Perşembe, Mart 08, 2007


Dünya Kadınlar Günü'nüz kutlu olsun.. Aslında bunu söylemek ve bunu kutlamak ne kadar boş gelir insana ama inanın ki böyle zamanlar olmasa dikkati bazen kadınlara nasıl çekeriz bilmem..Bugün ne güzel ki kadın sığınma evinin açılışı yapılacak Fethiye' de..Onun için güzel bir gün bugün..Biz dünyayı sadece bizden ibaret sanıyoruz bazen..Gerek dernekte gerek çevrede bizim etrafımızda ki kadınların ne kadar şanslı olduğumuzu ve böyle günler kutlamasak bazı kadınların hiç aklımıza gelmeyeceğini de düşünüyorum ..Onun için bazen farkında olmak lazım..Bizim dışımızdaki ama bir o kadar da bizim içimizde olan çaresiz kadınların günü bugün aslında..Onun için yaşantısı medeni seviyeye ulaşmış kendi ayakları üzerinde duran kadınların günü değil bugün..Başka dünyaların kadınlarını farkında olma gününüz kutlu olsun :)

Resim: Picasso "Türk kostümlü kadın"

5 yorum:

Sanem dedi ki...

Cok guzel yazi, eline saglik.

ümran dedi ki...

Bu kadar duyarlı olman ne hoş Asortik..Seni ve yazılarını bu yüzden seviyorum sanırım..sevgiler..

Unknown dedi ki...

Başka dünyaların kadınlarının farkında olma gününüz kutlu olsun" Çok güzel ve yerinde bir tesbitte bulunmuşssun.Ayrıca sığınma evi girişiminizde harika olmuş. Fiziksel ve ruhsal olarak şiddete maruz kalan o kadar çok kadın var ki? Aslında biz bir kutlama yapma hakkına da sahip değiliz. Henüz tam anlamıyla bir şeyleri de kazanmış değiliz:-)

bembi dedi ki...

Bugün hakkında yazdıkların çok güzel! Beni 8 martla ilgili yazmaya itti açıkcası! Diline eline sağlık. resim seçimi süper! :)

Asortik Krep dedi ki...

Sanem, teşekkür ederim..

Limon, herzaman başkaları için harcayacak vaktim ve gücüm vardır benim ..Hele ki kadınlara :) Ben de seni seviyorum :))
Tam sevgi kelebeği oldum bu cümlelerle ama ben aslında sert! bir kadınım :p

Duha, Sığınma evini biz değil Fethiye Belediyesi ve Fethiye'li hayırseverler gerçekleştirdi..Ama gönüllü çalışanlarından biri olacağım herzaman.Bir de Mavi Kuş derneğinin kurucu üyesiyim ben..Bu yüzden bizim işimiz çok düşüyor..Özellikle şiddet gören ve terkedilen kadınlar için kullanacağımızı sanıyorum bol bol..Aynı zamanda huzurevi gönüllüleri diye bir oluşumun içindeyim..Etrafım bu insanlarla çevrili ama bu işlerde çalışmak kadar beni rahatlatan birşey yok..Benim işte deşarj olma yöntemim sosyal projelerde çalışmak..Herkese de tavsiye ederim. Hayatta ne kadar şanslı olduğunuzu anlıyorsunuz..

Bembi, teşekkür ederim..Resim çok denk düştü gerçekten..