Perşembe, Haziran 24, 2010

iblis bunlar ya..

Bir not: Bu uyuz google düşmanları var ya sanırım bilgisayarlara da engel koyuyorlar. (ip numaralarına) Aynı hattan uzunbeyin bilgisayarından hem evde hem de işyerinde bloğa güzel giriyorum ama kendi bilgisayarımdan bloğa ve blogla ilgili yerlere hiç giremediğim gibi ya hemen kopuyor ya da çabuk bağlanamıyorum.Böyle bir şey olabilir mi ya.. Dava açacağım kişisel özgürlüğümü engelledikleri için..
Lütfen bunu "bloglarına rahat giremeyenler " kendi bloglarınızda denermisiniz..Komik geliyor ama zaten herşeyleri komik bunların..
Not 2: Çağıl diyor ki anne böyle şey olur mu..? Bende diyemiyorum ki ona oğlum, burası Türkiye ne zaman ne olacağı belli olmaz.. Bak Milli Eğitim Evliya Çelebi'nin "Seyahatname "sini müstehcen bulmuş, yasaklanacakmış..! Bu gidişle daha nelerin yasaklanacağı,nelerin serbest kalacağını kimse kestiremez bu ülkede...

5 yorum:

leithygurumi dedi ki...

com uzantılı hiçbir yere giremiyorum bendee :( kafayı yemek üzreyim artık.

A. dedi ki...

Bizim pc de bir haftadır google sayfası görüntüsünde ama adres maltepespor.com görüntüsünde internete giriyorduk annem dün nasıl halletti bilmiyorum.Bunun dışında blogtaki sıkıntım kimseyi listeme ekeleyemiyorum.Sdece listemde bulunan 3 kişiyi düzenleyip değiştrebiliyorum.Hala anlamış değilim . Umarım sorun kısa sürede çözülür. Asortikabla bişi sorucam '' Geçen alttaki Akyaka postunuza yorum olarak siz Akdenizden sebvgiler demişsiniz. Şu an akdenizde olduğunuz içinmi öyle dediniz yoksa beni marmaris i Ege'de biliyorum :D Yemek yerken beynimde bu sorudan dolayı 5 dilim ekmek yemişim takıldım işte :D Kolay gelsin

Asortik Krep dedi ki...

Asley, seni şişmanlatmadan soruna cevap vereyim.. Şimdi ben Fethiyede yaşıyorum ya, biz kendimizi Akdenizli kabul ediyoruz :)) O nasıl oluyor dersen, Fethiye Muğlaya bağlı ama Antalya havasında,hava durumlarımız bile Antalya ile aynı. Coğrafi olarak akdeniziz, siyasi olarak muğlalıyız ama il olmak istiyoruz :))
Mesela Kalkan ve Kaş bize alışverişe gelir, biz onları bizden biliriz ama ararken telefon kodlu arıyoruz..
Muğlalıyız demezler burada Fethiyeliyiz derler bir nevi Karşıyaka sendromu :))
Buraların 48.5 u varsa o da Fethiyedir.
Bu arada Fethiye milletvekili seçebilecek nufus yoğunluğunda , Muğlaya bağlı en büyük ilçelerden biridir.İlköğretim ve lise öğrenci sayısında da sanırım yine en yüksek nufus yoğunluğu bizdedir, alan olarak da Muğla'dan büyüktür.(Şehir merkezi olarak.)
Akyaka ve Marmaris Egeli olabilir ama biz Akdenizliyiz :)

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Bu kadar açıklayıcı bilgiden sonra teşekkür eder Akdenize selam ederiz.
Tatilden döndükten sonra beni de çok zorladı bilgisayar veya google paşa,çözemedim neden olduğunu ve yazamadım bir süre çünkü kumanda panelim beni kabul etmedi ve hatta bakıma bile gitti yok! olmadı şimdi kör topal idare ediyoruz ama çok sık kesiliyor ve com.lara giriş de her zaman olmuyor.
Sevgiler...

Asortik Krep dedi ki...

Yaşamın Kıyısında, bende bloggerda çok problem yaşıyorum diğer siteler hemen açılıyor.Birde gmailde.