Çarşamba, Haziran 02, 2010

3. Çalış Karnavalı - 2010

Çalış Karnavalının bu sene 3. sünü gerçekleştirdik. Günden güne gelişip büyüyen bir ekip çalışması oldu bu komite. Komite arkadaşlarımın hepsi çok çalışkan ve kendini aşan kişiler, onlardan çok şey öğreniyorum. Her sene daha iyiye yol alıyor, bu da beni çok sevindiriyor.

Ritm dans okulu-
O gün sabah dokuzda kıl çadırın yanındaki standlarda yerimizi aldık.Mavi kuşlar sonradan geldiler. Ben yürüyüş için gidene kadar da yaklaşık saat üçe kadar oralardaydım. O gün süper misafirlerimiz vardı. Bunların bir kısmını sizinle paylaşacağım..

Organizasyon sponsoru pera düğün ve organizasyondu.Hilkat Hanım ve Ersin Bey tüm gün koşturup durdular.

Silkar ilköğretim okulu halk dansları ekibi süperdi, bayıldık onlara :)

Dilek Hanım ,Kaymakam Bey ve Belediye Başkanımız protokol masasında.
Dilek Hanım bizim komiteden ve FETAV müdürü..
Her sene bir toplu resim - herkesin değişik bir parçasını boyadığı resim- çalışmalarımız oluyor.Bu sene ki soyuttu.


Resim yarışmasına katılan tüm resimler de sergilendi.Daha sonra yapılan bu çocuk resimlerinden gelecek senenin afişlerini yapıyoruz.

Bu İngiliz Hanımların korosu, nefis sesler çıkararak yürüyüşü tamamladılar. Çalış diğer günlere oranla oldukça kalabalıktı.
Roka Restaurantın yürüyüş arabası..

Yerel kıyafetlerle yürüyüşe katılan İngiliz çift. Kadın kızılderili kostümüyle.. Beyin yöresini çıkaramadım :P

Kafeler tıklım tıklım karnavalı izleyenlerle doluydu.

Karnaval fotoğrafçımız İbrahimbey otelin balkonundan görüntü alıyor..

Kılçadırın ekibi yürüyüşte ödül aldı.
Komite genel sekterimiz arkadaşım Chrisy.. Biz yıl boyu etkinlikler yaparak para topluyoruz, sonra bu topladığımız paralarla karnavalı yapıyoruz. O gün gördüğünüz mühürlü kovalarla yürüyüş esnasında herkesten para toplayıp karnavalı bitiriyoruz.Geçen sene yılboyu ve karnaval zamanı topladığımız para 24.000 di. Bu seneyi bende merak ediyorum.Toplanan paralar okul ve çocuklar için harcanıyor çoğunlukla. Ya da diyelim ki ihtiyacı olupta yetişmeyen kısımlarına bazı derneklerin ek yapıyoruz. Buna komite oylayarak karar veriyor.Mesela geçen sene bir okulun anasınıfını biz yaptırdık, bir okulun bahçe mobilyalarını ve oyun parkını yaptırdık.. İnternet sitesinde bunların listesini bulabilirsiniz. www.caliscarnival.com

Diğer komite arkadaşlarımdan bazıları..

Yürüyüşe barlar ve restaurantlarda katılabiliyor.. Scarlett bar ekibi..

Sardunya Restaurant.

Tiyatro Zeytin.


Ritm dans okulunun balerinleri..

Komite arkadaşlarımdan Rod .. Bizim karnaval komitesinin arabasını kullanıyor..

Komite arabası.. (reklamlı- bu yürüyüşte ve etkinliklerde olabildiğince reklam alıp para kazanmaya çalışıyoruz)

Animal Aid Charity - Bizim alt gruplarımızdan biri, hayvanlarla ilgili beraber çalışıyoruz.
Ege Carting.

Nil Bar.. Her sene biz bir yürüyüş kupasına sponsor oluyoruz. Bu sene en iyi ve esprili grup dalında kupa verdik.(Ben verdim tabii ki,uzunbey ödül vermekten pek hoşlanmaz.) Bizim kupamızı bu sene Nil Bar aldı :) Puanlamayı jüri yapıyor, biz yürüyüşte olduğumuzdan ancak özüller verilirken kazananı öğrenebiliyoruz. (esmer taş devri kadını, benim ingiliz komşum aynı zamanda-diğeri de nil barın sahibi arkadaşım öznur hanım)

İz sanat yürüyüşe nota kılığında çıktı.Gülhan Hoca öğrencilerini alıp geldi karnavala..

