Salı, Haziran 29, 2010

Benim gizli bahçem

Bugün, tüm gün şarkılar söyleyip bahçede dolansam.. Hatta kaçıp bir yerlere saklansam. Yatsam uyusam gizli bahçemde, kimse beni bulamasa...

Günün şarkısı ..

Not: Bugün hiç keyfim yok. Hastayım sanırım.Dün gece Kayaköyde sarhoş olmak için içtiğim buzlu rakılar beni hasta yaptı.Sarhoş olmasam da hasta olmayı becerdim sanırım.
Yine de canım içki içmek istiyor. Bu ne ki şimdi ? Midem bulanıyor, bir yandan da şöyle güzel bir kahvaltı olsa diyorum.Evet sanırım hastayım.Hastayken canım yemek ister benim.Sanki yemek yedikçe düzelecekmişim gibi gelir. (11.30 öğle saatleri)
Ahh bir de böyle zamanlarda İstanbulda olmak isterim ben..

12 yorum:

bilge ve annesi dedi ki...

Sevgili Asortik krep , aynı keyifsizlik bende de var, nedenini bilmediğim. Ben havalara attım suçu, yağmur hüzün getiriyor. Bu aylarda hüzünü sevmiyorum galiba, neyse aman dikkat edin kendinize...

Banuca dedi ki...

Rakının felsefesi var, iç beni der ama senin ruh halin onun hiiiç umurunda değildir. Bakar ki keyfin yok, bir güzel çarpar, hasta eder, ama keyifliysen onun da keyfi yerine gelir, keyfine keyif katar:))

bilge dedi ki...

çok yoğunluk yaşıyordunuz sanırım son günler vücut isyan ediyor bazen..çok geçmiş olsun

minimalist dedi ki...

hastayken canının yemek istemesi hoşuma gitti; çünkü ben de öyleyim; hatta hastalanınca eşim "canın....şunu istiyor mu der" örneğin ben de "evet" derim "haaa der hakkatten hastasın" :))

ahhh ahhh geçmişler olsun ; orda olsaydım kahvaltı hazırlardım sana :((

Asortik Krep dedi ki...

Bilge ve annesi,keyifsizim evet bu da var hem de çok.

Banuca, tam üstüne bastınız :) Benim durumum sanırım bundan iyi anlatılamazdı..

Bilge, eşimde böyle dedi..Haklısınız.

Minimalist,dün akşamki sofrada bizim eskişehirli yakışıklının yengesiyle gelmeye karar verdik bu kış eskişehire..Haber vereceğim :)
ama önce sen gel lütfen ,ben seni kahvaltıya götüreceğim..

Bu arada biraz daha iyiyim,sağolun..

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Sınav stresi sonucudur, geçmiş olsun.
Yoğun günler yaşadın, biraz dinlen gizli bahçende.
Sevgiler...

Asortik Krep dedi ki...

Yaşamın Kıyısında, az stres değildi.. Neyseki güzel günler yakında..Temmuzun onbeşinde puanlar açıklanacakmış, az kaldı.

minimalist dedi ki...

okey Asortikcim; ne zaman istersen gel; kahvaltı için de tamam tamam :))

sufi dedi ki...

Sevgili asortik krep;
Belgesel tadında gittim gördüm fotoğraf çektim ve sizlerle paylaştım diyen senin hastalığını da az-buçuk paylaşmak bize düşüyor.Ama unutma rakı asla hasta etmez. Geçmiş olsun sevgilerimle.

Asortik Krep dedi ki...

Sufi, sen öyle diyorsan öyledir :)

nihansu dedi ki...

Merhaba,
Sayfanızı ilk ziyaretim keyifsiz bir an'a denk gelmiş :)))
Rakı denilince de aklıma "Rakı gelmeden efkar gitmezmiş" sözü gelir. Belki sizde de efkar gitmiş olabilir ama ufak bir rahatsızlık bırakmış.

Asortik Krep dedi ki...

Nihansu, 4.5 senelik bir geçmiş var acısıyla tatlısıyla,keyifli birçok yazım var aralarında..
O gün öğlende kalkıp dalaman'a ve göcek'e gittiğimi de yazayımki hala hastayım sanılmasın :))