Salı, Mart 27, 2007


Sevgili Hülya beni bir oyuna davet etmiş..Aldığın, kullandığın ve memnun kaldığın ürünleri anlatıyorsun..Ben geçen gece Mariachi denen ve piyasaya yeni giren agav(tekila yapımında kullanılan bir bitkiymiş ) ve limon aromalı soğuk içilmesi gereken bu biradan içtim..Meksikada bir tekila markası olarak bilinen Mariachi halk ozanı anlamına geliyor.. Ben içtim ve çok beğendim :) Kırmızı şapkası aynı zamanda bira açacağı olarakta kullanılıyor.



Bu piyasaya yeni çıktığında da onu denemiştim..Çok güzeldi..Adı birde Lüleburgaz olsaydı iyi olurdu ama ne yapalım artık Burgaz'la da idare edeceğiz..Tadı güzeldi de şişe tasarımı kötüydü..Oysa ki yeni rakı şişesinin yeni tasarımı çoook güzeldi :)




Geçtiğimiz hafta bana ev hediyesi olarak gelen Arzum Çaycı ve aşağıda gördüğünüz Türk kahvesi cezvesi sanırım bundan sonra en çok kullandığım ürünler olacak..Bu renk ve dizaynda mutfağımda yerini aldı :)

Eşimin bana hediye aldığı dijital Nikon marka fotoğraf makinem hem iş hem de özel hayatımda artık vazgeçilmezim..Çantamda her zaman taşıyorum ve çok kullanışlı buluyorum :))

Ben de Yalnızlar Kraliçesini ve Boriporiyi bu oyuna davet ediyorum..

Ayrıca Hülya'ya teşekkür ediyorum..

Bu gece evde neskahvemi GönülHanımla içtim :)) Buralarda olduğunu duyunca dayanamadım ve eve kahveye davet ettim..Görümcesiyle aynı sokakta oturduğumuz için beş dakikada buluşup eve geldik ve bir saat çok güzel sohbet ettik..Çok keyifli bir akşamdı :))

11 yorum:

Nenoni dedi ki...

Merhaba.Cadı masal sobesi başlattı ve beni sobeledi.Ben de bir masal yazıp seni sobeledim.

aqua / ~~denizbahcesi~~ dedi ki...

o birayı markette gordum cok hoş şişesi

Asortik Krep dedi ki...

Nenoni, bir bakalım artık bizden ne masallar çıkar :))

Aqua, tadına da bak bence..Sıcak günler için birebir ..

Gamzeli dedi ki...

Mevlid kandilin Mübarek Olsun Canım...

sevgilerimle

yorgungeyik dedi ki...

bira şişesi süpermiş.bebiş doğsun ,emeceğini emsin ben de deniycem hemen:)

Asortik Krep dedi ki...

Gamzeli, teşekkür ederim :)Sana da hayırlı kandiller..

Yorgun Geyik, ben de hamileyken hep içki içmeyi özlemiştim :))

Hülya dedi ki...

Teşekkür ederim anlatımın için:)Otelde çalıştığım dönemde benim çok fazla içki şişesi kolleksiyonum olmuştu.Hatta Tekila'nın üzerinde Meksika şapkası olanlardan.Aklıma senin şapka açacağını görünce o geldi aklıma;)Sevgiler....
Yarın kardeşini görücem;))

Asortik Krep dedi ki...

Hülya, Burcu kendine soğukum demiş ama öyle değildir aslında..Yine de başkalarına benzemez..Onu çok özledim..Benim için de sarıl ona..

BoriPori dedi ki...

yeni gördüüüüüüüüüüüümm:( geçen hafta eşim TR deydi, işyerinde yoktum, bu hafta da çok yoğunum, elim değer değmez yazıcam:)sevgiler

Adsız dedi ki...

Asortikciğim
harika kekine ve kahvene çok teşekkürler Fethiye de internet imkanım olmadığı için ancak yazıyorum döndüm İstanbula bugün, Çağıl umarım daha iyidir
Sevgiler canım

Asortik Krep dedi ki...

Bori Pori, bekliyorum :))

Gönül Hanım, Çağıl daha bir hafta alçıda kalacak..Yine bekliyorum..Size çabuk alıştım :)) Yine bekliyorum..