Ben standlar tarafında yoğunluktan pek foto çekemedim, yalnızca bizimkileri çekebildim.
Berna mavikuş standında..
Birde yiyecek masamız vardı, satış yaptık, bende sabahtan tart yaptım, Gülen poğaça yapmış, hem kendimiz yedik, hem de sattık oradan..
Doğal kapı süsü FKMnin resim öğretmeni Nurdan Hoca'dan, her standa ya eşya getirir ya da satmak için bir şey bağışlar.. Sağolsun :)

Hanifenin standında yeni mavi kuşumuz Funda ve Hanife..


Standtan görüntüler..




Mavi kuş standları..


Kuru bir dal parçasını folyo ile kaplayıp takıları astık, Gülende mantar bir pano getirmiş yine de elimizdekileri tam olarak asamadık.. Görüntüde son kargolardan gelenlerde var, yollayanlar ürünlerini tanıyacaktır. Bu arada hepsini görüntüleyip,yetiştirdim..

O gün gelen Yaşamın Kıyısında ben yürüyüşte olduğumdan herkesle görüşmüş ben hariç.Evet yanlış okumadınız yürüyüşü bitirip geldiğimde mavikuş toplanıyordu..Onları geçirdim ama bizim kupa töreni devam ettiğinden Yaşamın Kıyısında ile tanışma fırsatını kaçırmak istemedim.Ona beni Funda götürdü ve tanıştırdı, beni biraz beklemesini rica edip töreni bitirip geldim. Zaman elverdiğince oturup sohbet ettik,tam düşündüğüm gibi biri çıktı. Buradan getirdikleri için teşekkür ediyorum.İlk fırsatta görüntüleyeceğim gönderdiklerini..

O gün resmen blog toplantısı gibiydi, Batı Akdeniz Bloglar Toplantısı yani..

Gülen hanım :) ve Hakan Bey, bizi hiç yalnız bırakmadı yeni ama tecrübeli mavikuşlarımız.

Funda Hanım :) taa Antalyalardan yetişti :)

Salçalı Ayvalık Tostu Ali Bey :)) kendisine böyle hitap etmek için bir sürü sebebim var :P Zaten kızmadı ve çabuk kabullendi, benim için çok kolay oldu yani :)

Yaşamın Kıyısında Nur Hanım :) Tanışmaktan mutluluk duyduğum ve buraya yerleşmesini istediğim insanlardan biri oldu..Belki ileride onuda Fethiyeli yapabiliriz.

Asortik Krep :)

Birde sürpriz bir konuk ama adı bizde saklı.. Süper bir gündü, süper eğlendik, süper insanlarla tanıştım ve hepsini çok sevdim :)

5 yorum:

Gülen Tezer dedi ki...

Asortiğim; her şey çok güzeldi. En çok eğlenen insan ödülüm nerede? Eve gönderiver demiştim oysa :P Ha bu arada benim poğaçaları alanlara işaret koyalım demiştim; umarım iyilerdir :P
Öpüyorum canım :)

icimdeki yolculuk dedi ki...

herşey gerçekten çok güzeldi..sen dahada güzeldin..hani kırmızı sana çok yakışıyor şarkısını bundan böyle mavi sana çok yakışıyor olarak değiştirdim:)) biz yaşamın kıyısında nur ablamla konuşuyorduk.ben 23de gideceğim okadar uzun kalamam karşılaşamayız falan diyordum ama işte herşey nasip kısmet..ama sizde herkesi fethiyeli yapceniz oldumu şimdi:)) ama nur ablama hayır demem kesinlikle yapınnnn..

minimalist dedi ki...

çok güzel; çok hoş düşünce; rengarenk ve hayatdolu insan görüntüleri insanı mutlu ediyor...

etki alanı dedi ki...

Nasıl güzel fotoğraflar bunlar....
Kendimi orada hissettim.
Keşke olabilsem.
Senin bloğun özlemlerimi derinleştiriyor Asortiğim .
Acaba oralara yerleşebilecek miyim diye diye kavruluyorum.
Ne güzel etkinlikler oluyor böyle.
Bayıldım.
TüTü

Adsız dedi ki...

Selam :)) Gülen hanım Timur'la ben poğaçalardan yedik turp gibiyiz valla :)) Ellerinize yüreklerinize sağlık ..Yalnız ben keki de gözüme kestirmiştim Timur benim içinde almış fakat ben dersden dönene kadar dayanamayıp yemiş :(( Aklım kek de :))
Asortik Krepciğim herşey için teşekkürler iyi ki seni tanıdım insanın içini ısıtan sımsıcak bir arkadaşsın :))

Nurdan Karakaş