Cumartesi, Haziran 26, 2010

Gülen' e..


Sen eski bir konaktaki kıymetli bir hanımefendisin.. Duyguların ve davranışların belli bir gelenekten gelme ve insanların arasına saldığın güven duygusuyla en yabancısını bile içindeki sevgi anahtarıyla açıveriyorsun.
İnsan sana, seni tanımadan hemen bir şekilde teslim oluyor.Sonra kapalı kalan konak kapıları gibi yüreğinin her bir odasını sana açmak istiyor. Açıyorsun da.Sanmıyorum ki senin yüreğinin çocuk tarafından etkilenmeyen olmasın. Keşfetsin istiyorsun her yeri, sarıp sarmalasın..Dokunsun yüreğinin en köhne sokaklarına ve orada kaybolsun.

İçindeki bu ruhu kaybetmemen dileğiyle.. İyi ki doğdun Gülen..

İyi ki varsın :)) Nice yaşlara..


Akyaka'dan sevgiler..Yarın arayacağım seni.

3 yorum:

Gülen Tezer dedi ki...

Asortiğim; ne yaptın sen böyle? Daha bir kaç gün önce yazamıyorum dediğin halin bu mu senin? Nasıl duygulandım, nasıl doldum, nasıl mutlu oldum. Bilemezsin diyeceğim ama demiyorum. Biliriz zira biz birbirimizi.
Seni seviyorum, özledim. Çık gel artık lütfen!

Çınar dedi ki...

Gülen'ciğimi tarif etmem gerekse aynen bu kelimelerle tarif ederdim ben de. Gören yüreğine sağlık canım.

Doğum günün kutlu olsun canım. sonsuz sevgilerle çevrelensin etrafın.

Her ikinize de kucak dolusu sevgiler

bilge dedi ki...

sevgili gülen'in doğum gününü kutluyorum..nice mutlu huzurlu senelere..