Salı, Haziran 08, 2010

Mavi Kuş Kargo 18 / Hobi Perisi

Hobi Perisi bizim için göndermiş.. Ellerine sağlık :) Açtık kargosunu, üzerine düştüğü not için (bir yavruyu ısıtsın..) ayırdık.Sadece çantayı pazara götürdük,çünkü bazen düşünmediğimiz şeyler bazılarına umut kapısı oluyor.. Açıklamasını da şöyle yapmak istiyorum.Bazı insanlarımız var çok gururlu, onlara bir şey hediye edemiyorsunuz.Parasını ödemek istiyorlar. Kabul etmiyorlar. Oysa giyinmeye ve almaya ihtiyaçları var.Biz bizim masalarda ucuza giysi ve eşyalar satıp gelirini paylaşırken bir bakıma da bu her şey alamayan ama çocuğu özenen , ya da giyinme ihtiyacını bu tarz uygun mallardan karşılayanlara da çare olmaya çalışıyoruz. Yani uygun satarak ancak ucuza alabileceği şeylerle ihtiyacını giderenlere de destek olmaya çalışıyoruz. Bu yüzden elimizin yettiğince ama biraz satıp parasını bağışlayarak ya da uygun vererek çare olmaya çalışıyoruz sayenizde..

Fotoları çekerken su şişelerinden model yaptım büroda.. İdare de etti sanırım :)
Böyle küçük şeyleri katlamaya kıyamıyorum ben :)

Patikler :)


Aynı iplikten süveteri de var.

Şapka


Renkler nefis :)

Kitaplarımız bile var ..

Bu da çantamız..

Sevgili Hobi Perisi, çok çok teşekkür ederiz.. Elinize ve yüreğinize sağlık :))

1 yorum:

nrhnmrl dedi ki...

Üstünden epey zaman geçti ama tekrar böyle güzel işlere vesile olduğunuz için teşekkür etmek istedim.Sevgiler