Pazar, Mart 18, 2007


Çanakkale' ye selam olsun ...Çanakkale zaferimiz kutlu olsun.

10 yorum:

Hülya dedi ki...

Aldık selamını....Gönderdik Mehmetlere...

Punto dedi ki...

Sevgili Asortik Krep;
yıllar geçecek, atalarımızın dur dediklerine bizim torunlarımız da dur diyecek.

Asortik Krep dedi ki...

Hülya, teşekkür ediyorum..

Punto, bence hala dur diyenler var ama sesleri duyulmuyor!

Unknown dedi ki...

Minnetarız onlara..

Adsız dedi ki...

ben burada buraları bekliyorum,selamlarınızıda kabul ediyorum))eylül

Berceste dedi ki...

Bendeki fotoğrafa çok benzemekte :)

Asortik Krep dedi ki...

Ben de farkettim :)

Berceste dedi ki...

Pekiyi o mu desem???

Asortik Krep dedi ki...

Nasıl anlamadım..Eğer senden aldığımı söylüyorsan Beylikdüzü forum sitesinden aldım fotoğrafı.

Asortik Krep dedi ki...

Resme dikkatli baktığında güneşin senin resminde doğrudan battığını benim resmimde dağın arkasında tekrar bir dağ görünen açıdan battığını yakalayabilirsin :)

Birde sen 19 unda ben 18 inde yazıyı yazmışım :))