Pazar, Mart 11, 2007


Bugün dinlendim, iş yapıcam deyip yattım, yemek işlerini Uzunbeye bıraktım..Bol bol internete girdim, telefonla konuşum, yattım.



Kendimize yatak odası aldık, gardolabımı düzenlerken farkettim ki aslında çok güzel kıyafetlerim var..Hatta bayağı bir kıyafetim var.Benim gardolabımdan çok rahat çalışan 3 kadın faydalanabilir..Ben ise kot pantolonlarım ve üstüne giydiğim her tarza uygun kıyafetlerle günümü geçiriyorum..Eski asortikliğimden eser kalmamış..Hatta detaya dikkat etmeyenler sen de asortikmisin demeye başlamış :) Yeni tanıştığım insanları hayal kırıklığına uğrattığımı düşünüp biraz da etraftaki çok güzel kadınsın biraz da zayıf olsan nağmelerinden sıkılıp azıcık zayıflamak istiyorum..Zaten iki günlük koşturmayla bile bir kilo vermişim..Yani aslında düzenli olarak beş öğün yemek yediğimde zayıflıyorum ama bu beş öğünlük düzeni tutturamıyorum bir türlü..ve biliyorum ki azıcık zayıflasam dizlerimde ağırmayacak..Esas zayıflamak isteme nedenim bu..Çünkü çok hareketli biri olduğumdan ve kiloma göre hareket etmediğim için artık dizlerim ağırmaya başladı..Şişmanlar biraz ağır olurlar değil mi? Ne münasebet..Ben 3. katta olan işyerime günde 3 defa iner çıkar hatta cumartesi yaptığım gibi 12 saat ayakta kalarak kiloyla dalga geçerim..O da diz ağrısı olarak bana geri döner..Neyse bu aralar havalar da ısınmaya başladığından artık ceketleri üzerimizden atınca ve denize gitmeye başlayınca biraz farklı görünmek istiyorum..Yaşlanıyorum mu ne! Ben eskiden hiç zayıflamak istemezdim :)

4 yorum:

mayonez dedi ki...

silam asortikcim yeni birilerini keşfetmekten ve çook dallanıp budaklanmaktan ısrarla kaçıyordum ama olmuyor abicim gelde okuma gelde bağlanma:(( sizleri okumaktan çalışamıyorum bile:))

ya kilo vermek için benim herifiminki gibi taşı eriten bir metebolizma gerekiyor ama nasıl. adam 4 defa tuvalete cıkıyor bee:( aynı evdeyiz aynı şekilde besleniyorz cinsiyet harici herşey aynı ben böllee şişmancık geziyorum:(( inşallah kurtuluruz şu fazlalıklardan..

ayrıca ule kilo vermek istemenin yaşla ilgisi ne? taş gibi gencecik kızsın şimdi ortaokuldakiler diyet yapor bee:))

burcu-mutfak camı dedi ki...

Zayıflama kararına çok sevindim. Her şeyden önce artık dizlerinin ağrımaması için biraz kilo ver bence de.Ben seni bu kilonla da seviyor ve güzel buluyorum ama ağrı çekmeni de istemiyorum. Sevgiler...

aysetun dedi ki...

Sevgili Arkadaşım,
Ben seni 5.5 senedir tanıyorum ve seni ilk tanıdığım günden bu yana hep çok hoş ve cazibeli bir kadın olarak düşünmüşümdür.Ve işin garip tarafı(ki bunu da sevgili görümcem farketti)seni hiç şişman görmediğim için senin yanında şişmanlar hakkında gayet rahat konuşuyormuşum:-)). Sevgili Asortiğim,sen kot ve spor ayakkabı da giysen hep şık, bakımlı ve ASORTİK sin.Senin havan yeter arkadaşım.
Uzun bir süredir görüşemiyoruz, özledim seni. Kendine iyi bak...

Asortik Krep dedi ki...

Mayonez, gerçekten bazı isimler bağımlılık yaratıyor bende de..Hatta bayağı bir uzun liste..Artık unutuyorum hemen eklemeyi diye gördüğüm yerde ekliyorum listeme :))

Kilo verme isteğim oluştu ya yani huyum değişti..Oradan çıkardım yaşlanmayı :)

Burcum, attık bir adım bakalım..Hayırlısı artık :)

Sevgili Aysetun, benim için çok hoş şeyler yazmışsın..Öncelikle teşekkür ederim.Ben de kendimi çok şişman görmediğim için konuşmuşuzdur her bir şeyi..Bir de biz iyi arkadaşız ya ben de seni ilk gördüğüm günkü gibi görüyorum hala :)) Yani yirmi sene sonrada aynı görüneceksin :))