Cumartesi, Mart 17, 2007


İstanbul Aşkı

Ben yaşamın adını İSTANBUL koydum
Soyadım RÜYA
Kimse sevmese hiç, ben seveceğim!
Daima seveceğim..

Düşersen kaldırırım
Durursan yürürüm senin yerine
Ağlarsan güldürürüm
Susarsan konuşurum sana ait kelimelerle..

Seni düşünerek…
Özleyerek, severek yaşamak..
Rüyalarıma düş olman öyle güzel ki..

Ey! Teninin kokusunu bilmediğim..
Hayatımın en uzak..
En sıcak..
Sevdasısın.

Ben yaşamın adını İSTANBUL koydum
Soyadını RÜYA
Burada yaşamaktan mutluyum ya!.

Yaşarsan İstanbul’da yaşa
Seversen İstanbul’da sev
Ve ölürsen
Yine İstanbul’da öl.

Bir başka geçer
İstanbul’un akşamları
Sahillerinde beste yapar
Martı sesleri
Eminönü’nde danseder güvercinler
Şairlere ilhamdır Heybeliada.

Sevgi orda
Neşe orda
Belli ki ALLAH da
Sevmiş.

Denizi güzel
Kadını güzel
Bir gecesi on yıla bedel.

Y Karaer





İlk resim: Devrimhan Kaşkaya
İkinci resim : Zeynep Hanım..

4 yorum:

nilly dedi ki...

Istanbul'u ozledin galiba Asoticim. Bende ozledim. armasasini ozledim. Gecen gun bir musterim yazin gemi turu yaptiklarinda 1 gun Istanbul'da ve 1 gun Bodrum'da kaldiklarini ve cok begendiklerini soyledi. Ben bu yorumlari cok kisiden duyuyorum ve cok seviniyorum.

Asortik Krep dedi ki...

Nilly, ne yalan söyleyeyim..Özledim.
İstanbul benim için sadece bir şehir değil.Bir çok şeyin karması.

Adsız dedi ki...

İkinci fotoğraf bana ait bir fotoğraf ve izin aldığınızı hatırlamıyorum- zira kaynak göstermeden yayınlamışsınız..
bunun hukuki bir dava konusu olabileceğini biliyorsunuzdur umarım....

Asortik Krep dedi ki...

Zeynep Hanım, bloğumda bütün izini ve adını bulduğum fotoğrafların kaynağını belirtirim ..Hatta bulamadığımda yazarım ki bilen varsa yardımcı olsun..Ne yazık ki sizin fotoğrafınız olduğunu bilemediğim için yazmamışım..Dava konusu olduğunu bilirim ama ticari bir amaçla kullanmadığım için ve resmi çok sevdiğim için böyle düşüneceğiniz hiç aklıma gelmedi..Eğer izin verirseniz fotoğraf kalsın ve ben zaten öğrendiğim için adınızı yazayım.İstemezseniz kaldırırım..Bu arada hangi siteden aldığımı hatırlamıyorum muhtemelen bir istanbul sitesi olabilir..