki tatilimi orada geçirmeyi istiyorum. Daha önce tv de izlemiştim. Türkiye'nin güzel beldelerinden birisiymiş. Plan hazır değil ne zaman gerçekten tatile çıkmaya karar vereceğim o zaman ilk işim Akyaka ile ilgili araştırma yapmak olacak.

Sevgiler.

Ayca dedi ki...

Ares cok cok tatli bir kopecik :) Onu bu kadar seven, deger veren insanlar daha da tatli :)

Oglunuza sinavinda bol sanslar :)

Sevgiler