Perşembe, Mart 15, 2007

Likya yolu Projesi 3


Dünkü proje gezimizde önce Gölbent İlköğretim okuluna gidip eğitim yaptık..İlk olarak rehberlik,ilkyardım,doğa ve orman bilgisi ve turizm konulu dersler yapıldı..Daha sonra yemeğe gittik G Mahallesine..Orada gördüğümüz bu otele girdik..Manzarayı seyrettik.Otelin ismi Light House.Nişanyan'ın Küçük Oteller kitabında da geçiyor adı.

6 odalı 17 kişilik küçük bir otel ama manzarası enfesti.

Likya Yolu tabelalarının ölçüleri alındı..Hem yenileri yapılacak hem de eskiler elden geçecek..

Burası da kaçak yapılaşmadan dolayı devletin el koyduğu bir bina..Tuvaletin manzarasını düşünürsek bu civardaki en güzel manzaraya sahip tuvalet diyebiliriz herhalde :))

1 yorum:

BoriPori dedi ki...

ne güzel yerler.. böyle manzaralı yerler istanbulda kalmış olsa kimbilir ne değerli olurdu..
nişanyanın şirincedeki oteline gitmiştim, iyi hoş da ben uyuyamam orada, çok fantastik hatta yatak odasında banyoyu izleyebileceğin şekilde yapılan boydan boya cam ile epeyde fantazik:) ama ürktüm ben nedense, uyu desen uyuyamam yani:)
sevgiler.